eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki DolneZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-19

Ustrzyki Dolne: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH
Numer ogłoszenia: 135514 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117666 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ustrzykach Dolnych, ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 13 4711080 w. 29, faks 13 4711073.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia /Magazynier z obsługą komputera/ (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy ) - dla 6 osób. W ilości 140 godzin lekcyjnych (45 minut każda) przypadających na jednego uczestnika. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z funkcjonowaniem hurtowni (magazynów), opanowanie organizacji prac magazynowych, nauczenie stosowania programów komputerowych do obsługi hurtowni (magazynów) i składać się będzie z następujących bloków tematycznych: Blok I - ogólne informacje o funkcjonowaniu magazynu, - podstawowe zasady rachunkowości i kontroli placówek handlowych niezbędnych w pracy na stanowisku sprzedawcy magazyniera, - sprzedaż detaliczna i hurtowa-podstawy niezbędnej wiedzy tematycznej, - podstawy towaroznawstwa z uwzględnieniem zastosowania norm ISO-9001, - organizacja prac magazynowych, wyposażenie magazynów, - zapasy magazynowe, - dokumentacja obrotów magazynowych, - technologia prac magazynowych, składowanie i magazynowanie, - podstawy prawa, odpowiedzialność karna magazyniera, - wiadomości z zakresu BHP, zabezpieczenie przeciwpożarowe magazynów Blok II - dokumentacja, ewidencja, księgowość materiałowo - wartościowo - sposób prowadzenia - dokumentacja inwentaryzacyjna - sporządzanie - podstawy obsługi komputera - Excel, Word, Windows XP, internet - zastosowanie komputera w gospodarce magazynowej - obsługa programu komputerowego w zakresie pracy magazynu, - zastosowanie komputera w programach finansowo - księgowych 2. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia /Barman-kelner z podstawami języka angielskiego/ (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy ) - dla 4 osób. W ilości 200 godzin lekcyjnych (45 minut każda) przypadających na jednego uczestnika i składać się z następujących bloków tematycznych: - terminologia i funkcjonowanie sprzętu barowego, - wyposażenie i organizacja coctail-baru, - rodzaje naczyń szklanych, - towaroznawstwo i typologia napojów alkoholowych i bezalkoholowych, - podział i charakterystyka napojów mieszanych, - miksologia (struktura napoju mieszanego, rodzaje składników napojów mieszanych: główne, modyfikatory, bonifikatory, składniki przyprawowe, dodatkowe, szprycerujace, dodatki komplementarne, układ formuł miksologicznych, określanie mocy w napojach, miary barowe), - miksowanie w stylu wolnym (Flair), - techniki nalewania i podawania drinków, - zasady przygotowania napojów typu herbata, kawa, - zasady łączenia napojów alkoholowych z innymi napojami i potrawami, - system obsługi w barach i restauracjach, - organizacja pracy kelnera, - przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi (sposoby organizacji przestrzeni konsumenckiej, technika rozkładania obrusów, nakrywanie stołów zastawą stołową, sposoby składania serwetek, przygotowanie stołów pomocniczych), - technika noszenia naczyń (techniki noszenia zastawy stołowej, noszenie tac i półmisków, zasady zbierania brudnych naczyń ze stołów), - sposoby serwowania dań (podawanie potrawa na talerzach, serwowanie potraw z półmisków, serwowanie potraw metodą angielską), - zasady podawania przy stole (kolejność podawania potraw, czynności wykonywane z prawej strony, czynności wykonywane z lewej strony, właściwy kierunek obsługi), - obsługa konsumenta (powitanie gościa, posadzenie gościa przy stole, podawanie menu, przyjęcie zamówienia na aperitif, przyjęcie zamówienia właściwego, przyjęcie zamówienia na wino, podawanie dań i napojów do stolika, przyjęcie zamówienia na desery, przyjęcie zamówienia na kawę, herbatę, sprzedaż napojów alkoholowych, podanie rachunku, pożegnanie gościa), - organizacja i obsługa przyjęć okolicznościowych - kultura i higiena osobista kelnera, - obsługa kasy fiskalnej - podstawowe wiadomości o kasach fiskalnych, podstawy obsługi kas fiskalnych, transakcje sprzedaży, - obsługa klienta - definiowanie obsługi klienta, jakość obsługi klienta a wizerunek firmy, uświadomienie sobie, na czym najbardziej zależy klientom oraz dlaczego narzekają, - pierwsze wrażenie - znaczenie pierwszego wrażenia oraz co na nie wpływa (o czym pamiętać, czego unikać), okazywanie zainteresowania klientowi, dążenie do rozwiązania jego ewentualnych wątpliwości, chęć udzielenia pomocy, - efektywna komunikacja werbalna i niewerbalna - umiejętność prezentowania rozwiązań klientowi, używanie klarownych komunikatów, sposobów argumentacji, umiejętność zadawania pytań, rola i umiejętność aktywnego słuchania i rozumienia, podstawowe elementy komunikacji niewerbalnej i ich znaczenie dla skutecznego przekazu informacji, podstawowe zagadnienia asertywności w komunikowaniu się z klientem, - zrozumienie potrzeb klienta - typologia klientów; - diagnoza umiejętności już posiadanych przez uczestników oraz propozycje korekty własnych działań rozpoznanych jako nieefektywne, - gramatyka języka angielskiego, - słownictwo branżowe, - konwersacje w języku angielskim, - kształtowanie umiejętności słuchania i czytania. 3. