Ogłoszenie z dnia 2011-05-12
Lublin: Dostawa artykułów biurowych dla bieżących potrzeb Departamentów UMWL w Lublinie
w 2011 r. OP-IV.272.39.2011.AO
Numer ogłoszenia: 135891 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 44 16 505, faks 081 44 16 535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych dla bieżących potrzeb Departamentów UMWL w Lublinie w 2011 r. OP-IV.272.39.2011.AO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych dla bieżących potrzeb Departamentów UMWL w Lublinie w 2011 r. z podziałem na części: Część nr 1 - Departament Organizacyjno- Prawny; Części nr 2 - Departament Koordynacji Projektów Europejskich; Część nr 3 - Departament Europejskiego Funduszu Społecznego; Część nr 4 - Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego zaangażowanego we wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego (RPO WL) na lata 2007 - 2013; Część nr 5 - Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego Oddział Funduszy Europejskich.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: CZĘŚĆ2PTPROW2007-2013(schematIiIII)orazWramachPTRyby2007-2013.CZĘŚĆ3Zamawiający85% ześrodkówUEw RamachEFSPriorytetXPTPOKLorazw15%Zbudżetu JST,CZĘŚĆ4ZześrodkówEFRRw ramachPTRPOWLnalata2007-2013.CZĘŚĆ585%ześrodkówEFRRwramachROPi15%ześrodków Budżetu Państwa..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Departament Organizacyjno- Prawny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABC Papier Sp. z o.o., ul. Związkowa 27, 20-148 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79349,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 95885,01
Oferta z najniższą ceną: 95885,01 / Oferta z najwyższą ceną: 97596,78
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Departament Koordynacji Projektów Europejskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABC Papier Sp. z o.o., ul. Związkowa 27, 20-148 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119514,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76893,70
Oferta z najniższą ceną: 76893,70 / Oferta z najwyższą ceną: 78039,53
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Departament Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABC Papier Sp. z o.o., ul. Związkowa 27, 20-148 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26422,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26286,53
Oferta z najniższą ceną: 26286,53 / Oferta z najwyższą ceną: 26696,23
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego zaangażowanego we wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego (RPO WL) na lata 2007 - 2013
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABC Papier Sp. z o.o., ul. Związkowa 27, 20-148 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42619,66
Oferta z najniższą ceną: 42619,66 / Oferta z najwyższą ceną: 43284,52
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego Oddział Funduszy Europejskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABC Papier Sp. z o.o., ul. Związkowa 27, 20-148 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3465,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1990,46
Oferta z najniższą ceną: 1990,46 / Oferta z najwyższą ceną: 2090,84
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb zapytania o cenę jest właściwy dla udzielania zamówień, w przypadku, których jedynym kryterium wyboru jest być cena. Zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) tryb zapytanie o cenę jest to procedura, która może być stosowana, gdy: - przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a - wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydane na podstawie art. 11 ust. 8 PZP. Ustawa Pzp nie określa, co to są (dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych). Biorąc pod uwagę dosłowne rozumienie wyrażenia (powszechnie dostępne), należałoby rozumieć je, jako dotyczące wszystkich, zaś (ustalone standardy jakościowe) można odczytywać jako typy, wzorce, rodzaje, gatunki, wyroby odpowiadające przeciętnym wymaganiom. Tym samym za pomocą tego trybu można udzielać zamówień typowych w danej branży. Chodzi tu o zamówienia typowe, co do których nie trzeba formułować jakichś szczególnych wymagań, (np. artykuły spożywcze, artykuły biurowe, artykuły eksploatacyjne do maszyn biurowych, itp.). W praktyce przyjmuje się, że zapytanie o cenę jest procedurą, w której udziela się zamówień o mniejszej wartości, typowych i najprostszych, a zamawiane rzeczy lub usługi są w pełni porównywalne, bowiem jedynym różnicującym je czynnikiem jest cena. O powszechnej dostępności dostaw lub usług świadczyć może np. duża liczba podmiotów występujących na rynku i zajmujących się dostawą określonych typowych produktów, które spełniają pewne wymogi. Oczywiście wymogi te muszą mieć charakter standardowy, typowy, a nie specyficzny, wymagający indywidualnego podejścia. Standardowy charakter mają np. gotowe wyroby katalogowe o małym stopniu skomplikowania, takie jak np. artykuły biurowe. Tego typu zamówień można dokonać w trybie zapytania o cenę. Za prawidłowe, więc należy uznać udzielenie zamówienia poprzez zapytanie o cenę na dostawę materiałów biurowych W przypadku tych zamówień możemy mówić o ich typowym, standardowym charakterze, zaś najczęściej jedynym różnicującym je czynnikiem jest cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa materiałów biurowych
- Okresowa, roczna i pięcioletnia, kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych garnizonu lubelskiego Policji
- Dostawa produktu leczniczego z substancją czynną Tralokinumabum w ramach Programu Lekowego
- Dostawa zestawu narzędzi i akcesorium do zabiegów histeroskopowych
- Usługi cateringowe, gastronomiczne i noclegowe na potrzeby organizacji 58. Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym ( zadania nierozstrzygnięte)
- Dostawa 2 szt. samochodów hybrydowych na potrzeby LUW w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkoły w ramach projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów Szkoły Podstawowej w Karsku"
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- Dostawa artykułów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.