Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-06
Zawadzkie: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji projektu inwestycyjnego Utworzenie Regionalnego Centrum Turystycznego Dolina Małej Panwi
Numer ogłoszenia: 135658 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Zawadzkiego , ul. Dębowa 13, 47-120 Zawadzkie, woj. opolskie, tel. 077 4616551, faks 077 4616552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawadzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji projektu inwestycyjnego Utworzenie Regionalnego Centrum Turystycznego Dolina Małej Panwi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Projektu polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu inwestycyjnego Utworzenie Regionalnego Centrum Turystycznego Dolina Małej Panwi w branży: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji cieplnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, elektrycznych, drogowej oraz mostowej. Realizacja inwestycji będzie się odbywać przy finansowej pomocy ze środków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Zamówienie realizowane będzie na terenie gmin Zawadzkie i Kolonowskie w powiecie Strzelce Opolskie, oraz terenie gminy Ozimek w powiecie Opolskim, województwo Opolskie. Do zakresu obowiązków i uprawnień Inżyniera Projektu należy: a)Udział w charakterze konsultanta w pracach komisji przetargowej dla wyłonienia wykonawców robót b)Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie jaki wynika z obowiązujących przepisów określonych głównie przez Prawo Budowlane w artykułach 17, 25 i 26, c)Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcom placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, d)Bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwoleń na budowę i zgłoszeń robót budowlanych, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej, e)Na etapie realizacji zgłaszanie projektantom zastrzeżeń wykonawców robót budowlanych lub Zamawiającemu do projektów budowlanych i dokonywanie z nimi stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, f)Przyjmowanie dokumentów rozliczeniowych od wykonawców, bieżąca kontrola i zatwierdzanie faktur i dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym oraz przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 7-miu dni od daty przedłożenia, g)Informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych w formie protokółów z Rad Budowy, h)Przygotowywanie Zamawiającemu dokumentów rozliczeniowych i sprawozdawczych wynikających z III tomu Vademecum dla beneficjentów zamieszczonego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego : www.umwo.opole.pl -RPO - umowy o dofinansowanie i realizacja projektu. i)Przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji. Inżynier Projektu potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę gotowość do odbioru, wspólnie z Zamawiającym dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację powykonawczą oraz dokona ostatecznego odbioru obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą. j)Inżynier Projektu będzie także uczestniczył w przeglądach między gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, k)Przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, l)Sporządzenie rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji, ł)Sporządzenie dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięćtysięcyzłotych). Wadium może być wniesione w każdej formie dopuszczonej przez ustawę Prawo zamówień publicznychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków dokonana będzie wg. formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 1 e) do n). Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymaganych warunków dokona oceny spełnienia tych warunków w oparciu o załączone do oferty dokumenty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: e)Posiadają udokumentowany średni roczny obrót w ostatnich trzech latach nie mniejszy niż 500 000,00 PLN brutto. f)Posiadają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel składający się z inżynierów we wszystkich niezbędnych branżach występujących w przedmiocie zamówienia posiadających uprawnienia wykonawcze, przynależących do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca winien podać informacje o każdym Inspektorze nadzoru, który musi posiadać doświadczenie zawodowe: Kierownik Zespołu Inspektorów nadzoru - specjalność: konstrukcyjno-budowlana,liczba osób:1, doświadczenie:7lat, podobne zadania:5 lat; Inspektor nadzoru- specjalność konstrukcyjno -budowlana, liczba osób:1, doswiadczenie:5lat, podobne zadania: 3lata; Inspektor nadzoru - specjalność instalacyjna w zakresie sieci i instalacji cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych: liczba osób:1, doświadczenie:5 lat, podobne zadania:3lata; Inspektor nadzoru- specjalność instalacyjna w zakresie sieci i instalacji elektrycznych:liczba osób:1, doświadczenie:5lat, podobne zadania:3lata Inspektor nadzoru - specjalność drogowa: liczba osób:1, doświadczenie:5lat, podobne zadania:3lata; Inspektor nadzoru - specjalność mostowa:liczba osób:1,doświadczenie:7lat,podobne zadania:5lat; Szczególnego doświadczenia i wiedzy technicznej będzie wymagał nadzór nad renowacją zabytkowego mostu wiszącego w Ozimku z 1827 roku. g)Posiadają doświadczenie zawodowe na minimum niżej określonym poziomie: Pełnili w okresie ostatnich trzech lat funkcje Inspektora Nadzoru lub Inżyniera Kontraktu na co najmniej dwóch zrealizowanych lub realizowanych co najmniej 1 rok, odpowiadających lub zbliżonych swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia inwestycjach w sektorze finansów publicznych o wartości 15 mln PLN brutto, z tego co najmniej jednej o dofinansowaniu minimum 10 mln PLN brutto ze środków Unii Europejskiej. Doświadczenie to winno być potwierdzone przez poprzednich Zamawiających i będzie podlegać sprawdzeniu. h)Posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 1,5 mln PLN (niezależnie od ubezpieczenia wynikającego z przynależności inspektorów nadzoru do Izby Inżynierskiej ). i)Przedłożą dowód wniesienia wadium. j)Przedłożą Oświadczenie Oferenta, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ustawy PZP. k)Przedłożą aktualny wypis/odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji, potwierdzające dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. l)Przedłożą pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile występuje). ł)Przedłożą bilans za rok 2006, 2007 i 2008 wraz z opinią biegłego rewidenta. W przypadku dostawców lub wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacji określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem . m)Przedłożą Wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez Oferenta w okresie ostatnich trzech lat, możliwie zbliżonych do przedmiotu zamówienia. n)Przedłożą parafowany projekt umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zawadzkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawadzkiem
ul. Dębowa 13
47-120 Zawadzkie
pokój nr 306.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawadzkiem ul. Dębowa 13 47-120 Zawadzkie pokój nr 202 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2007-2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
INNE PRZETARGI ZAWADZKIE
więcej: przetargi ZAWADZKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA REMONTU Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU DWUKLATKOWEGO PRZY UL. POLNEJ 5 I 3 MAJA 1B WE WROCŁAWIU
- Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK wraz z budową bieżni
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania Budowa kanalizacji sanitarnej w Racławiczkach - postępowanie IV
- Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego zagospodarowania terenów zielonych w centralnej części miasta Stalowej Woli
- Zaprojektowanie, wybudowanie, wyposażenie i uruchomienie wraz z niezbędną infrastrukturą obiektu DME TMA Kraków - Katowice (DME Olkusz).
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.