Ogłoszenie z dnia 2007-08-07
Poznań: Staw Słoneczny
Numer ogłoszenia: 135821 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://bip.city.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Staw Słoneczny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem odbudowa czterech stawów w Dębinie - Staw Słoneczny etap II, część zachodnia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.00.00 - Usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1 dysponowanie minimum jedną osobą uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnioną do kierowania robotami w specjalności melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, przewidzianą do realizacji zamówienia. 2.2 wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( 06.08.2004 - 06.08.2007) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech prac polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub inwestora zastępczego (gdy w zakresie inwestorstwa zastępczego pełniono funkcję inspektora nadzoru) w zakresie przebudowy, rozbudowy, modernizacji cieków lub zbiorników wodnych dla inwestycji o wartości powyżej 300 000 zł każda . 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 3. Kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności melioracji wodnych lub w zakresie budowli hydrotechnicznych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego osoby przewidzianej do realizacji zamówienia. 4. Wykaz prac wykonanych z należytą starannością, polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub inwestora zastępczego ( gdy w zakresie inwestorstwa zastępczego pełniono funkcję inspektora nadzoru ), minimum trzech prac w zakresie przebudowy, rozbudowy, modernizacji cieków lub zbiorników wodnych dla inwestycji o wartości powyżej 300 000 zł każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania ( 06.08.2004 - 06.08.2007 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 5. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 443.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 446.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 19.09.2007.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych na zadaniu pn.: Dostosowanie kojców dla psów służbowych do obowiązujących przepisów w placówkach SG w m. Białowieża,Dubicze Cerkiewne i Michałowo
- Opracowanie dokumentacji geodezyjno - kartograficznej na potrzeby regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę powiatową 3221P Brzeźno-Wyszyna-Piorunów-Kamionka-Władysławów
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadnia: pn. Remont i dostosowanie istniejącego budynku biurowego i zagospodarowania terenu przy ul. Postępu 17 D w Warszawie .
- Kompleksowa modernizacja stołówki w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Żychlinie - zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.