To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Gdańsk: Świadczenie usług prania
Numer ogłoszenia: 135824 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100730 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny w Gdańsku, działający w imieniu dyrektora p.p.u.p. Poczta Polska z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, ul. Targ Rakowy 7/8, Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, faks 0-58 32-66-112.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prania polegających na: praniu wodnym lub czyszczeniu chemicznym oraz maglowaniu lub prasowaniu wraz z odbiorem i dostawą asortymentu wskazanego w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. II. W zakres świadczonej usługi wchodzą: 1) czyszczenie chemiczne oraz prasowanie obejmujące: koce, zasłony; 2) pranie wodne, usztywnianie i maglowanie lub prasowanie obejmujące: pościel (poszwy, poszewki, prześcieradła), obrusy, ścierki; 3) pranie wodne, prasowanie obejmujące: ręczniki, zasłony, firany; 4) drobne naprawy szwalnicze tj. przyszywanie guzików, zaszywanie uszkodzonych fragmentów itp.; 5) załadunek, wyładunek oraz transport asortymentu przeznaczonego do prania z miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. siedziba Urzędu Pocztowego Jastarnia, ul. Stelmaszczyka 7, 84-140 Jastarnia - do miejsca wykonania usługi; 6) przekazanie asortymentu objętego usługą będzie każdorazowo potwierdzone pisemnie Dowodem przyjęcia/odbioru - Załącznik nr 3 do SIWZ; 7) Wykonawca każdorazowo zważy asortyment przekazany do prania i wpisze wagę w Dowodzie przyjęcia/odbioru zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, który każdorazowo będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości zważonego asortymentu; 8) po wykonaniu usługi wyprany asortyment winien być posortowany rodzajowo i dostarczony w zamkniętych workach foliowych. Przy sortowaniu należy wydzielić i zapakować odrębnie asortyment uszkodzony, zamieszczając na worku odpowiednie oznakowanie USZKODZONY; 9) pranie i składowanie asortymentu objętego usługami pralniczymi winno się odbywać zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno - epidemiologicznymi, w sposób uniemożliwiający dostęp osób trzecich. III. Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej zamówieniem środkami piorącymi i dezynfekującymi posiadającymi atest Państwowego Zakładu Higieny (PZH) ewentualnie innymi wymaganymi przepisami prawa. Stosowane środki piorące i czyszczące nie będą powodować zmian w zabarwieniu kolorowych materiałów. IV. Zamawiający zastrzega sobie, że ilości określone w Formularzu oferty są ilościami maksymalnymi i w zależności od bieżących potrzeb wynikających z przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu. W przypadku wykonania mniejszej ilości usług prania Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń finansowych z tego tytułu. V. Miejsce lub miejsca, w których Wykonawca będzie realizował usługę winny odpowiadać wymaganiom bezpieczeństwa i higieny pracy, określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. Nr 40, poz. 469) oraz spełnić wymogi Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (j. t. z 2008 r. Dz. U. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 11256.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRAMAL-PROFI Damian Nastały, ul. Gniewowska 22, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11256.00
- Oferta z najniższą ceną: 11256.00 oferta z najwyższą ceną: 14070.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont estakady drogowej na Węźle Okopowa w Gdańsku
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla placówek opiekuńczo-wychowawczych "Piaskowy Dom", "Morski Dom", "Wichrowy Dom" w Gdańsku
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, odzieży ochronnej i roboczej oraz odzieży medycznej, w tym usługi prania wodnego i chemicznego, usługi dezynfekcji obuwia(...)
- Usługa prania bielizny pościelowej (poszwy, poszewki, prześcieradła) oraz obrusów, zasłon, firanek, koców, kołder, poduszek, ręczników dla domów studenckich Polit Rzeszowskiej przez okres 24 mies.
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
- Usługa prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





