eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Dostawa bramek antykradzieżowych



Ogłoszenie z dnia 2007-08-07

Krosno: Dostawa bramek antykradzieżowych
Numer ogłoszenia: 136033 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krośnieńska Biblioteka Publiczna w Krośnie, ul. Wojska Polskiego 41, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4321370, 3225235, fax 013 4368882.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kbp.krosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bramek antykradzieżowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń systemu zabezpieczenia przed kradzieżą zbiorów Wypożyczalni Głównej Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie tj.: a)Bramka kontrolna do zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartego w Załączniku nr 2 do SIWZ - szt. 1 b)Paski magnetyczne do książek, samoprzylepne dwustronne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartego w Załączniku nr 2 do SIWZ - szt. 120 000 c)Urządzenie do obsługi wypożyczeń i zwrotów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartego w Załączniku nr 2 do SIWZ - szt. 2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny Oryginalny kod CPV: 25.25.00.00 - Karty magnetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 30.16.00.00 - Karty magnetyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pisemne oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wszystkich warunków Art. 22 ust. 1 oraz o braku okoliczności wykluczających go z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące Załącznik nr 1 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualne zaświadczenia: -z ZUS-u lub KRUS-u o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.Wykonawca składa wraz ze specyfikacją techniczną (Załacznik Nr 2) i ofertą (Załącznik Nr 3) dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego rozwiązania z wymaganiami Zamawiającego opisanego w SIWZ tj.: a)oryginały lub kopie certyfikatów zgodności urządzeń systemu z dyrektywami/normami: -89/336/EEC - dyrektywa europejska dot. kompatybilności elektromagnetycznej; -73/23/EEC - dyrektywa europejska dot. niskich napięć; -PN-EN 60950 -Bezpieczeństwo urządzeń techniki informatycznej b)dokumenty potwierdzające wartość pola koercji oraz jakość zastosowanego kleju bezkwasowego w dostarczonych paskach magnetycznych oraz załączenie do oferty próbek oferowanych pasków magnetycznych (min. 2 sztuki). c)karty katalogowe/opis urządzeń do zarządzania zbiorami bibliotecznymi działających w technologii RFID w uzupełnieniu do oferowanego elektronicznego systemu zabezpieczenia zbiorów. d)oświadczenie o kompatybilności z udzieleniem gwarancji, że przyszłe wdrożenie-rozbudowa systemu zarządzania zbiorami bibliotecznymi działającym w technologii RFID nie będzie wymagała od Zamawiającego wymiany urządzeń objętych dostawą w niniejszej procedurze przetargowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kbp.krosno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krośnieńska Biblioteka Publiczna w Krośnie, ul. Wojska Polskiego 41 (pokój Nr 7).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Krośnieńska Biblioteka Publiczna w Krośnie, ul. Wojska Polskiego 41, 38-400 Krosno, (pokój Nr 7). Kopertę adresować z dopiskiem PRZETARG NA DOSTAWĘ BRAMEK ANTYKRADZIEŻOWYCH.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach programu operacyjnego Mecenat 2007 pn. Biblioteka w sieci - wdrożenie nowoczesnego systemu informatycznego wraz z elektronicznym zabezpieczeniem zbiorów

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.