eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWYDRUK I DOSTAWA WIZYTÓWEK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-20

Katowice: WYDRUK I DOSTAWA WIZYTÓWEK
Numer ogłoszenia: 135787 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYDRUK I DOSTAWA WIZYTÓWEK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydruk i dostawa wizytówek dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w łącznej ilości 15 000 sztuk: 1. format 5 cm x 9 cm, na papierze kreda biała matowa 300 gram, drukowane jednostronnie w pełnym kolorze CMYK z naniesionym logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, godłem województwa śląskiego oraz logo Narodowej Strategii Spójności - imiennie dla pracowników WUP. Wydruk w języku polskim - łącznie 6 150 sztuk, w tym: - dla 4 pracowników po 100 sztuk - dla 24 pracowników po 150 sztuk - dla 2 pracowników po 200 sztuk - dla 5 pracowników po 250 sztuk - dla 1 pracownika 500 sztuk 2. format 5 cm x 9 cm, na papierze kreda biała matowa 300 gram, drukowane jednostronnie w pełnym kolorze CMYK z naniesionym logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, godłem województwa śląskiego oraz logo Narodowej Strategii Spójności - imiennie dla pracowników WUP. Wydruk w języku angielskim - łącznie 600 sztuk, w tym: - dla 3 pracowników po 200 sztuk 3. format 5 cm x 9 cm, na papierze kreda biała matowa 300 gram, drukowane jednostronnie w pełnym kolorze CMYK z naniesionym logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, godłem województwa śląskiego oraz logo EURES - imiennie dla pracowników WUP. Wydruk w języku polskim - łącznie 500 sztuk, w tym: - dla 3 pracowników po 100 sztuk - dla 1 pracownika 200 sztuk 4. format 5 cm x 9 cm, na papierze kreda biała matowa 300 gram, drukowane jednostronnie w pełnym kolorze CMYK z naniesionym logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, godłem województwa śląskiego oraz logo EURES - imiennie dla pracowników WUP. Wydruk w języku angielskim - łącznie 650 sztuk, w tym: - dla 1 pracownika 50 sztuk - dla 1 pracownika 100 sztuk - dla 1 pracownika 200 sztuk - dla 1 pracownika 300 sztuk 5. format 5 cm x 9 cm, na papierze kreda biała matowa 300 gram, drukowane jednostronnie w pełnym kolorze CMYK z naniesionym logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach oraz godłem województwa śląskiego - imiennie dla pracowników WUP. Wydruk w języku polskim - łącznie 5 260 sztuk, w tym: - dla 1 pracownika 30 sztuk - dla 2 pracowników po 40 sztuk - dla 4 pracowników po 50 sztuk - dla 31 pracowników po 100 sztuk - dla 5 pracowników po 150 sztuk - dla 3 pracowników po 200 sztuk - dla 2 pracowników po 250 sztuk 6. format 5 cm x 9 cm, na papierze kreda biała matowa 300 gram, drukowane jednostronnie w pełnym kolorze CMYK z naniesionym logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach oraz godłem województwa śląskiego - imiennie dla pracowników WUP. Wydruk w języku angielskim - łącznie 600 sztuk, w tym: - dla 6 pracowników po 100 sztuk 7. format 5 cm x 9 cm, na papierze kreda biała matowa 300 gram, drukowanie jednostronnie w pełnym kolorze CMYK (dokładny wzór i ilość będzie przekazywany każdorazowo przez Zamawiającego) - łącznie 1 240 sztuk. Uwagi ogólne: - w przypadku zamówienia opisanego w pkt. 7 Wykonawca będzie zobowiązany do jego wykonania i dostarczenia w okresie realizacji zamówienia po dostarczeniu przez Zamawiającego wzorów, w ilości każdorazowo określanych przez Zamawiającego. O terminie realizacji zamówienia Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę z tygodniowym wyprzedzeniem; - wzór wizytówek zostanie przekazany wybranemu Wykonawcy w formie elektronicznej w programie Corel Draw 12 - pliki CDR; - treść wizytówek zawierająca: imię i nazwisko pracownika, nazwę komórki organizacyjnej, adres e-mail oraz numer telefonu przekazana zostanie wybranemu Wykonawcy w formie elektronicznej w programie Word na płycie CD; - ostateczne przygotowanie i skład poligraficzny leżą po stronie Wykonawcy na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego wzorów i treści wizytówek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.12.50.00 - Usługi w zakresie drukowania wizytówek Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wyżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem i podpisane wraz z pieczątką przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. 2. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w pkt 1 - przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem i podpisane wraz z pieczątką przez Wykonawcę bądź notarialnie. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenia muszą złożyć wszyscy Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Termin wykonania zamówiena - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach ul. Kościuszki 30 40-048 Katowice III piętro pok. 325.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach ul. Kościuszki 30 40-048 Katowice III piętro pok. 352.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.