eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych w ramach Projektu Odkryj swój kapitał dla 50 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-19

Świdnica: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych w ramach Projektu Odkryj swój kapitał dla 50 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne.
Numer ogłoszenia: 135806 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. M. Skłodowskiej-Curie 5, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8561818, faks 074 8561813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca.powiat.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych w ramach Projektu Odkryj swój kapitał dla 50 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych w ramach Projektu Odkryj swój kapitał współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla 50 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy. Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie miasta Świdnicy. Zamówienie podzielono na 4 części. CZĘŚĆ 1 FRYZJER - STYLISTA Z PODSTAWAMI PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 03.08.2010 r. oraz zakończyć w dniu 29.10.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH oraz zasady organizacji szkoleń opisanej w tej części zamówienia, tj. w wymiarze godzin zegarowych nie mniejszych niż 30 w tygodniu oraz 150 w miesiącu kalendarzowym. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1) Fryzjer - stylista 2) ABC przedsiębiorczości 3) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 450 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 200 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 250 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w każdym miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 150 godzin zegarowych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób: ? zarejestrowanych w tut. Urzędzie, ? posiadających status bezrobotnego, ? które mają ukończone 18 lat - preferowane osoby powyżej 45 roku życia, ? z wykształceniem min. podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: ? zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, ? dodatkowy dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) wydany przez organizatora szkolenia. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: ? wykonywać zabiegi upiększające i pielęgnacyjne na włosach, ? ścinać włosy na życzenie klienta, ? obsługiwać sprzęty fryzjerskie, ? udzielać porad fryzjerskich w zakresie pielęgnacji skóry głowy i włosów oraz pomagać w doborze kosmetyków fryzjerskich, ? znać podstawowe zasady zakładania, prowadzenia, rozliczania oraz likwidowania działalności gospodarczej. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: pracownia wyposażona w min. 5 specjalistycznych foteli, sprzęt fryzjerski, preparaty fryzjerskie, każdy uczestnik szkolenia będzie miał także udostępniony jeden zestaw komputerowy z zainstalowanymi programami użytkowymi oraz programem Płatnik, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 2 NARZĘDZIA UDAROWE RĘCZNE, ZAGĘSZCZARKI I UBIJAKI WIBRACYJNE ORAZ PRZECINARKI DO NAWIERZCHNI DRÓG - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 09.08.2010 r. oraz zakończyć w dniu 27.08.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH oraz zasady organizacji szkoleń opisanej w tej części zamówienia, tj. w wymiarze godzin zegarowych nie mniejszych niż 30 w tygodniu oraz 97 w miesiącu kalendarzowym. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: ? Bezpieczeństwo i higiena pracy ? Podstawy elektrotechniki ? Użytkowanie eksploatacyjne ? Dokumentacja techniczna ? Budowa: - zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych, - narzędzi udarowych ręcznych, - przecinarek do nawierzchni dróg. ? Technologia robót: - zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych, - narzędzi udarowych ręcznych, - przecinarek do nawierzchni dróg. ? Zajęcia praktyczne: - zagęszczarki i ubijaki wibracyjne, - narzędzia udarowe ręczne, - przecinarki do nawierzchni dróg. ? Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Zagadnienia teoretyczne oraz część praktyczna muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263, z późniejszymi zmianami) Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 97 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 67 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 30 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 97 godzin zegarowych w kalendarzowym miesiącu szkolenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób: ? zarejestrowanych w tut. Urzędzie, ? posiadających status bezrobotnego, ? które mają ukończone 18 lat - preferowane osoby powyżej 45 roku życia, ? z wykształceniem min. podstawowym, ? bez przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania danego zawodu (potwierdzonych stosownym orzeczeniem lekarskim). Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: ? zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, ? dodatkowy dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) wydany przez organizatora szkolenia, ? świadectwo potwierdzające pozytywny wynik sprawdzianu na uprawnienia operatora złożonego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Dyrektora Centrum Koordynacji Szkolenia Operatorów Maszyn IMBiGS w Warszawie - na każdą specjalność, ? książkę operatora Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: a) posiadać wiedzę z zakresu budowy, technologii robót zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych, narzędzi udarowych ręcznych, przecinarek do nawierzchni dróg, b) obsługiwać zagęszczarki i ubijaki wibracyjne, narzędzia udarowe ręczne, przecinarki do nawierzchni dróg. