eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › dostawa kompaktora na składowisko odpadów w Ziemiełowicach



Ogłoszenie z dnia 2006-03-15

POZYCJA 13560

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Namysłów: dostawa kompaktora na składowisko odpadów w Ziemiełowicach

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, do kontaktów: Kulej, ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190359, fax 077 4104841, e-mail: zamowienia@namyslow.um.gov.pl, www.namyslow.um.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa kompaktora na składowisko odpadów w Ziemiełowicach. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompaktora na składowisko odpadów w Ziemiełowicach. Kompaktor ma służyć do rozściełania (rozgarniania) oraz zagęszczania podłoża składowiska odpadów. Minimalne parametry techniczne, które musi spełniać kompaktor, to: - masa całkowita - 12 350 kg, nacisk na podłoże koła przedniego - 82,8 kN/m², nacisk na podłoże koła tylnego - 94,9 kN/m², moc na kole zamachowym - 120 KM, koła okołkowane z płytami poprzecznymi, kabina z wentylatorem i ogrzewaniem, osłony konstrukcji hydraulicznej i hamulcowej, przednia łyżka, stopień zagęszczenia odpadów - 1:3,5. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Namysłów. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość powyżej 60.000 tyś EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4.800,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi wykazać: wykonanie co najmniej jednej podobnej dostawy - do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia, certyfikat jakości i znak zgodności urządzenia będącego przedmiotem zamówienia, posiadanie co najmniej rocznego przychodu brutto za ostatni rok obrotowy na poziomie co najmniej wartości brutto przedstawionej w ofercie [spełnienie warunku udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie sprawozdania finansowego (bilans, rachunek zysków i strat) a w przypadku braku sprawozdania finansowego należy wypełnić informację o sytuacji finansowej oraz załączyć dokumenty z których wynikać będzie przychód brutto],posiadanie płynności bieżącej (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczone zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe/zobowiązania krótkoterminowe xpb 1 [spełnienie warunku udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie sprawozdania finansowego (bilans, rachunek zysków i strat) a w przypadku braku sprawozdania finansowego należy wypełnić informację o sytuacji finansowej oraz załączyć dokumenty z których wynikać będzie przychód brutto].Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową albo obie te wielkości łącznie w wysokości co najmniej 100.000,00 zł.Wykonawca musi przedstawić polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł wraz z dowodami zapłaty składek z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.05.2006, cena - 12.20. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.05.2006, godzina 11:00, Urząd Miejski w Namysłowie, ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, pok. nr. 22, budynek B.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.