eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicezakup i dostawa materiałów elektrycznych



Ogłoszenie z dnia 2006-03-15

POZYCJA 13556

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: zakup i dostawa materiałów elektrycznych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny, do kontaktów: Mogiełka Ewa 0-32 2532 152 Bronisław Kozłowski i Grtzegorz Szeremeta 0-32 2532 169, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 2538862, fax (032) 2513346, e-mail: Piotr.Burzynski@katowice.poczta-polska.pl, www.poczta-polska.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa materiałów elektrycznych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Materiały elektryczne dla potrzeb placówek pocztowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Bielsko Biała, Rybnik, Częstochowa, Sosnowiec, Katowice, Zabrze, Opole,. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.10.00.00 - Produkty z gumy Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.00.00 - Produkty z gumy Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 29.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 31.20.00.00 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 31.20.00.00 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: zad. I - 570 zł; zad.II - 680 zł; zad. III - 900 zł; zad. IV - 30 zł; zad. V - 2300 zł; zad. VI - 4000 zł, zad. VII - 2600 zł, zad. VIII - 4800 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Faktury VAT płatne przelewem na konto wykonawcy, w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wspólnie przez wykonawców (spółka cywilna, konsorcjum lub inne przedmioty występujące wspólnie) zobowiązani sa oni do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wymagane stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczone zgodnie z art. 23 ustawy). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1)Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do prowadzania działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2)Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)Znajdowanie się wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podleganie wykonawcy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma-nie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upły-wem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, od-roczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właści-wego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 zł. Zamawiający wymaga, aby dokument był ważny na dzień otwarcia ofert. Sumę gwarancyjną w innej walucie zamawiający przeliczy zgodnie z kursem obowiązującym na dzień otwarcia ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty (np. referencje, zaświadczenia) potwierdzające, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Wartość wszystkich wykazanych dostaw nie może być mniejsza niż wartość brutto składanej oferty. W przypadku gdy wykonawca wykaże się więcej niż jedną wykonaną dostawą oraz załączy więcej niż jeden dokument (referencję), ich wartość zostanie zsumowana w celu potwierdzenia spełnienia powyższego wymogu. Wykonawca winien wykazać się minimum jednym dokumentem (referencją). Każdy dokument powinien określać zamawiającego (nazwa i siedziba), okres wykonywania dostaw (rok) oraz rodzaj wykonywanych dostaw. Dokumenty powinny być podpisane przez zamawiającego. Każdy przedstawiony dokument powinien stanowić odrębne pismo. W przypadku kilku dokumentów (referencji) na jednym piśmie, będą one traktowane i oceniane jako jeden dokument,. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZP/28/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.05.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: przelewm na konto zamawiającego lub w kasie zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.05.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 04.05.2006, godzina 10:00, Siedziba zamawiająceo - Katowice, Plac Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, sala konferencyjna I piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.10.00.00, 25.20.00.00, 29.70.00.00, 30.10.00.00, 31.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materiały elektryczne dla potrzeb placówek pocztowych. 3) Zakres lub wartość: Materiały elektryczne dla Sekcji Bielsko Biała 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.10.00.00, 25.20.00.00, 29.70.00.00, 30.10.00.00, 31.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Materiały elektryczne dla potrzeb placówek pocztowych. 3) Zakres lub wartość: Materiały elektryczne dla Sekcji Rybnik. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.10.00.00, 25.20.00.00, 29.70.00.00, 30.10.00.00, 31.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materiały elektryczne dla potrzeb placówek pocztowych. 3) Zakres lub wartość: materiały elektryczne dla Sekcji Częstochowa. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.10.00.00, 25.20.00.00, 29.70.00.00, 30.10.00.00, 31.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Materiały elektryczne dla potrzeb placówek pocztowych. 3) Zakres lub wartość: materiały elektryczne dla Sekcji Sosnowiec 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.10.00.00, 25.20.00.00, 29.70.00.00, 30.10.00.00, 31.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Materiały elektryczne dla potrzeb placówek pocztowych,. 3) Zakres lub wartość: materiały elektryczne dla sekcji Katowice 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.10.00.00, 25.20.00.00, 29.70.00.00, 30.10.00.00, 31.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Materiały elektryczne dla potrzeb placówek pocztowych. 3) Zakres lub wartość: materiały elektryczne dla Sekcji Zabrze. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.10.00.00, 25.20.00.00, 29.70.00.00, 30.10.00.00, 31.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Materiały elektryczne dla potrzeb placówek pocztowych. 3) Zakres lub wartość: materiały elektryczne dla Sekcji Opole. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.10.00.00, 25.20.00.00, 29.70.00.00, 31.10.00.00, 31.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Materiały elektryczne dla potrzeb placówek pocztowych. 3) Zakres lub wartość: materiały elektryczne dla WZN Katowice. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.