eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokKOMPLEKSOWE ¦WIADCZENIE US£UG DOZORU I OCHRONY MIENIA ORAZ US£UG PORZ¡DKOWYCH W OBIEKTACH GALERII im. SLEÑDZIÑSKICH W BIA£YMSTOKU

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-04-27

Bia³ystok: KOMPLEKSOWE ¦WIADCZENIE US£UG DOZORU I OCHRONY MIENIA ORAZ US£UG PORZ¡DKOWYCH W OBIEKTACH GALERII im. SLEÑDZIÑSKICH W BIA£YMSTOKU
Numer og³oszenia: 135770 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Galeria im. Sleñdziñskich w Bia³ymstoku , ul. Waryñskiego 24A, 15-461 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 85 651 76 70, faks 85 652 32 77.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.galeriaslendzinskich.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: KOMPLEKSOWE ¦WIADCZENIE US£UG DOZORU I OCHRONY MIENIA ORAZ US£UG PORZ¡DKOWYCH W OBIEKTACH GALERII im. SLEÑDZIÑSKICH W BIA£YMSTOKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Instalacja i konserwacja lokalnego systemu alarmowego w 2 obiektach Galerii im. Sleñdziñskich w Bia³ymstoku tj. przy ul. Legionowej 2 oraz przy ul.Waryñskiego 24A, której szczegó³owy zakres obejmuje: - instalacjê urz±dzeñ niezbêdnych do pod³±czenia systemu alarmowego radiowego do stacji monitoruj±cej,(obecnie czujki alarmowe pod³±czone s± do centrali alarmowej CA-64), - pod³±czenie do systemu dyskretnego ostrzegania, - konserwacjê systemów alarmowych realizowan± z czêstotliwo¶ci± i w sposób zapewniaj±cy nale¿yte wykonanie us³ugi monitoringu, nie rzadziej ni¿ 1 raz na kwarta³. W ramach przegl±dów nale¿y wykonaæ nastêpuj±ce czynno¶ci: - sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania ca³ego wyposa¿enia systemu, - sprawdzenie poprawno¶ci dzia³ania wszystkich czujek, - sprawdzenie pola widzenia czujników ruchu, - sprawdzenie zgodno¶ci z wymogami wszystkich po³±czeñ giêtkich, wtyków BNC, - sprawdzenie czy zasilanie g³ówne i rezerwowe pracuj± i s± sprawne, - sprawdzenie rezerwowych ¼róde³ napiêæ pr±du podczas dozoru i alarmu, - sprawdzenie stanu baterii systemów komunikacji bezprzewodowej typu piloty antynapadowe, czujki ruchu itp., - sprawdzenie dzia³ania centrali alarmowej zgodnie z instrukcj± producenta, - sprawdzenie sprawno¶ci dzia³ania ka¿dego urz±dzenia transmisji alarmu przy wspó³pracy z w³a¶ciwym alarmowym Centrum Odbiorczym, - sprawdzenie sprawno¶ci dzia³ania ka¿dego akustycznego oraz optycznego sygnalizatora, - sprawdzenie czy system alarmowy jest w stanie gotowo¶ci do pracy, - sporz±dzenie protoko³u z wykonywanych prac. 2. Us³uga monitorowania drog± radiow± sygna³ów z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego przez Wykonawcê w 2 obiektach Galerii im. Sleñdziñskich w Bia³ymstoku przy ul. Legionowej 2 oraz przy ul. Waryñskiego 24A 1) Szczegó³owy zakres us³ugi monitoringu obejmuje: a) sta³y dozór sygna³ów alarmu o w³amaniu, napadzie, b) kontrola sygna³ów o w³±czeniu/wy³±czeniu systemu alarmowego oraz awarii technicznych, c) natychmiastowe podjêcie czynno¶ci ochronnych przez grupy interwencyjne, w zwi±zku z otrzymanym sygna³em alarmu, d) interwencjê za³óg patrolowych, do których zadañ nale¿y: - obchód budynku Zamawiaj±cego w celu sprawdzenia zamkniêæ okien i drzwi oraz ustalenie przes³anek w³±czenia alarmu, - w przypadku zidentyfikowania przes³anek w³±czenia alarmu, telefoniczne powiadomienie Zamawiaj±cego, - sporz±dzenie protoko³u z ww czynno¶ci. d) powiadomienie przedstawiciela Zamawiaj±cego o sytuacjach alarmowych. 2) Monitorowanie sygna³ów z lokalnego systemu alarmowego prowadzone bêdzie w systemie ca³odobowym z ci±g³± rejestracj± zadeklarowanych przez Zamawiaj±cego zdarzeñ. 