To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-31
Poznań: Przebudowa drogi krajowej nr 15 odc. Września-
Gniezno od km 110+700 do km 121+190 dł. 10,49 km - wykonanie robót dodatkowych i uzupełniających
Numer ogłoszenia: 135664 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73408 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8668821, faks 061 8646314, 8660922.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi krajowej nr 15 odc. Września- Gniezno od km 110+700 do km 121+190 dł. 10,49 km - wykonanie robót dodatkowych i uzupełniających.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi krajowej nr 15 odc. Września- Gniezno od km 110+700 do km 121+190 dł. 10,49 km - wykonanie robót dodatkowych i uzupełniających.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COLAS POLSKA Sp. z o.o. (Lider konsorcjum) STRABAG Sp. z o.o. (Partner konsorcjum), ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1344781,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1299545,33
Oferta z najniższą ceną: 1299545,33 / Oferta z najwyższą ceną: 1299545,33
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5, art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wartości zamówienia nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia wyniknęła konieczność udzielenia zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, w sytuacji, w której wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a ich oddzielenie z przyczyn technicznych wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Ponadto udzielane są zamówienia uzupełniające, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu robót objętych zamówieniem podstawowym, które udzielone było w trybie przetargu nieograniczonego, w którego ogłoszeniu przewidziana była możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do badań hematologicznych wraz z dzierżawą 2 analizatorów dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wykonywanie usługi sprzątania siedziby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Ratajczaka 10/12 w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do urządzeń drukujących dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium, okładek akt, teczek i innych druków do Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Przeworskiej (inwestycja lokalna)
- Aktualizacja oprogramowania do wirtualizacji wraz z wsparciem technicznym w ramach Projektu "Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2030"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej nr 1210 O relacji Głogówek - Żużela w m. Głogówek
- Budowa bezpiecznych przejść dla pieszych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
- Roboty budowlane w ramach zadania "Szpital-ogród" Radom-Krychnowice"
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Maniowy, Gm. Czorsztyn
- Modernizacja kotłowni w budynkach użyteczności publicznej poprzez zmianę źródła ogrzewania.
- "Remont drogi powiatowej nr 2106O na odcinku o długości 4,63 m (od km 241,64 do km 246,27) wraz z remontem mostu (JNI 01018580) zlokalizowanego nad ciekiem Stobrawa o długości 9,00 m..."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