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: sprzęt lekki, tj. zagęszczarka i ubijak wibracyjny, narzędzie udarowe ręczne, przecinarka do nawierzchni dróg (maszyny te muszą być sprawne technicznie), plansze tematyczne, przekrojowe modele, rzutniki do przeźroczy, sprzęt multimedialny, zbiory biblioteczne (np. literatura fachowa, wzory dokumentów), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 3 ROZBIERACZ - WYKRAWACZ - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 24.08.2010 r. oraz zakończyć w dniu 28.09.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH oraz zasady organizacji szkoleń opisanej w tej części zamówienia, tj. w wymiarze godzin zegarowych nie mniejszych niż 30 w tygodniu oraz 30 (w pierwszym) i 150 (w drugim) miesiącu kalendarzowym. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1) Zasady higieny w zakładach przetwórstwa mięsnego 2) Maszyny, sprzęt i wyposażenie do produkcji mięsa 3) Technologia produkcji mięsa 4) Technologia ubocznych artykułów uboju 5) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 180 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 65 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 115 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż: ? 30 godzin zegarowych w pierwszym miesiącu szkolenia, ? 150 godzin zegarowych w drugim miesiącu szkolenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób: ? zarejestrowanych w tut. Urzędzie, ? posiadających status bezrobotnego, ? które mają ukończone 18 lat - preferowane osoby powyżej 45 roku życia, ? z wykształceniem min. zawodowym, ? bez przeciwwskazań zdrowotnych do pracy przy żywności (badania w sanepidzie - książeczka zdrowia). Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: ? zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, ? dodatkowy dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) wydany przez organizatora szkolenia. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: dokonywać obróbki ubocznych artykułów poubojowych, rozbierać mięsa w tuszach, półtuszach i ćwierćtuszach na elementy kulinarne z przeznaczeniem do sprzedaży oraz dalszego przetwórstwa, przechowywać i ekspediować półprodukty i wyroby gotowe do handlu. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: plansze tematyczne, rzutnik do wyświetlania foliogramów, przeźroczy, rysunków, min. 10 egzemplarzy materiałów szkoleniowych obejmujących tematykę m.in. z zakresu rozbierania i wykrawania mięs oraz bhp, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 4 OPERATOR KOPARKI JEDNONACZYNIOWEJ KLASY III WSZYSTKIE TYPY - 20 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 23.08.2010 r. oraz zakończyć w dniu 30.09.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH oraz zasady organizacji szkoleń opisanej w tej części zamówienia, tj. w wymiarze godzin zegarowych nie mniejszych niż 30 w tygodniu oraz 50 (w pierwszym) i 157 (w drugim) miesiącu kalendarzowym. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: ? Budowa koparek jednonaczyniowych ? Technologia robót ? Bhp ? Dokumentacja techniczna ? Użytkowanie eksploatacyjne ? Silniki spalinowe ? Elementy hydrauliki ? Podstawy elektrotechniki ? Zajęcia praktyczne ? Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Zagadnienia teoretyczne oraz część praktyczna muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263, z późniejszymi zmianami) Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 207 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 121 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 86 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż: ? 50 godzin zegarowych w pierwszym miesiącu szkolenia, ? 157 godzin zegarowych w drugim miesiącu szkolenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób: a) zarejestrowanych w tut. Urzędzie, b) posiadających status bezrobotnego, c) które mają ukończone 18 lat - preferowane osoby powyżej 45 roku życia, d) z wykształceniem min. podstawowym, e) bez udokumentowanego miesięcznego stażu pracy w obsłudze techniczno - eksploatacyjnej maszyn określonej specjalności, f) bez przeciwwskazań zdrowotnych i psychologicznych do wykonywania danego zawodu (stosowne zaświadczenie i orzeczenie lekarskie). Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: ? zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, ? dodatkowy dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) wydany przez organizatora szkolenia, ? świadectwo potwierdzające pozytywny wynik sprawdzianu na uprawnienia operatora złożonego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Dyrektora Centrum Koordynacji Szkolenia Operatorów Maszyn IMBiGS w Warszawie, ? książkę operatora Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: 1. posiadać umiejętność obsługi koparki jednonaczyniowej kl. III 2. koordynować pracę maszyn, 3. znać budowę i zasady pracy poszczególnych zespołów i układów w maszynach. