Ogłoszenie z dnia 2008-06-20
Szamotuły: Dostawa mebli medycznych
Numer ogłoszenia: 135870 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, fax 061 2927102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w asortymencie i ilości - określony jest w formularzach: 1. Załącznik nr 3 do SIWZ - Zestawienie parametrów technicznych 2. Załącznik nr 4 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy Termin wykonania zamówienia - 14 dni od dnia podpisania umowy Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, dla potwierdzenia czego zobowiązani są złożyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 niniejszej SIWZ, ceny jednostkowe brutto poszczególnych artykułów , łączną wartość netto i brutto artykułów w poszczególnych pozycjach. 2.Wymagany termin płatności, konsekwencje jakie poniesie zamawiający w przypadku nieterminowej zapłaty. 3.Oświadczenie, że dostawy będą następować na koszt i ryzyko dostawcy. 4.Oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń zasad przetargu, ogólnych warunków umowy oraz, że Oferent wyraża gotowość zawarcia umowy uwzględniającej warunki zamawiającego i przystąpienia do zgodnej z nimi realizacji zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub przez wykonawcę zamówienia ( oferenta ): 1.Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny. W przypadku Oferenta będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 2.Oświadczenie o niekaralności, nie zaleganiu z podatkami oraz składkami ZUS. Na żądanie zamawiającego Oferent zobowiązuje się do dostarczenia odpowiednich zaświadczeń. 3.Oświadczenie o terminie płatności faktury ( określonym w dniach, pkt.XI.2. SIWZ ). 4.Aktualną informację ( opinię ) banku prowadzącego rachunek firmy, potwierdzającą zdolność kredytową Oferenta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Szamotuły ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Szamotuły ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły Sekretariat Dyrektora SPZOZ Szamotuły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Wymiana drzwi automatycznych do pracowni RTG w SPZOZ w Szamotułach
- Usługa wykonania pogwarancyjnych przeglądów technicznych i konserwacji sprzętów medycznych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Szamotułach
- "Usługi dotyczące opracowania dokumentacji architektoniczno - budowlanej na przebudowę dróg powiatowych polegającej na wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni z podziałem na części"
- Szkolenie warsztatowe wspierające dla rodziców zastępczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania, rodziny biologiczne i ich otoczenie na terenie Powiatu Szamotulskiego"
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego celem prowadzenia Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w ramach programu "Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością"
- DOSTARCZENIE SPRZĘTU MEDYCZNEGO WG 2 PAKIETÓW
- Dostawa materiałów i sprzętów medycznych jednorazowego użytku do Apteki Szpitalnej SP ZOZ w Łapach
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie pogwarancyjnych okresowych przeglądów i konserwacji, diagnostyki w przypadku awarii oraz dostawa i instalacja lampy dla aparatów rentgenowskich będących w(...)
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Zakup akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu medycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.