3) Po otrzymaniu sygna³u o alarmie w³amania lub napadu Wykonawca niezw³ocznie wy¶le grupê interwencyjn± w celu sprawdzenia sygna³u. W przypadku naocznego stwierdzenia zagro¿enia, usi³owania lub dokonania przestêpstwa przeciwko ¿yciu, zdrowiu lub mieniu w chronionym obiekcie np. kradzie¿y, rozboju, w³amania, grupa interwencyjna podejmuje czynno¶ci ochronne zatwierdzone przez Policjê, które w szczególno¶ci przewiduj±: - ujêcie sprawcy przestêpstwa i oddanie go w rêce Policji, a tak¿e zabezpieczenie obiektu do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiaj±cego, -zewnêtrzne dzia³ania obserwacyjno - wzrokowe i wspó³dzia³anie z Policj± w likwidacji zagro¿enia w przypadku zbrojnego napadu rabunkowego. 4) Interwencja winna byæ podjêta: -w godzinach od 08:00 do 16.00 w czasie do 15 minut, -w godzinach od 16.00 do 08.00 w czasie do 10 minut. 5) Baza danych zdarzeñ z obiektu bêdzie przechowywana w formie wydruku przez okres 1 miesi±ca. 3. Dozór i ochrona obiektu Galerii im. Sleñdziñskich w Bia³ymstoku przy ul. Waryñskiego 24A, ochrona osób i mienia, która polegaæ bêdzie na: a) zapewnieniu bezpieczeñstwa osób znajduj±cych siê w obiekcie Zamawiaj±cego, b) ochronie obiektu, pomieszczeñ, urz±dzeñ, dzie³ sztuki Zamawiaj±cego przed dostêpem osób nieuprawnionych, nietrze¼wych, c) ochronie mienia Zamawiaj±cego przed kradzie¿±, po¿arem, zniszczeniem lub uszkodzeniem, d) zapobieganiu zak³óceniom porz±dku na terenie nale¿±cym do Zamawiaj±cego oraz powiadomienie przedstawiciela Zamawiaj±cego o zdarzeniach powoduj±cych naruszenie porz±dku, e) niezw³ocznym powiadomieniu przedstawiciela Zamawiaj±cego o wszelkich awariach, nieprawid³owo¶ciach systemów alarmowych sygnalizuj±cych zagro¿enie chronionego obiektu, szybka ocena ryzyka zagro¿enia, sporz±dzeniu stosownych protoko³ów, f) ujawnieniu faktów dewastacji mienia Zamawiaj±cego, g)niezw³ocznym powiadomieniu organów ¶cigania o czynach przestêpczych zaistnia³ych na terenie nale¿±cym do Zamawiaj±cego i zabezpieczeniu miejsca ich pope³nienia do czasu przybycia organów ¶cigania, h/ dokonaniu obowi±zkowego obchodu wewn±trz budynku przed jego zamkniêciem w celu sprawdzenia czy wszyscy pracownicy i osoby postronne opu¶ci³y obiekt oraz sprawdzenie stanu zabezpieczenia pomieszczeñ (zamkniêcie drzwi i okien), i/ sprawdzeniu na manipulatorze systemu sygnalizacji w³amania i napadu czy wszystkie strefy zosta³y zazbrojone przez u¿ytkowników. 3.1. Ochrona fizyczna obiektu pe³niona bêdzie w dniach: - do poniedzia³ku do pi±tku w godz. od 16:00 do 8:00 dnia nastêpnego, - od pi±tku od godz. 16:00 do poniedzia³ku do godz. 8:00 bez przerwy. przez jednego pracownika ochrony bez licencji, wspieranego przez zmotoryzowan± grupê interwencyjn±, których czas reakcji nie powinien byæ d³u¿szy ni¿ 10 minut. Za czynno¶ci nadzorcze, organizowanie i kierowanie zespo³em pracowników wykonuj±cych ochronê odpowiedzialni bêd± pracownicy Wykonawcy posiadaj±cy licencjê pracownika ochrony drugiego stopnia - stosownie do art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2 1997 r., poz. 740 ze zm.), Uwaga: Zamawiaj±cy ma prawo dokonaæ raz w miesi±cu (na koszt Wykonawcy) uruchomienia alarmu w celu sprawdzenia czasu reakcji grup interwencyjnych. Zamawiaj±cy zapewni pracownikowi ochrony posterunek z zapleczem socjalnym. Jednocze¶nie, Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ pracownik ochrony zobowi±zany bêdzie do prowadzenia portierni, obs³ugi szatni oraz wykonania poleceñ Zamawiaj±cego w przypadku organizacji wystawy, konferencji i innych imprez kulturalnych w ochranianym budynku. 3.2. Odpowiedzialno¶æ za zbrojenia i rozbrojenia poszczególnych stref zosta³a roz³o¿ona na upowa¿nionych pracowników Zamawiaj±cego oraz pracownika ochrony fizycznej Wykonawcy. 