eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 130 m3 (przy temperaturze referencyjnej 15oC) do celów grzewczych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury rejonu działania Jednostki Wojskowej 4352 w Giżycku w II półroczu 2012 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Giżycko: Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 130 m3 (przy temperaturze referencyjnej 15oC) do celów grzewczych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury rejonu działania Jednostki Wojskowej 4352 w Giżycku w II półroczu 2012 roku.
Numer ogłoszenia: 135781 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155184 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 130 m3 (przy temperaturze referencyjnej 15oC) do celów grzewczych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury rejonu działania Jednostki Wojskowej 4352 w Giżycku w II półroczu 2012 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości 130 m3 (przy temperaturze referencyjnej 15oC) do celów grzewczych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury rejonu działania Jednostki Wojskowej 4352 w Giżycku w II półroczu 2012 roku. Olej opałowy lekki (CPV 09135100-5) powinien spełniać nw wymagania określone w normie PN-C-96024: 2001: - wartość opałowa - min. 42,6 MJ na kg - temperatura zapłonu - min. +56 0C - zawartość siarki - max. 0,2 % - temperatura krzepnięcia - nie wyższa niż -20 0C - gęstość w temperaturze +150C - max. 860 kg/m3 2. Sposób, ilość i miejsce dostawy: 1) Szczegółowe miejsca, terminy i ilości dostaw oleju opałowego określa Plan dostaw oleju opałowego dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w rejonie działania JW. 4352 Giżycko w II półroczu 2012 roku, będący załącznikiem do SIWZ. Zawarte w Planie dostaw ilości i miejsce dostaw, wielkości partii oraz terminy mogą ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne oraz bieżące potrzeby kotłowni. W takim przypadku Zamawiający dokona zmniejszenia u Odbiorcy lub przesunięcia między Odbiorcami ilości dostaw oleju opałowego w danym miesiącu na 7 dni przed planowanym przez niego terminem dostawy, na podstawie Korekty planu dostaw będącej załącznikiem do SIWZ. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości (bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego) zmniejszenie ilości dostarczanego oleju opałowego do Sekcji Obsługi Infrastruktury o nie więcej niż 20% ( max. 26 m3) łącznej ilości dostaw ujętej w Planie dostaw. 3) Wykonawca realizuje dostawy na własny koszt i ryzyko (w cenę oleju opałowego wchodzą wszelkie koszty: olej opałowy, transport, podatki, ubezpieczenia oraz wszelkie inne koszty związane z dostawą) do momentu napełnienia zbiornika magazynowego Odbiorcy i odebrania przez Odbiorcę partii oleju opałowego poprzez potwierdzenie na dokumencie przewozowym. 4) Olej opałowy należy dostarczać cysternami samochodowymi, z zaplombowanymi komorami autocysterny, zgodnie z wymaganiami normy PN-91/C-04024, wyposażonymi w końcówki wlewowe z zalegalizowanym urządzeniem - odmierzaczem oraz drukarkę umożliwiającą wydanie raportu (dowodu wydania) o ilości dostarczonego paliwa do konkretnej kotłowni. Olej opałowy lekki należy dostarczać z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych według RID ADR. 5) Przez partię dostawy rozumie się dostarczoną Odbiorcy autocysterną jednorazową dostawę oleju opałowego, jednego rodzaju i gatunku identyfikowaną dokumentem przewozowym (np. list przewozowy lub WZ) oraz certyfikatem (świadectwem) jakości, zrealizowaną jednego dnia. Warunkiem przyjęcia partii dostawy przez Odbiorcę jest dostarczenie przez Wykonawcę do Odbiorcy następujących dokumentów dostawy: 6) W oparciu o Plan dostaw Zamawiający może dokonać zmniejszenia u Odbiorcy lub przesunięcia między Odbiorcami ilości dostaw oleju opałowego w danym miesiącu na 7 dni przed planowanym przez niego terminem dostawy, na podstawie Korekty planu dostaw 7) Dostarczony przedmiot umowy powinien spełniać wymagania określone w normie PN-C-96024:2001, co powinno być odzwierciedlone w formie dokumentu - certyfikatu (świadectwa) jakości, o którym mowa w § 5 ust. 13 pkt. 3) dostarczonego na każdą partię dostawy. W odniesieniu do oleju opałowego dostarczanego ze składu materiałowego znajdującego się poza terenem Polski jako dokument równoważny certyfikatowi (świadectwu) jakości, wystawionemu przez laboratorium producenta, traktowana będzie Deklaracja zgodności wyrobu. 3. Indeksacja ceny jednostkowej Zamawiający przewiduje indeksację ceny jednostkowej netto. W przypadku zmiany ceny zbytu przez producentów opłata dla Wykonawcy za dostawę partii oleju opałowego nastąpi według wzoru: Wartość faktury brutto = wielkość dostawy x [ (cena Orlenu + cena Lotosu ÷ 2) - Upust ] + VAT Zamawiający zastrzega, że przy pierwszej dostawie (zgodnie z harmonogramem dostaw), w ilości 25 m3 indeksacja ceny jednostkowej nie będzie miała zastosowania; podstawą rozliczenia z wykonawcą będzie cena ujęta w ofercie wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Boss19 Spółka z o.o., ul. Młodkowskiego 40A, 11-700 Mrągowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 451544,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 503670,25

  • Oferta z najniższą ceną: 503670,25 / Oferta z najwyższą ceną: 506138,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.