Ogłoszenie z dnia 2008-06-20
Majdan Królewski: Dostawa materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 135876 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Majdan Królewski, Plac Rynek 1A, 36-110 Majdan Królewski, woj. podkarpackie, tel. 015 8471073, 8471074, fax 015 8471890.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.majdankrolewski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega ograniczenie lub zwiększenie zakresu dostaw poszczególnych pozycji asortymentowych zgodnie z aktualnymi potrzebami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlegają wykluczeniu według art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz: - Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na Załączniku 2 do SIWZ - Złożą ofertę przygotowaną zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ. - Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia), (nie spełnia) na podstawie analizy załączonych dokumentów. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; - Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podsta-wie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; - W terminie 7 dni od otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; - Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Formularz Oferta cenowa - na załączniku nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na załączniku nr 2 SIWZ. 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wypełniony i parafowany na każdej stronie (wzór umowy)- na załączniku nr 3 SIWZ. Każda strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.majdankrolewski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, 36-110 Majdan Królewski, ul Plac Rynek 1A, pokój 212.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, 36-110 Majdan Królewski, ul Plac Rynek 1A, pokój 208.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