4. ¦wiadczenie us³ug porz±dkowych wewn±trz i na zewn±trz obiektu Galerii im. Sleñdziñskich w Bia³ymstoku przy ul. Waryñskiego 24A, polegaæ bêdzie na utrzymaniu w nale¿ytym stanie sanitarno - porz±dkowym powierzchni poziomych i pionowych tj. w salach wystawowych, w pokojach biurowych, sanitariatach, pomieszczeniach socjalnych, ci±gach komunikacyjnych, archiwach. Ca³kowita powierzchnia pomieszczeñ przewidzianych do sprz±tania Zamawiaj±cego wynosi 301,07 m2. Zamawiaj±cy informuje, i¿: - w pokojach biurowych, archiwach, bibliotece akt bie¿±cych wystêpuj± wyk³adziny dywanowe lub PCV, - 17 m2. - na korytarzach, hollach, klatkach schodowych - p³ytki gresowe oraz wyk³adzina dywanowa 22,2 m2. - w toaletach i pomieszczeniach socjalnych- terrakota 14,82 m2. - w sali wystawowej - parkiet dêbowy 157,85 m2. - na zewn±trz budynku - chodnik asfaltowy 54,1 m2. - trawnik 28,2 m2. - schody zewnêtrzne (wej¶ciowe i ewakuacyjne) 6,9 m2. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ w trakcie umowy niektóre z pomieszczeñ mog± ulec wy³±czeniu z zakresu objêtego sprz±taniem (np. remont), w zwi±zku z powy¿szym Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ w formularzu ofertowym cenê za 1m2 sprz±tania, która s³u¿yæ bêdzie do rozliczenia us³ugi z wy³±czeniem wskazanych pomieszczeñ. 4.1. Szczegó³owy zakres prac porz±dkowych: a) czynno¶ci wykonywane codziennie: - odkurzanie wyk³adzin pod³ogowych, - czyszczenie powierzchni pod³ogowych: gresowych i z PCV, - czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szafek, szaf i innego sprzêtu biurowego a tak¿e parapetów, pulpitów, listew ¶ciennych, drzwi, futryn (poza sprzêtem komputerowym), - mycie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury ³azienkowej, armatury, luster wisz±cych, zaopatrzenie toalet w papier toaletowy, myd³o w p³ynie, rêczniki papierowe oraz ¶rodki dezynfekuj±ce i zapachowe, (toalety wyposa¿one s± w dozowniki na: myd³o, papier toaletowy i papierowe rêczniki), - opró¿nianie i czyszczenie koszy na ¶mieci (u¿ywanie worków na ¶mieci we w³asnym zakresie), - myciu na mokro z u¿yciem ¶rodków myj±co pielêgnacyjnych wolnej powierzchni posadzki, b) czynno¶ci wykonywane raz na kwarta³: - mycie kaloryferów oraz lamp z u¿yciem ¶rodków myj±co pielêgnacyjnych, c) czynno¶ci wykonywane dwa razy do roku: - mycie otworów okiennych (szyb i ram okiennych od wewn±trz i na zewn±trz) w terminach uzgodnionych z Zamawiaj±cym, d) czynno¶ci sezonowe lub na polecenie Zamawiaj±cego - usuwanie z dachu ¶niegu oraz sopli w sezonie zimowym, - od¶nie¿anie i usuwanie oblodzeñ z ca³ego terenu wokó³ budynku, - sprz±tanie i utrzymanie porz±dku otoczenia budynku: sprz±taniu ¶mieci, zagrabianiu zanieczyszczeñ i usuwaniu ro¶lin (mchu i innych chwastów) na chodnikach (ok. 54,1 m2.m2), pielêgnacja zieleni - nawo¿eniu, grabieniu li¶ci, dosadzanie brakuj±cej trawy, koszeniu trawy: w okresie wiosenno-letnim nale¿y trawê kosiæ raz w tygodniu, a w okresie jesiennym raz na dwa tygodnie (tereny zieleni ok. 28,2 m2) Sprz±tanie pomieszczeñ odbywaæ siê bêdzie od poniedzia³ku do pi±tku i w niedziele, od godziny 16:00 przy zaanga¿owaniu - minimum dwóch pracowników, w³asnym sprzêtem, przy u¿yciu ¶rodków czysto¶ci dostarczonych przez Zamawiaj±cego, - odpady (¶mieci) z koszy oraz pojemników z niszczarek bêd± sk³adane w specjalnych pojemnikach, kontenerach, przeznaczonych na ten cel, - Wykonawca winien ka¿dorazowo zg³aszaæ Zamawiaj±cemu zauwa¿one uszkodzenia sieci wodoci±gowo - kanalizacyjnej, - pracownicy Wykonawcy winni wykonywaæ prace porz±dkowe w ubraniach firmowych z identyfikatorami, - w przypadkach zdarzeñ losowych Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania czynno¶ci porz±dkowych w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego, Z uwagi na specyfikê obiektu, Wykonawca winien zatrudniæ przy wykonywaniu prac porz±dkowych tylko osoby