eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrynekModernizacja i remont lesnej drogi wewnątrzzakładowej w Leśnictwie Stolarzowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-07

Brynek: Modernizacja i remont lesnej drogi wewnątrzzakładowej w Leśnictwie Stolarzowice
Numer ogłoszenia: 135989 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek, ul. Grabowa 3, 42-690 Brynek, woj. śląskie, tel. 032 2857491, fax 032 2857491.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasykatowice.com.pl/brynek

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i remont lesnej drogi wewnątrzzakładowej w Leśnictwie Stolarzowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Etap 1 - remont leśnej drogi wewnątrzzakładowej w Leśnictwie Stolarzowice o dł 880mb w oddziałach 3,10 wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną (rowy, przepusty) Etap 2 - modernizacja leśnej drogi wewnątrzzakładowej w Leśnictwie Stolarzowice o dł 802m w oddziałach 10,19,20 wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną (rowy)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2000,00zł słownie złotych: dwatysiące.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i potencjał techniczny, 3/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 6/ Spełnienie warunków oceniane będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzisłalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 2.Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków do Urzędu Skarbowego 3.Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem składek doZakładu Ubezpieczeń Społecznych 4.Oświadczenie, że wykonaeca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy. 5.Doświadczenie w zakresie wykonastwa prac - wykaz wykonywanych prac z zakresu usług stanowiących przedmiot zamówienia wg wymagań do poszczególnych zamówień zł.Nr 4 do SIWZ 6.Oświadczenie, że w przypadku podpisania umowy posiadać będą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej (potwierdzone za zgodność z oryginałem)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. wykonanie prac o podobnym charakterze (24 m-ce wstecz licząc od m-ca maja 2007) - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasykatowice.com.pl/brynek

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Brynek ul.Grabowa 3 42-690 Tworóg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Brynek ul.grabowa 3 pokój Nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.