eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do jednostek Policji woj. warmińsko-mazurskiego (7 zadań częściowych)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-14

Olsztyn: Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do jednostek Policji woj. warmińsko-mazurskiego (7 zadań częściowych)
Numer ogłoszenia: 135603 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do jednostek Policji woj. warmińsko-mazurskiego (7 zadań częściowych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym są sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do jednostek Policji woj. warmińsko-mazurskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 zadań częściowych: 1) Zadanie nr 1 - dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiorników znajdujących się w kotłowni zlokalizowanej na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6/8 w szacowanej ilości 65,00 m3, 2) Zadanie nr 2 - dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się w kotłowni zlokalizowanej w Komendzie Powiatowej Policji w Gołdapi przy ul. 11 listopada 1, w szacowanej ilości 36,00 m3 3) Zadanie nr 3 - dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się w kotłowni zlokalizowanej w Komisariacie Policji w Ornecie przy ul. Kwiatowej 2 w szacowanej ilości 5,50 m3 (teren działania KPP Lidzbark Warmiński); 4) Zadanie nr 4 - dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się kotłowni zlokalizowanej w Komisariacie Policji w Mikołajkach przy ul. Kajki 16 w szacowanej ilości 6,50 m3 (teren działania KPP Mrągowo); 5) Zadanie nr 5 - dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się kotłowni zlokalizowanej w Komendzie Powiatowej Policji w Nowym Mieście Lubawskim przy ul. Grunwaldzkiej 6 w szacowanej ilości 4,50 m3; 6) Zadanie nr 6 - dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się w kotłowni zlokalizowanej w Komisariacie Policji w Miłomłynie przy ul. Twardej 5 w szacowanej ilości 3,00 m3 (teren działania KPP Ostróda); 7) Zadanie nr 7 - dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się w kotłowni zlokalizowanej w Komisariacie Policji w Barczewie przy ul. Grunwaldzkiej 9 w szacowanej ilości 9,00 m3 (teren działania KMP Olsztyn);.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości: - dla zadania nr 1 - 2.000,00 złotych, - dla zadania nr 2 - 1.500,00 złotych, - dla zadania nr 3 - 250,00 złotych, - dla zadania nr 4 - 300,00 złotych, - dla zadania nr 5 - 200,00 złotych, - dla zadania nr 6 - 150,00 złotych, - dla zadania nr 7- 400,00 złotych, Razem dla zadań nr 1- nr 7 wadium wynosi 4 800,00 złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż na dzień składania ofert posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi zgodnie z przepisami ustawy z dn. 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. 2012 r. poz. 1059 ze zm).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim środkiem transportu, za pomocą którego odbywają się dostawy, tj. min. 1 specjalistyczną autocysterną zaopatrzoną w urządzenia wydawcze posiadające ważne cechy legalizacyjne - instalację pomiarową przewoźną do wydawania paliw ciekłych, wskazującą dokładną ilość wydanego oleju opałowego w warunkach pomiarowych - temperaturze odniesienia t=150C. Urządzenia te powinny posiadać ważne świadectwo legalizacji wydane przez stosowny Urząd Miar. Tabor transportowy dostawców paliwa - wielkość autocystern winien być dostoswany do zróżnicowanych uwarunkowań związanych z możliwością dojazdu, wykonania niezbędnych manewrów, a także zatankowania zbiorników w poszczególnych kotłowniach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6.7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas zobowiązani są załączyć do oferty, oprócz dokumentów wymienionych przez Zamawiającego, dokument wskazujący ustanowionego pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty możliwa jest w następujących przypadkach i na zasadach w nich określonych: 1) W przypadku zaniechania produkcji przedmiotu umowy lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących tym, że dostarczenie przedmiotu umowy stało się niemożliwe. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia produktu równoważnego o parametrach użytkowych równych bądź wyższych niż ten zaoferowany w ofercie. 2) Zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn fax: 89 522-52-05 e-mail: zamowienia@ol.policja.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn pokój 219.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiorników znajdujących się w kotłowni zlokalizowanej na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6/8 w szacowanej ilości 65,00 m3,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się w kotłowni zlokalizowanej w Komendzie Powiatowej Policji w Gołdapi przy ul. 11 listopada 1, w szacowanej ilości 36,00 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się w kotłowni zlokalizowanej w Komisariacie Policji w Ornecie przy ul. Kwiatowej 2 w szacowanej ilości 5,50 m3 (teren działania KPP Lidzbark Warmiński);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się kotłowni zlokalizowanej w Komisariacie Policji w Mikołajkach przy ul. Kajki 16 w szacowanej ilości 6,50 m3 (teren działania KPP Mrągowo);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się kotłowni zlokalizowanej w Komendzie Powiatowej Policji w Nowym Mieście Lubawskim przy ul. Grunwaldzkiej 6 w szacowanej ilości 4,50 m3;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się w kotłowni zlokalizowanej w Komisariacie Policji w Miłomłynie przy ul. Twardej 5 w szacowanej ilości 3,00 m3 (teren działania KPP Ostróda);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się w kotłowni zlokalizowanej w Komisariacie Policji w Barczewie przy ul. Grunwaldzkiej 9 w szacowanej ilości 9,00 m3 (teren działania KMP Olsztyn).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.