niekarane, które cechuje wysoka kultura osobista oraz mi³a aparycja. Wymaganie to podyktowane jest tym, i¿ do obowi±zków pracowników Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia nale¿eæ bêdzie równie¿ obs³uga szatni oraz pomoc przy organizowaniu zamkniêtych i otwartych imprez, które bêd± odbywa³y siê w Galerii (np. ustawianie krzese³, sprz±tanie po imprezach); Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e imprezy tego rodzaju odbywaæ siê mog± w ró¿nych godzinach i ró¿nych dniach tygodnia i wymaga pomocy przy ich przygotowywaniu ze strony pracowników Wykonawcy; Zamawiaj±cy ka¿dorazowo poinformuje o dniu i godzinie danej imprezy, 4.2. Liczba zatrudnionych w Galerii pracowników wynosi 11 osób. 4.3. Godziny otwarcia Galerii: od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 10:00 do 17:00, w niedziele od 11:00 do 17:00. 4.4. Zamawiaj±cy zapewni Zleceniobiorcy pomieszczenia na zaplecze socjalno-bytowe i magazynowe w sprz±tanym obiekcie. 4.5. Zamawiaj±cy ma prawo bie¿±cego kontrolowania stanu czysto¶ci sprz±tanych pomieszczeñ. Stwierdzenie podczas kontroli usterek w stanie czysto¶ci Zamawiaj±cy zg³osi niezw³ocznie ustnie lub telefonicznie pracownikowi nadzoru. 5. Zamawiaj±cy umo¿liwi obejrzenie obiektów Galerii im. Sleñdziñskich w Bia³ymstoku przy ul. Legionowej 2 oraz przy ul. Waryñskiego 24A w celu zapoznania siê z obiektem w zakresie niezbêdnym do przygotowania oferty. Obiekt bêdzie mo¿na obejrzeæ w dniu 4 maja 2012 r. w godzinach od 12:00 do 15:00 po wcze¶niejszym kontakcie telefonicznym..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.91.00.00 - Us³ugi sprz±tania 90.91.40.00 - Us³ugi sprz±tania parkingów 90.62.00.00 - Us³ugi od¶nie¿ania 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie 85.31.23.10 - Us³ugi dozoru .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci 4000 z³ 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu, b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenia kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z pó¼n. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy PKO S.A. Nr 3612 4011 5411 1100 1035 7969 02, a dowód wp³aty wadium nale¿y do³±czyæ do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozosta³ych formach nale¿y z³o¿yæ w Galerii Sleñdziñskich w Bia³ymstoku przy ul. Waryñskiego 24A (orygina³), a potwierdzenie wraz z kopi± z³o¿onego dokumentu nale¿y za³±czyæ do oferty, lub orygina³ wraz z kopi± za³±czyæ do oferty. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej w terminie sk³adania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postêpowania. 6. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt 11. 7. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 9. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub pe³nomocnictw, chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn nie le¿±cych po jego stronie. 11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a) odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie, b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spe³nienia warunku wykonawca winien wykazaæ siê posiadaniem koncesji na podjêcie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem publicznym, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 ze zm.);

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spe³nienia warunku wykonawca winien wykazaæ siê zrealizowaniem lub bie¿±c± realizacj± zamówieñ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 zamówieñ na ¶wiadczenie us³ug dozoru i ochrony mienia o warto¶ci min. 100 000,00 z³ ka¿de oraz 2 zamówienia na us³ugi porz±dkowe o warto¶ci min. 15 000 z³ ka¿de z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e prace zosta³y wykonane nale¿ycie; w przypadku us³ug realizowanych, zrealizowana warto¶æ umowy nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 100 000,00 z³ - dotyczy us³ug dozoru i ochrony mienia oraz nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 15 000,00 z³ - dotyczy us³ug porz±dkowych;