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia /Kurs komputerowy z elementami języka angielskiego/ (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy ) - dla 10 osób. W ilości 120 godzin lekcyjnych (45 minut każda) przypadających na jednego uczestnika i składać się z następujących bloków tematycznych: 1) poruszanie się w systemie Windows, dostosowanie środowiska pracy do własnych potrzeb: - pasek start, - mój komputer, - pulpit, - panel sterowania, - drukarki, - kosz (przenoszenie do kosza, opróżnianie kosza), - moje dokumenty, - przełączanie i zamykanie okien, - rodzaje dokumentów, rozszerzanie plików, - dostosowanie wyglądu pulpitu, 2) zapisywanie i usuwanie dokumentów: - pliki i foldery, - drzewo folderów, - zapisywanie dokumentów w określonym miejscu, - wyszukiwanie plików i folderów, - kopiowanie danych do schowka i wklejanie, 3) drukowanie - ustawianie parametrów wydruku: - jakość wydruku, ustawianie papieru, rozmiar papieru, - drukowanie dwustronne, kilka stron na arkuszu, - drukowanie plakatu, - wymiana pojemników z tuszem, 4) zasady funkcjonowania sieci internet: - poczta elektroniczna, zakładanie konta poczty elektronicznej, - konfiguracja programu pocztowego (Outlook Express), - wysyłanie i odbieranie wiadomości z załącznikiem lub bez, - dodawanie automatycznego podpisu do wysyłanych wiadomości, 5) komunikatory internetowe na przykładzie Gadu-Gadu oraz Skype: - pobranie i instalacja programu gadu-gadu, - założenie własnego konta w serwisie gadu-gadu, - wyszukiwanie kontaktów, dodawanie do listy kontaktów, 6) nagrywania płyt CD/DVD, odtwarzacze multimediów, wirtualna drukarka - PDF kreator, program antywirusowy, programy kompresujące dane, przeglądarki grafiki: - nagrywania płyt CD/DVD na przykładzie AHEAD NERO, - odtwarzacze multimediów, - zapisywanie plików w formacie PDF, - system antywirusowy, - programy kompresujące dane, 7) skaner, grafika, pamięć masowa, aparat cyfrowy, kamera cyfrowa, mikrofon: - opis funkcjonowania skanera, - skanowanie tekstu i zapisywanie do pliku tekstowego, - skanowanie zdjęć i zapisywanie do pliku graficznego, - rodzaje plików graficznych, - wykorzystywanie programów do prostej obróbki zdjęć, - rodzaje przenośnych pamięci USB, - odczytywanie i zapisywanie danych na przenośnym dysku, - zgrywanie zdjęć z aparatu cyfrowego przy wykorzystaniu kabla USB oraz czytnika kart, - zapisywanie zdjęć w wybranej lokalizacji na dysku twardym komputera, - wykorzystanie kamery cyfrowej oraz mikrofonu, - nagrywanie dźwięku przy wykorzystaniu rejestratora dźwięku, - wykorzystanie kamery przy użyciu komunikatora Skype, 8) elementy języka angielskiego w obsłudze komputera: - opanowanie podstawowych definicji - pojęć w języku angielskim, - znaczenia pojęć na klawiaturze, - odczytywanie komunikatów występujących błędów, UWAGA! Na jedną osobę szkoloną ma przypadać jeden komputer Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1. Przeprowadzenie badań lekarskich, stwierdzających zdolność do odbycia szkolenia, co najmniej jeden dzień przed rozpoczęciem szkolenia oraz wydanie książeczek zdrowia o ile odrębne przepisy tego wymagają. 2. Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia, zgodnie ze wskazaniem na skierowaniu. 3. Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego z zakresu zagadnień programu. 4. Wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach. 5. Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (podręczników, kompendium itp.). 6. Oznakowanie materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logo typów unijnych i logo Projektu, które Zamawiający dostarczy odpowiednio wcześniej. 7. Zapewnienie uczestnikom szkolenia codziennie napojów (kawy, herbaty, wody mineralnej, itp.) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi oraz poczęstunku w postaci paluszków, kruchych ciastek etc. 8. Zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podniesieniu jakości szkolenia. 9. Dostarczenia osobom szkolonym, po zakończeniu szkolenia, ankiet służących do oceny szkolenia, które przygotuje Zamawiający i przekaże Wykonawcy odpowiednio wcześniej. 10. Przeprowadzanie zajęć w dostosowanych pomieszczeniach oraz wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. 11. Szkolenia i kursy powinny odbyć się na terenie Miasta Ustrzyki Dolne. Zamawiający dopuszcza możliwość zorganizowania szkolenia w innym mieście (miejscowości) o ile Wykonawca zapewni bezpłatny i zorganizowany transport osób biorących udział w szkoleniu bezpiecznym i sprawnym technicznie środkiem transportu wraz z ubezpieczeniem tych osób od następstw nieszczęśliwych wypadków..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: /Program aktywizacji społecznej w Powiecie Bieszczadzkim/ realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Magazynier z obsługą komputera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bieszczadzkie Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ustrzykach Dolnych, ul. Przemysłowa 16, 38-700 Ustrzyki Dolne, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Barman - kelner z podstawami języka angielskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bieszczadzkie Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ustrzykach Dolnych, ul. Przemysłowa 16, 38-700 Ustrzyki Dolne, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Kurs komputerowy z elementami języka angielskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bieszczadzkie Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ustrzykach Dolnych, ul. Przemysłowa 16, 38-700 Ustrzyki Dolne, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.