eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebiniautrzymanie zieleni na terenie gminy Trzebinia w sektorach



Ogłoszenie z dnia 2006-03-15

POZYCJA 13595

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Trzebinia: utrzymanie zieleni na terenie gminy Trzebinia w sektorach: "A", "B", "C", "D"

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Trzebinia, do kontaktów: Marian Fiszer - p.o. Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, Tatiana Pukowiec - Inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, ul. Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 032 6110992, 032 6110985, fax 032 6121147, e-mail: urzad@um.trzebinia.pl, www.trzebinia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie zieleni na terenie gminy Trzebinia w sektorach: "A", "B", "C", "D". 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia między innymi obejmuje: wygrabienie liści i zbieranie zanieczyszczeń, koszenie i grabienie trawników, wysiew nawozów mineralnych, obsadzanie kwietników i ich pielęgnację, nasadzenia i pielęgnację: żywopłotów, krzewów i drzew w sektorach: "A", "B", "C", "D". 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Trzebinia. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: - utrzymanie zieleni w sektorze "A" na pow. 18,0690 ha - utrzymanie zieleni w sektorze "B" na pow. 19,6954 ha - utrzymanie zieleni w sektorze "C" na pow. 1,2960 ha - utrzymanie zieleni w sektorze "D" na pow. 13,6081 ha. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Sektor - A: 2 445,00 zł, Sektor - B: 1 455,00 zł, Sektor - C: 210,00 zł, Sektor - D: 1 300,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Warunki udziału w postępowaniu - W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności a jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w s.i.w.z. w tym: - Warunki minimalne dot. potencjału kadrowego. Wykonawca powinien dysponować na każdy sektor min. 1 osobą posiadającą kwalifikacje ogrodnicze (wyższe lub średnie). - Warunki minimalne dotyczące sprzętu: - dla sektora "A" wykonawca winien posiadać min.: 3 kosiarki spalinowe, 1 piłę mechaniczną, 1 nożyce spalinowe i 1 ręczne, 3 kosy spalinowe żyłkowe, I opryskiwacz, 1 kosiarkę samojezdną i 1 ciągnik z przyczepą lub samochód ciężarowy o ładowności 3,5 t, -dla sektora "B" wykonawca winien posiadać min.: 4 kosiarki spalinowe, 1 piłę mechaniczną, 1 nożyce spalinowe i 1 ręczne, 4 kosy spalinowe żyłkowe, 1 opryskiwacz, 1 kosiarkę samojezdną i 1 ciągnik z przyczepą lub samochód ciężarowy o ładowności 3,5 t, - dla sektora "C" wykonawca winien posiadać min.: 2 kosiarki spalinowe, 1 piłę mechaniczną, 1 nożyce spalinowe i 1 ręczne, 2 kosy spalinowe żyłkowe, 1 opryskiwacz, 1 kosiarkę samojezdną, samochód lub inny sprzęt ze zbiornikiem na wodę służący do podlewania i 1 ciągnik z przyczepą lub samochód ciężarowy o ładowności 3,5 t, - dla sektora "D" wykonawca winien posiadać min.: 3 kosiarki spalinowe, 1 piłę mechaniczną, 1 nożyce spalinowe i 1 ręczne, 3 kosy spalinowe żyłkowe, 1 opryskiwacz i 1 ciągnik z przyczepą lub samochód ciężarowy o ładowności 3,5 t. - Warunki dotyczące doświadczenia firmy. Wykonawca winien wykonywać w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 zamówienia obejmujące swoim zakresem: - nasadzenia i pielęgnacja: żywopłotów, krzewów i drzew, wykonanie i pielęgnację trawników, obsadzenie i pielęgnacja kwietników itp. na powierzchni min. 2,0 ha. - Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana winien przedstawić dokument potwierdzający, że wszelkie nieczystości stałe powstające przy utrzymaniu terenów zieleni będą trafiały na składowisko odpadów komunalnych - umowa na świadczenie usług z podmiotem, który posiada stosowne pozwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzebinia. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, chce świadczyć we własnym zakresie, to musi przedstawić zezwolenie Burmistrza Miasta Trzebini na świadczenie ww usług na terenie Gminy Trzebinia, zgodnie z art. 7 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (należy przedstawić potwierdzoną kserokopię stosownych umów lub zezwoleń). 2. Wymagane dokumenty a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w pkt III.2 ppkt 1 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy "Prawo zamówień publicznych", wystawiona nic wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy "Prawo zamówień publicznych", wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie z ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, w wykazie należy wykazać osoby posiadające kwalifikacje ogrodnicze (należy dołączyć kserokopie dokumentów potwierdzalacvch posiadanie wymaganych kwalifikacji) W przypadku, gdy osoby przewidywane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie są jego pracownikami, to należy dołączyć oświadczenie o gotowości podjęcia obowiązków w zakresie utrzymania terenów zielonych h) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, żę Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, i) wykaz ważniejszych realizowanych zamówień o podobnym profilu do przedmiotu zamówienia, a wykonanych w ostatnich 3 latach, w przypadku braku potwierdzenia na zał. nr 5 winny być załączone dokumenty (np, referencje) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania potwierdzające, że usługi zostały wykonane z należytą starannością, j) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia k)dowód wpłacenia / wniesienia wadium 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkaniu poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo te uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w jeżyku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. UWAGA: Dokumenty przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcą.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.04.2006, cena - bezpłatnie. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.04.2006 godzina 10:30. 3.3) Termin związania ofertą: do 26.06.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.04.2006, godzina 11:00, Urząd Miasta w Trzebini, ul. Piłsudskiego 14a (wejście B), pokoj nr 4.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.