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 1 koparka jednonaczyniowa (maszyna musi być sprawna technicznie), plansze tematyczne, przekrojowe modele, rzutniki do przeźroczy, sprzęt multimedialny, zbiory biblioteczne (np. literatura INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE: 1) Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia: 1. zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki - dla zamówień od Części 1 do Części 4, 2. dodatkowy dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) wydany przez organizatora szkolenia - dla zamówień od Części 1 do Części 4, w terminie do 3 dni roboczych od daty zakończenia szkolenia, natomiast: 3. świadectwo potwierdzające pozytywny wynik sprawdzianu na uprawnienia operatora złożonego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Dyrektora Centrum Koordynacji Szkolenia Operatorów Maszyn IMBiGS w Warszawie - zostanie wydane w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty zakończenia szkolenia dla zamówienia wymienionego w Części 2 (na każdą specjalność) i Części 4, oraz 4. książka operatora Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego - zostanie wydana terminie do 30 dni kalendarzowych licząc od daty zakończenia szkolenia dla zamówienia wymienionego w Części 2 i Części 4, zostaną wydane przez Instytucję uprawnioną. 2) Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany jest do: a) oznaczenia każdego pomieszczenia, w którym realizowany jest projekt, poprzez wywieszenie plakatu, tablicy informacyjnej, naklejki lub innego rodzaju materiału zawierającego: dwa podstawowe logotypy, tj.: - logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - z lewej strony dokumentu (www.pokl.dwup.pl w zakładce Promocja PO KL), - logotyp Unii Europejskiej (dwanaście złotych pięcioramiennych gwiazd na błękitnym tle) z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego - z prawej strony dokumentu (www.pokl.dwup.pl w zakładce Promocja PO KL), informację o realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacja taka powinna znaleźć się w salach szkoleniowych i innych salach, w których realizowane jest wsparcie skierowane bezpośrednio do osób. Informacja o współfinansowaniu powinna być umieszczona w widocznym miejscu i być czytelna dla wszystkich osób uczestniczących w działaniach realizowanych w danym miejscu. W przypadku, gdy plakat nie zawiera wyłącznie informacji o współfinansowaniu i dwóch logotypów, informacja o współfinansowaniu wraz z wymaganymi logotypami musi zawierać co najmniej 15% powierzchni plakatu, tablicy; b) poinformowania wszystkich uczestników szkolenia o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; 2) Wykonawca w trakcie trwania szkolenia musi zapewnić uczestnikom szkolenia warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 3) Zajęcia dydaktyczne muszą być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni świątecznych - nie dotyczy zajęć praktycznych zamówienia określonego w Części 4). zajęcia teoretyczne muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000, zajęcia praktyczne przypadające na jednego uczestnika szkolenia muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000. dzienna liczba godzin zegarowych - nie więcej niż 8. 4) Wykonawca w dniu rozpoczęcia szkolenia, jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. 5) Każdy uczestnik otrzyma na własność skrypt oraz podstawowe materiały piśmienne potrzebne do prowadzenia notatek (zeszyt/notatnik, długopis)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają zaktualizowany na 2010 r., w Dziale 2 pt. Tematyka prowadzonych szkoleń w bieżącym roku kalendarzowym o dane szkolenie/a, na które Wykonawca zamierza złożyć ofertę, wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236, poz. 2365).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. zorganizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 szkolenia grupowe ( za szkolenie grupowe uważa się szkolenie w którym uczestnicz co najmniej 8 osób).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. dysponują pomieszczeniami wykładowymi, których liczba i pojemność jest adekwatna do liczby części, których dotyczy złożona oferta oraz uwzględnia wielkość grupy szkoleniowej danej części zamówienia, jak również harmonogram zajęć oraz aby umożliwić uczestnikom szkolenia właściwe przygotowanie praktyczne Wykonawca musi zapewnić odpowiednią ilość sprzętów oraz materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zarówno zajęcia teoretyczne, jak i praktyczne powinni prowadzić wykładowcy posiadający uprawnienia do wykonywania zawodu instruktora/wykładowcy. Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać odpowiednią wiedzę oraz przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. Wykładowcy winni dysponować stosownymi dokumentami (np. certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia, dyplomy, itp.), które potwierdzą kwalifikacje i uprawnienia kadry szkoleniowej. Każdy wykładowca musi mieć doświadczenie praktyczne w zakresie prowadzonych zajęć tj. przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia grupowe odpowiadające tematyce przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
  • 3 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
  • 4 - doświadczenie kadry dydaktycznej - 25

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: gdy Zamawiającemu nie uda się skompletować pełnej grupy szkoleniowej osób uprawnionych do odbycia szkolenia - poprzez zmniejszenie liczby uczestników szkolenia do 20%, konieczności zmniejszenia przez Wykonawcę kwoty preliminowanych kosztów związanych z realizowanym zamówieniem, gdy Wykonawca uzasadni celowość i konieczność zwiększenia do 20% ilości zajęć praktycznych, kosztem zajęć teoretycznych, przy zachowaniu ogólnej ilości godzin każdej grupy szkoleniowej, pod warunkiem, że inne przepisy prawne dot. organizacji danego szkolenia nie stanowią inaczej, zmiany terminu realizacji zamówienia bądź wyznaczenia (w porozumieniu z Wykonawcą) dodatkowego terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy: - niewykonanie zamówienia będzie spowodowane przyczynami niezależnymi