Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-20
Katowice: WYDRUK I DOSTAWA WIZYTÓWEK
Numer ogłoszenia: 135787 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYDRUK I DOSTAWA WIZYTÓWEK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydruk i dostawa wizytówek dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w łącznej ilości 15 000 sztuk: 1. format 5 cm x 9 cm, na papierze kreda biała matowa 300 gram, drukowane jednostronnie w pełnym kolorze CMYK z naniesionym logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, godłem województwa śląskiego oraz logo Narodowej Strategii Spójności - imiennie dla pracowników WUP. Wydruk w języku polskim - łącznie 6 150 sztuk, w tym: - dla 4 pracowników po 100 sztuk - dla 24 pracowników po 150 sztuk - dla 2 pracowników po 200 sztuk - dla 5 pracowników po 250 sztuk - dla 1 pracownika 500 sztuk 2. format 5 cm x 9 cm, na papierze kreda biała matowa 300 gram, drukowane jednostronnie w pełnym kolorze CMYK z naniesionym logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, godłem województwa śląskiego oraz logo Narodowej Strategii Spójności - imiennie dla pracowników WUP. Wydruk w języku angielskim - łącznie 600 sztuk, w tym: - dla 3 pracowników po 200 sztuk 3. format 5 cm x 9 cm, na papierze kreda biała matowa 300 gram, drukowane jednostronnie w pełnym kolorze CMYK z naniesionym logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, godłem województwa śląskiego oraz logo EURES - imiennie dla pracowników WUP. Wydruk w języku polskim - łącznie 500 sztuk, w tym: - dla 3 pracowników po 100 sztuk - dla 1 pracownika 200 sztuk 4. format 5 cm x 9 cm, na papierze kreda biała matowa 300 gram, drukowane jednostronnie w pełnym kolorze CMYK z naniesionym logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, godłem województwa śląskiego oraz logo EURES - imiennie dla pracowników WUP. Wydruk w języku angielskim - łącznie 650 sztuk, w tym: - dla 1 pracownika 50 sztuk - dla 1 pracownika 100 sztuk - dla 1 pracownika 200 sztuk - dla 1 pracownika 300 sztuk 5. format 5 cm x 9 cm, na papierze kreda biała matowa 300 gram, drukowane jednostronnie w pełnym kolorze CMYK z naniesionym logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach oraz godłem województwa śląskiego - imiennie dla pracowników WUP. Wydruk w języku polskim - łącznie 5 260 sztuk, w tym: - dla 1 pracownika 30 sztuk - dla 2 pracowników po 40 sztuk - dla 4 pracowników po 50 sztuk - dla 31 pracowników po 100 sztuk - dla 5 pracowników po 150 sztuk - dla 3 pracowników po 200 sztuk - dla 2 pracowników po 250 sztuk 6. format 5 cm x 9 cm, na papierze kreda biała matowa 300 gram, drukowane jednostronnie w pełnym kolorze CMYK z naniesionym logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach oraz godłem województwa śląskiego - imiennie dla pracowników WUP. Wydruk w języku angielskim - łącznie 600 sztuk, w tym: - dla 6 pracowników po 100 sztuk 7. format 5 cm x 9 cm, na papierze kreda biała matowa 300 gram, drukowanie jednostronnie w pełnym kolorze CMYK (dokładny wzór i ilość będzie przekazywany każdorazowo przez Zamawiającego) - łącznie 1 240 sztuk. Uwagi ogólne: - w przypadku zamówienia opisanego w pkt. 7 Wykonawca będzie zobowiązany do jego wykonania i dostarczenia w okresie realizacji zamówienia po dostarczeniu przez Zamawiającego wzorów, w ilości każdorazowo określanych przez Zamawiającego. O terminie realizacji zamówienia Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę z tygodniowym wyprzedzeniem; - wzór wizytówek zostanie przekazany wybranemu Wykonawcy w formie elektronicznej w programie Corel Draw 12 - pliki CDR; - treść wizytówek zawierająca: imię i nazwisko pracownika, nazwę komórki organizacyjnej, adres e-mail oraz numer telefonu przekazana zostanie wybranemu Wykonawcy w formie elektronicznej w programie Word na płycie CD; - ostateczne przygotowanie i skład poligraficzny leżą po stronie Wykonawcy na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego wzorów i treści wizytówek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.12.50.00 - Usługi w zakresie drukowania wizytówek Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wyżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem i podpisane wraz z pieczątką przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. 2. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w pkt 1 - przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem i podpisane wraz z pieczątką przez Wykonawcę bądź notarialnie. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenia muszą złożyć wszyscy Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania zamówiena - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach ul. Kościuszki 30 40-048 Katowice III piętro pok. 325.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach ul. Kościuszki 30 40-048 Katowice III piętro pok. 352.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kampania informacyjno-promocyjna czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region" w celu promocji Województwa Lubuskiego polegająca na druku czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region".
- Teczki ofertowe A4 z logiem WZNJ
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





