eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWideogastrofiberoskop - zestaw.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Olsztyn: Wideogastrofiberoskop - zestaw.
Numer ogłoszenia: 135638 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wideogastrofiberoskop - zestaw..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy: dostawy wideogastrofiberoskopu o średnicy zewnętrznej nie przekraczającej 9mm i kanale roboczym 2,8mm - 1 kompletny zestaw, w skład którego wchodzi zestaw komputerowy do obsługi urządzenia medycznego z modułem do rejestracji video wraz z niezbędnym licencjonowanym oprogramowaniem. Oferowany zestaw ma być kompatybilny z posiadanym przez Szpital procesorem wizyjnym (EVIS EXTRA CV160), źródłem światła (CLV160) oraz myjnią (ETD3).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ m.in. obrót handlowy produktami, urządzeniami medycznymi/ - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (medyczny sprzęt do gastroskopii) z podaniem ich wartości przedmiotu, ( każda nie mniejsza niż 70% wartości ofertowej wykonawcy brutto) , dat wykonania i nazw oraz adresów odbiorców (wg załącznika nr 3 do SIWZ.). Wymagane jest wykazanie minimum 3 zrealizowanych dostaw o oraz załączenie minimum 3 potwierdzeń należytego ich wykonania np. listów referencyjnych. Listy maja być podpisane przez wykazanych odbiorców. - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych - oświadczenie wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. - Zamawiający wymaga Wykonawców złożenia kopii dokumentów rejestrowych, dopuszczających produkt do obrotu - Deklaracja CE dla oferowanych produktów medycznych -/odpowiednia klasa produktu IIa zgodnie przepisami ustawowymi obowiązującymi w RP./ kopia oryginału wraz z tłumaczeniem w j. polskim/. - (UWAGA: Nie dotyczy oprogramowania oraz zestawu komputerowego), - Firmowe Materiały Informacyjne (FMI) - instrukcji obsługi lub folderów reklamowych lub prospektów itp., w których zawarte będą informacje i dane nt. oferowanego produktu /podstawowe informacje o oferowanym produkcie potwierdzające wymagane - oferowane parametry techniczne (wg tabel zał. nr 1A) , sposób użycia itp.- ze zdjęciami (w j. polskim). FMI umieścić spięte, zszyte - wpinając do oferty, jako załącznik do oferty. Dopuszcza się złożenie FMI w formie elektronicznej na nośniku CD lub pendrive C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena przeprowadzona będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, dokumentów i oświadczeń wg klucza -spełnia- lub -nie spełnia-.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Przesyłając na adres jak w Sekcji I ww lub złożyc w Sekretariacie Szpitala..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.