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spe³nienia warunku wykonawca winien wykazaæ siê dysponowaniem: - minimum 2 osobami, do których obowi±zków nale¿eæ bêdzie utrzymanie czysto¶ci, - minimum 2 pracownikami ochrony z licencj± II stopnia do nadzoru pracowników ochrony bez licencji; - minimum 1 osob± posiadaj±c± licencjê II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego, do której obowi±zków nale¿eæ bêdzie konserwacja monitoringu; - grup± interwencyjn± szybkiego reagowania; ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spe³nienia warunku wykonawca powinien wykazaæ i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na min. 1 000 000,00 z³.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • koncesjê, zezwolenie lub licencjê
    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: a) ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ oddzielnie dokument okre¶lony w III.4.1 tiret 1) w zakresie realizowanych przez siebie czynno¶ci oraz w III.4 2 tiret 2 b) warunki dotycz±ce posiadania wiedzy i do¶wiadczenia, dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, bêd± badane ³±cznie - dokumenty okre¶lone w III.4.1 tiret 1,2,3,4 powinien z³o¿yæ co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, c) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w III.4.1. oraz o¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu okre¶lone III.4.2. tiret 1 sk³ada pe³nomocnik wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w ich imieniu b±d¼ ka¿dy z wykonawców oddzielnie. 2. Zgodnie z art. 26 ust 2b) i 2c) ustawy Pzp, wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowi±zanie do udostêpnienia zasobów w trybie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp winno byæ sporz±dzone zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu, który takie zobowi±zanie podejmuje. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa III.4.3.1) zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych przed³o¿onego dokumentu.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

zgodnie z § 10 projektu umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, w nastêpuj±cym zakresie i okoliczno¶ciach: a) wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT b) zmniejszenia wynagrodzenia miesiêcznego nale¿nego wykonawcy w przypadku wy³±czenia pomieszczeñ ze sprz±tania, 3. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2, jest z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê lub sporz±dzenie przez strony stosownego protoko³u. 4. W przypadku okoliczno¶ci okre¶lonej w ust 2 lit b), nale¿ne wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu o iloczyn ceny za sprz±tanie 1m2, tj. z³ (zgodnie ze z³o¿on± ofert±) i powierzchni wy³±czonej ze sprz±tania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.galeriaslendzinskich.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Galeria im. Sleñdziñskich ul. Waryñskiego 24A 15-461 Bia³ystok.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 09.05.2012 godzina 09:45, miejsce: Galeria im. Sleñdziñskich ul. Waryñskiego 24A 15-461 Bia³ystok.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Us³ugi o których mowa w Rozdz. I SIWZ bêd± realizowane w terminie 2 lat od dnia podpisania umowy, z zastrze¿eniem, i¿ instalacja urz±dzeñ niezbêdnych do pod³±czenia systemu alarmowego do stacji monitoruj±cej w obiektach Galerii przy ul. Legionowej 2 oraz ul. Waryñskiego 24A nast±pi w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.