eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › NAPRAWA UKŁADÓW UPP I UPW SYSTEMÓW DEUGRA CZOŁGÓW ŚREDNICH PT-91 ZP/PN-U/03/2011



Ogłoszenie z dnia 2011-05-31

Złocieniec: NAPRAWA UKŁADÓW UPP I UPW SYSTEMÓW DEUGRA CZOŁGÓW ŚREDNICH PT-91 ZP/PN-U/03/2011
Numer ogłoszenia: 135522 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1696 , ul. Czwartków 4, 78-524 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3637600, 3637700, faks 094 3637084.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2bz.wp.mil.pl oraz www.biuletyn.mon.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA UKŁADÓW UPP I UPW SYSTEMÓW DEUGRA CZOŁGÓW ŚREDNICH PT-91 ZP/PN-U/03/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : naprawa układów UPP i UPW systemów DEUGRA czołgów średnich PT-91, zgodnie Załącznikiem Nr 2 do specyfikacji o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. WYMAGANIA OGÓLNE 1.Wykonanie usług naprawy systemów DEUGRA zostanie dokonane w siedzibie lub zakładzie/-ach Wykonawcy. 2.Wykonawca zagwarantuje dostawy niezbędnych do wykonania usług materiałów na własny koszt i ryzyko. 3.Wykonawca jednorazowo odbierze wszystkie elementy systemów DEUGRA do naprawy i dostarczy wszystkie naprawione elementy systemów własnym transportem i na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia przewożonych elementów systemu DEUGRA), uzgadniając z Zamawiającym termin odbioru do naprawy i dostawy naprawionych elementów z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. 4.Wykonawca dokona demontażu elementów systemu DEUGRA do naprawy, a następnie jego montażu po wykonanej naprawie. 5.Podstawą przekazania elementów systemu DEUGRA do naprawy stanowić będą: dokument zmiany użytkownika UZI - ZWZ oraz protokół przekazania, który zawierał będzie numery skrzynek sterujących i przekaźnikowych, numer rejestracyjny czołgu, którego system DEUGRA podlega naprawie, datę przekazania oraz numer umowy, według której będzie realizowana usługa. 6.Przekazanie elementów systemów DEUGRA do naprawy i odbiór naprawionych elementów nastąpi w JW1696 - batalion czołgów w m. CZARNE na terenie JW 4141 w godzinach od 8:00 do 13:00 od poniedziałku do piątku. 7.W trakcie przekazania elementów systemów DEUGRA do naprawy i odbioru naprawionych elementów winien być obecny upoważniony przedstawiciel Wykonawcy oraz upoważnieni przedstawiciele JW 1696. 8.Odbiór elementów systemów DEUGRA po wykonanej naprawie odbędzie się w JW1696 - batalion czołgów w m. CZARNE na terenie JW 4141. Zostanie on zakończony zamontowaniem naprawionych elementów systemów DEUGRA, praktycznym uruchomieniem układów UPP i UPW, a następnie stwierdzeniem ich sprawności, potwierdzonym protokołem przyjęcia, podpisanym przez obie strony, zawierającym nazwę przedmiotu usługi, ilość przekazanych systemów, numery skrzynek sterujących i przekaźnikowych, numer czołgu, którego system podlegał naprawie, numer umowy, oraz uwagi dotyczące wykonania usługi. 9.Niesprawne elementy systemów DEUGRA zostaną zwrócone Wykonawcy i będą traktowane jako nie dostarczone. 10.Jako element sprawny zostanie uznany element systemu DEUGRA, określony jako sprawny po naprawie, zamontowaniu oraz sprawdzeniu całości systemu DEUGRA w danym egzemplarzu czołgu. 11.Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko utraty, uszkodzenia itp.) za przedmiot zamówienia od momentu przekazania przez Zamawiającego do czasu jego formalnego odbioru przez Zamawiającego protokołem odbioru usługi. 12.Jakość wykonania naprawy systemów DEUGRA winna być zgodna z obowiązującymi normami przedmiotowo - jakościowymi. 13.Części zamienne użyte do naprawy systemów DEUGRA muszą być fabrycznie nowe. 14.Wykonawca udzieli co najmniej 12- miesięcznej gwarancji na naprawione elementy systemów DEUGRA, liczonej od daty odbioru przez Zamawiającego naprawionych elementów. 15.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w okresie gwarancji i rękojmi wad, w naprawionych elementach systemów DEUGRA, Zamawiający sporządzi protokół reklamacyjny, wskazując w nim stwierdzone wady. Protokół ten stanowić będzie wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy o usunięcie stwierdzonych wad na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie do 10 dni od dnia pisemnego otrzymania zgłoszenia ( protokołu reklamacyjnego).W przypadku braku części w siedzibie lub zakładzie/-ach Wykonawcy, niezbędnych do wykonania naprawy reklamacyjnej, a w związku z powyższym niemożności dotrzymania terminu naprawy wynoszącego do 10 dni (o czym Wykonawca bezzwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego), Wykonawca zobowiąże się wykonać naprawę reklamacyjną w terminie do 30 dni od dnia otrzymania pisemnego zgłoszenia reklamacyjnego. 16.Wykonawca zobowiązuje się do dotrzymania terminu wykonania usługi. 17.Koszty transportu, przewozu sprzętu lub urządzeń naprawianych ponosi Wykonawca. 18.Ceny usług będą stałe i nie zmienią się w okresie trwania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.63.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 130.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować posiadanie ważnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej, wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 czerwca 2001 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 67, poz. 679 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku - na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku - na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku - na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku - na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)FORMULARZ OFERTOWY [wg wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ] 2)FORMULARZ CENOWY [wg wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ] 3)OŚWIADCZENIE Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu (US, ZUS lub KRUS) [wg wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ] 4)OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z przepisów art. 22 ust.1 w związku z art. 44 ustawy Pzp [wg wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ] 5)OŚWIADCZENIE o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 uPzp [wg wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ] 6)W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2bz.wp.mil.pl oraz www.biuletyn.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1696, ul. Czwartaków 4, 78-524 Złocieniec - budynek 25, kancelaria 127 w godz. 8.00 - 13.00 w dni robocze. SIWZ można pobrać również ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2011 godzina 11:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 1696, ul. Czwartaków 4, 78-524 Złocieniec - Kancelaria Tajna (budynek Nr 25b, pom. 135) Jednostki Wojskowej 1696.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.