To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-27
Wrocław: ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH - 3 PAKIETY
Numer ogłoszenia: 136078 - 2016; data zamieszczenia: 27.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42578 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, ul. H. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3254375, faks 071 3270425.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH - 3 PAKIETY.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu. 2. Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagania Zamawiającego określają formularze asortymentowo-cenowe będące Załącznikami Nr 1.1-1.3 do formularza ofertowego 3. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. 5. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach, w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień do Wykonawcy. 6. Opis oferowanego przedmiotu nie powinien budzić żadnej wątpliwości Zamawiającego. 7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać znak CE na potwierdzenie, że spełnia wszystkie stosowne wymagania prawne obowiązujące w UE tj. wymagania dotyczące bezpieczeństwa, ochrony zdrowia czy środowiska naturalnego. 8. Przedmiot zamówienia i jego elementy muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 9. W zakresie w/w dostawy Wykonawca może podzlecić jej wykonanie podwykonawcom biorąc pełną odpowiedzialność za ich jakość, terminowość i rzetelność.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu - PAKIET NR 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
- CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SP. J., UL. KRAKOWSKA 29 D, 50-424 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100562,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 128531,33
Oferta z najniższą ceną: 128531,33 / Oferta z najwyższą ceną: 140577,69
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu - PAKIET NR 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENTER PHU EWA TARANTO, UL. BIWAKOWA 26A, 93-469 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2861,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4870,80
Oferta z najniższą ceną: 4870,80 / Oferta z najwyższą ceną: 5682,60
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu - PAKIET NR 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
- CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SP. J., UL. KRAKOWSKA 29 D, 50-424 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4715,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3936,00
Oferta z najniższą ceną: 3936,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12447,60
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa akumulatorów typu LiFePO4 do SKMP/C
- Remont pomieszczeń w żłobku nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
- 07600 pn. "Park Leonarda da Vinci - etap 5 + oraz uzupełnienie innych projektów na Gądowie Małym"
- SZP/242-087/2024 Dostawa chłodzonego modułu PMT pracującego w zakresie 950nm - 1700nm wraz z zasilaczem i układem chłodzenia w ramach potrzeb Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Diagnostyka stanu nawierzchni sieci dróg wojewódzkich wg WDSN administrowanych przez DSDiK we Wrocławiu.
- TP 38/24 DOSTAWA TESTÓW DO BADAŃ UKŁADU KRZEPNIĘCIA wraz z dzierżawą analizatórów
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-15/24
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół im. Heleny Babisz w Bystrzejowicach Pierwszych w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.