eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty remontowe zewnętrzne i wewnętrzne w obiektach Centrum Logistyki w Nowym Sączu ul. Śniadeckich 13, 33-300 Nowy Sącz i Przemyślu ul. Wernyhory 23, 37-700 Przemyśl

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-24

Kraków: Roboty remontowe zewnętrzne i wewnętrzne w obiektach Centrum Logistyki w Nowym Sączu ul. Śniadeckich 13, 33-300 Nowy Sącz i Przemyślu ul. Wernyhory 23, 37-700 Przemyśl
Numer ogłoszenia: 13557 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Region Infrastruktury w Krakowie , ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4229095, faks 12 4222153; 12 4229033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe zewnętrzne i wewnętrzne w obiektach Centrum Logistyki w Nowym Sączu ul. Śniadeckich 13, 33-300 Nowy Sącz i Przemyślu ul. Wernyhory 23, 37-700 Przemyśl.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Roboty remontowe zewnętrzne i wewnętrzne w obiekcie Centrum Logistyki ul. Śniadeckich 13, 33-300 Nowy Sącz. Zakres rzeczowy: 1 ) roboty tynkarskie 2) roboty związane z wymianą okładzin ściennych, 3) roboty posadzkarskie, 4) roboty malarskie _ malowanie ścian i sufitów pomieszczeń, stoIarki drzwiowej, elementów metalowych, lakierowanie boazerii, 5) mycie ciśnieniowe konstrukcji stropu. Część 2 - Roboty remontowe zewnętrzne i wewnętrzne w obiekcie Centrum Logistyki w Przemyślu, ul. Wernyhory 23,. (część ||). Zakres: 1 ) roboty murowe, 2) roboty tynkarskie, 3) roboty betonowe, 4) roboty związane z wymianą okładzin ściennych, 5)roboty malarskie zewnętrzne elementów metalowych, 6) dekarsko - b l a c h a r s k i e , 7) malowanie ogrodzenia. 8) wymiana instalacji co i grzejników w pomieszczeniach biurowych. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: Część 1: Kosztorys nakładczy - będący załącznikiem 6 do SIWZ Przedmiar robót - będący załącznikiem nr 7 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będąca załącznikiem nr 8 Wzór umowy - będący załącznikiem nr 3A do SIWZ Część2: Kosztorys nakładczy oraz przedmiar robót - będący załącznikiem nr 9 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będąca załącznikiem nr 10 Wzór umowy - będący załącznikiem nr 3B do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Tylko dla części I. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień dotyczących przedmiotu niniejszego zamówienia podstawowego w następujących okolicznościach: a)jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność lub nowa potrzeba potwierdzona ze strony Zamawiającego wykonania robót uzupełniających zamówienia podstawowego, których zakres nie przekroczy 50% podstawowego zamówienia, to Wykonawca zobowiązany jest, nie przerywając cyklu realizacyjnego zmówienia podstawowego, wykonać te roboty na dodatkowe zamówienie Zamawiającego, przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, standardów i parametrów, zgodnych ze Specyfikacją techniczną niniejszego zamówienia, oraz nośnikami cenotwórczymi ujętymi w ofercie Wykonawcy. Na wykonanie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w niniejszym punkcie zostanie zawarta odrębna umowa z postanowieniami obowiązującymi odpowiednio jak w umowie zamówienia podstawowego. Za wykonanie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w niniejszym punkcie, Zamawiający zapłaci wynagrodzenie ustalone na podstawie cen jednostkowych wyszczególnionych w przyjętym kosztorysie ofertowym Wykonawcy na realizację zamówienia podstawowego oraz według ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych robót zamówienia uzupełniającego. b)W przypadku wystąpienia po zakończeniu realizacji niniejszego zamówienia, w okresie 3 lat od udzielania niniejszego zamówienia, nowych potrzeb ze strony Zamawiającego dotyczących obiektu budowlanego objętego zamówieniem podstawowym, a stanowiących łącznie z zamówieniem, o którym mowa w pkt a) nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót jak w zamówieniu podstawowym - Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o złożenie (po negocjacjach stron) oferty na wykonanie ww. zamówienia uzupełniającego. Wykonawca może odmówić złożenia oferty lub zawarcia umowy na zamówienie uzupełniające, o którym mowa w niniejszym punkcie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.43.12.00-9, 45.41.00.00-4, 45.26.25.22-6, 45.26.14.20-4, 45.43.10.