eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobreWykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej oraz ustawienie pamiątkowego kamienia z umocowaną tablicą nagrobkową w miejscowości Nowa Wieś Gmina Dobre



Ogłoszenie z dnia 2007-08-07

Dobre: Wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej oraz ustawienie pamiątkowego kamienia z umocowaną tablicą nagrobkową w miejscowości Nowa Wieś Gmina Dobre
Numer ogłoszenia: 135923 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dobre, ul. Tadeusza Kościuszki 1, 05-307 Dobre, woj. mazowieckie, tel. 025 7571190, fax 025 7571190.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej oraz ustawienie pamiątkowego kamienia z umocowaną tablicą nagrobkową w miejscowości Nowa Wieś Gmina Dobre.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej z rysem historycznym wydarzenia oraz ustawienie pamiątkowego kamienia z umocowaną tablicą nagrobkową w miejscu pochówku powstańców listopadowych poległych i pomordowanych w lutym 1831 roku w miejscowości Nowa Wieś Gmina Dobre zgodnie z dokumentacją.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.00.00.00 - Różne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 98.30.00.00 - Różne usługi .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 i nie są wykluczeni na podst. art. 24 ustawy PZP i spełniają warunki zawarte w SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ wypełniony formularz oferty, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inne zaświadczenie potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, wystawione nie wcześniej niż na 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3/ zaświadczenie właściwego organu podatkowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/ oświadczenie o akceptacji wzoru umowy

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdobre.bip.org.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobre ul.T. Kościuszki 1 05-307 Dobre pokój nr 8.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Dobre, ul. T. Kościuszki 1, 05-307 Dobre, pokój nr 2.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.