od Wykonawcy (np. działania siły wyższej), - pełna grupa szkoleniowa osób uprawnionych do odbycia szkolenia nie zostanie na czas skompletowana. - zmiany w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Zmiany te muszą wynikać z przyczyn niezależnych od wykonawcy, np. choroba osoby mającej prowadzić zajęcia. Zmiana może nastąpić wówczas, gdy nowa kadra dydaktyczna będzie posiadała stosowne uprawnienia do prowadzenia zajęć a także wykształcenie i doświadczenie zawodowe nie mniejsze od osoby zastępowanej, której dane zostały przekazane wraz z ofertą Zamawiającemu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.swidnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urzad Pracy w Świdnicy ul. M. Skłodowskiej - Curie 5 58-100 Świdnica pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urzad Pracy w Świdnicy ul. M. Skłodowskiej - Curie 5 58-100 Świdnica pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt odkryj swój kapitał współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: FRYZJER - STYLISTA Z PODSTAWAMI PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ - 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 03.08.2010 r. oraz zakończyć w dniu 29.10.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH oraz zasady organizacji szkoleń opisanej w tej części zamówienia, tj. w wymiarze godzin zegarowych nie mniejszych niż 30 w tygodniu oraz 150 w miesiącu kalendarzowym. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1) Fryzjer - stylista 2) ABC przedsiębiorczości 3) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 450 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 200 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 250 godz. zegarowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 4. doświadczenie kadry dydaktycznej - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: NARZĘDZIA UDAROWE RĘCZNE, ZAGĘSZCZARKI I UBIJAKI WIBRACYJNE ORAZ PRZECINARKI DO NAWIERZCHNI DRÓG - 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 09.08.2010 r. oraz zakończyć w dniu 27.08.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH oraz zasady organizacji szkoleń opisanej w tej części zamówienia, tj. w wymiarze godzin zegarowych nie mniejszych niż 30 w tygodniu oraz 97 w miesiącu kalendarzowym. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: ? Bezpieczeństwo i higiena pracy ? Podstawy elektrotechniki ? Użytkowanie eksploatacyjne ? Dokumentacja techniczna ? Budowa: - zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych, - narzędzi udarowych ręcznych, - przecinarek do nawierzchni dróg. ? Technologia robót: - zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych, - narzędzi udarowych ręcznych, - przecinarek do nawierzchni dróg. ? Zajęcia praktyczne: - zagęszczarki i ubijaki wibracyjne, - narzędzia udarowe ręczne, - przecinarki do nawierzchni dróg. ? Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Zagadnienia teoretyczne oraz część praktyczna muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263, z późniejszymi zmianami) Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 97 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 67 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 30 godz. zegarowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 4. doświadczenie kadry dydaktycznej - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ROZBIERACZ - WYKRAWACZ - 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 24.08.2010 r. oraz zakończyć w dniu 28.09.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH oraz zasady organizacji szkoleń opisanej w tej części zamówienia, tj. w wymiarze godzin zegarowych nie mniejszych niż 30 w tygodniu oraz 30 (w pierwszym) i 150 (w drugim) miesiącu kalendarzowym. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1) Zasady higieny w zakładach przetwórstwa mięsnego 2) Maszyny, sprzęt i wyposażenie do produkcji mięsa 3) Technologia produkcji mięsa 4) Technologia ubocznych artykułów uboju 5) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 180 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 65 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 115 godz. zegarowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 4. doświadczenie kadry dydaktycznej - 25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: OPERATOR KOPARKI JEDNONACZYNIOWEJ KLASY III WSZYSTKIE TYPY - 20 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 23.08.2010 r. oraz zakończyć w dniu 30.09.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH oraz zasady organizacji szkoleń opisanej w tej części zamówienia, tj. w wymiarze godzin zegarowych nie mniejszych niż 30 w tygodniu oraz 50 (w pierwszym) i 157 (w drugim) miesiącu kalendarzowym. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: ? Budowa koparek jednonaczyniowych ? Technologia robót ? Bhp ? Dokumentacja techniczna ? Użytkowanie eksploatacyjne ? Silniki spalinowe ? Elementy hydrauliki ? Podstawy elektrotechniki ? Zajęcia praktyczne ? Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Zagadnienia teoretyczne oraz część praktyczna muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263, z późniejszymi zmianami) Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 207 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 121 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 86 godz. zegarowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 23.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 4. doświadczenie kadry dydaktycznej - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.