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 - 1 200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) Część 2 - 800 zł ( słownie: osiemset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1: Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał należycie co najmniej 1 robotę ogólnobudowlaną uwzględniającą roboty remontowe ogólnobudowlane: tynkarskie, posadzkarskie, malarskie odpowiadające co najmniej kwocie 60 tys. zł brutto. Dla części 2: Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał należycie co najmniej 1 robotę ogólnobudowlaną uwzględniającą roboty remontowe ogólnobudowlane: murowe, tynkarskie, posadzkarskie, betonowe, dekarskie, posadzkarskie, malarskie odpowiadające co najmniej kwocie 35 tys. zł brutto. W tym celu wykonawca musi sporządzić i podpisać wykaz robót wg załącznika nr 2 do siwz z którego winno wynikać wykonanie co najmniej 1 roboty wskazanej powyżej o pełnym zakresie tj. dla części 1 wykonania robót ogólnobudowlanych z uwzgl. robót tynkarskich, posadzkarskich, malarskich oraz dla części 2 wykonania robót ogólnobudowlanych z uwzględnieniem robót murowych, tynkarskich, posadzkarskich, i malarskich. Wykonawca winien załączyć do oferty dokument potwierdzający wykonanie wynikających z niego powyższych robót, potwierdzający ich wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymaganej roboty określonej w wykazie, Zamawiający uzna np. referencje lub protokoły końcowego odbioru robót. Załączony dokument winien w sposób jednoznaczny wskazywać wykonanie roboty o żądanym zakresie oraz potwierdzać jej należyte wykonanie. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku powoływania się na potencjał innych podmiotów w zakresie wiedzy i doświadczenia wymagane jest aby podmiot użyczający wiedzy i doświadczenia brał udział w wykonywaniu części przedmiotu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca dysponuje: - co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi, o specjalności konstrukcyjno-budowlanej (część 1 i 2 ), która posiada aktualne członkostwo Izby Inżynierów Budownictwa. Spełnianie warunku dotyczącego przynależności do określonego samorządu zawodowego nie dotyczy osób będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (dz. U. Nr 63, poz. 394) o ile nie jest to wymagane odrębnymi przepisami.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci , aneksu pod rygorem nieważności. Możliwe zmiany postanowień umowy : 1) zmiany terminu umownego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 11 ust.3 (cz.1) oraz w § 8 ust.3 (cz. 2 ) wzoru umowy w przypadku: a) konieczności wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających niemożliwych wcześniej do przewidzenia, a które będą niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu niniejszej umowy, b) z powodu działania siły wyższej. Za okoliczności siły wyższej uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie elektryczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organa państwowe nie będące następstwem zaniedbań leżących po stronie Wykonawcy, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. c) opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu terenu budowy, d) nie sprzyjających warunków atmosferycznych udokumentowanych w dzienniku budowy, dzienniku korespondencyjnym lub protokole konieczności. 2) zmiany stawki podatku VAT w przypadku, gdy w momencie wszczęcia postępowania na wyłonienie Wykonawcy robót określonych w § 2 ust. 2 wzoru umowy nie dało się przewidzieć (np. w oparciu o ogłoszone, lecz nieobowiązujące jeszcze przepisy), iż nastąpi zmiana stawki podatku VAT na roboty objęte przedmiotem umowy. Warunkiem wprowadzenia tych zmian jest wejście w życie zmian przepisów, które pozostają w związku z umową i zastosowanie których jest wymagane dla działania stron, zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Region Infrastruktury w Krakowie ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków, piętro Iv p. 409.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Poczta Polska S.A. Region Infrastruktury w Krakowie ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków, p. IV, p.409.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 09.03.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Roboty remontowe zewnętrzne i wewnętrzne w obiekcie Centrum Logistyki ul. Śniadeckich 13, 33-300 Nowy Sącz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy: 1 ) roboty tynkarskie 2) roboty związane z wymianą okładzin ściennych, 3) roboty posadzkarskie, 4) roboty malarskie _ malowanie ścian i sufitów pomieszczeń, stoIarki drzwiowej, elementów metalowych, lakierowanie boazerii, 5) mycie ciśnieniowe konstrukcji stropu. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: Kosztorys nakładczy, Przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz Wzór umowy będące załącznikami do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty remontowe zewnętrzne i wewnętrzne w obiekcie Centrum Logistyki w Przemyślu, ul. Wernyhory 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy: 1 ) roboty murowe, 2) roboty tynkarskie, 3) roboty betonowe, 4) roboty związane z wymianą okładzin ściennych, 5)roboty malarskie zewnętrzne elementów metalowych, 6) dekarsko - b l a c h a r s k i e , 7) malowanie ogrodzenia. 8) wymiana instalacji co i grzejników w pomieszczeniach biurowych. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: Kosztorys nakładczy oraz przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Wzór umowy będące załącznikami do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.43.12.00-9, 54.43.10.00-7, 45.41.00.00-4, 45.26.25.22-6, 45.26.14.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.