Ogłoszenie z dnia 2009-05-06
Dębica: Zaku i dostawa do Domu Pomocy Społecznej w Debicy artykułów nabiałowych dla 200 mieszkańców
Numer ogłoszenia: 135540 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy , ul. 23 Sierpnia 3, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6809700, 6809703, faks 0-14 6809733.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsdebica.emil.tnp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorząowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaku i dostawa do Domu Pomocy Społecznej w Debicy artykułów nabiałowych dla 200 mieszkańców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.JOGURT OWOCOWY (170 g) ok. 420 szt, miesiecznie (od 150 gram - 200 gram)* podać proponowaną gramaturę ................. 2.SEREK OWOCOWY (150 g) ok. 390 szt. miesięcznie homogenizowany (od 100 gram - 200 gram)* podać proponowaną gramaturę ................. 3. KEFIR (400 g) ok. 570 szt. miesięcznie (od 0,40 litr - 0,55 litr) Podać proponowaną gramaturę ................. 4.SER ŻÓŁTY PÓŁTŁUSTY (twardy) ok. 25 kg. miesiecznie 5.SER BIAŁY PÓŁTŁUSTY ok. 120 kg. miesiecznie 6.MARGARYNA DO SMAROWANIA (ŚNIADANIOWA) ok.165 kg. miesięcznie 7.MARGARYNA ZWYKŁA ok. 15 kg. miesiecznie 8.SEREK TOPIONY (100 gramowy) ok. 200 szt. miesięcznie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.11.00 - Margaryna 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 15.54.40.00 - Ser twardy 15.54.22.00 - Ser miękki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, jak wyżej tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A/ wypełnione oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej - załącznik nr 1, B/ kserokopia posiadanego zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę ze strony Wykonawcy, C/ wypełniony druk o nazwie Formularz cenowy - załącznik nr 2 D/ oświadczenie oferenta - załącznik nr 3 E/ oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 4 F/ w przypadku podpisywania oferty przez osobę upoważnioną - należy dołączyć pełnomocnictwo, G/zapoznanie się z projektem umowy - załącznik nr 5 (proszę go podpisać i dołączyć do oferty)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsdebica.emil.tnp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznj im. Swiętego Ojca Pio w Dębicy
ul. 23 Sierpnia 3
39-200 Dębica
Sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznj im. Swiętego Ojca Pio w Dębicy ul. 23 Sierpnia 3 39-200 Dębica Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Indywidualne wyposażenie ochrony osobistej w ramach zadania: "Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Dostawa quada w ramach zadania pn.: Realizacja zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Powiecie Dębickim
- "Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla Gminy Miasta Dębica w 2025 i 2026 roku."
- Wyposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu "Poszerzenie praktycznych kompetencji młodego człowieka kapitałem do osiągnięcia zawodowego sukcesu", realizowanego przez Technikum nr 2 w Dębicy
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Dębica w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2027 r.
- Usługa ochrony osób, mienia i posesji obiektu Sądu Rejonowego w Dębicy.
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do SPZOL w Rajczy przez okres 12 miesięcy, czyli od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Owczarach w okresie od 02.01.2026 do 31.12.2026 rok
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie w 2026 roku
- Dostawy kiszonek, jaj spożywczych, jabłek, przypraw i tłuszczów do Zakładu Karnego we Wronkach
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie w 2026 roku
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie w 2026 r.
więcej: Margaryna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





