eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkaWYKONANIE I URUCHOMIENIE BEZODBICIOWEJ KOMORY EMC



Ogłoszenie z dnia 2008-06-19

Zielonka: WYKONANIE I URUCHOMIENIE BEZODBICIOWEJ KOMORY EMC
Numer ogłoszenia: 135474 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, fax 022 7614446.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jbr.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE I URUCHOMIENIE BEZODBICIOWEJ KOMORY EMC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i uruchomienie bezodbiciowej komory EMC. Szczegółowy zakres robót zawiera Specyfikacja techniczna dotycząca wykonania i uruchomienia bezodbiciowej komory EMC - załącznik nr 3. Roboty powinny być wykonane zgodnie ze Specyfikacją techniczną dotyczącą wykonania i uruchomienia bezodbiciowej komory EMC, ustawą Prawo budowlane, aktualną wiedzą techniczną, a także z zachowaniem przepisów w zakresie bhp i ppoż. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej i załącznikach wskazane są znaki towarowe, dopuszcza się stosowanie urządzeń, materiałów równoważnych o jakości nie niższej jak wymienione w materiałach przetargowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.56.22.00 - Komora dźwiękoszczelna Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.22.00 - Komora dźwiękoszczelna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zatrudnieni pracownicy wykonawcy muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa osobowego na poziomie, co najmniej zastrzeżone lub złożyć oświadczenie o gotowości poddania się procedurom sprawdzającym. Kierownicy budowy i robót muszą posiadać stosowne uprawnienia budowlane, być aktualnie zrzeszonymi w Okręgowych Izbach Inżynierów Budownictwa i posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca udzieli, co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty. Podwykonawców będzie można zatrudnić za zgodą Zamawiającego. W takim przypadku, przed opłaceniem faktury, Zamawiający będzie żądał od wykonawcy przedstawienia dowodu zapłaty podwykonawcy za podzlecony zakres robót. Wykonawca przystąpi do usunięcia usterek w czasie pożądanym do 12 godzin (w dni robocze) od powiadomienia przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, - Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Inne podstawy wykluczenia wykonawców: - Wykonawców, którzy nie akceptują ustaleń zawartych w SIWZ i załącznikach do SIWZ w tym w Istotnych postanowieniach umowy. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - Jeśli w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o Środowiskowe metody kosztorysowania robót budowlanych wg formuły uproszczonej, obejmujący cały przedmiot zamówienia, zawierający zbiorcze zestawienie kosztów ze stosownym podatkiem VAT. 2) Formularz ofertowy (oferta) 3) Parafowane przez wykonawcę Istotne postanowienia umowy 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 6) Oświadczenie wykonawcy, że posiada zdolność kredytową lub posiada środki finansowe umożliwiające zrealizowanie zamówienia. 7) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Ponadto do oferty wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 8) Wykaz osób, które przewidziane są do kierowania robotami przy realizacji zamówienia i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 9) Uprawnienia budowlane osób przewidzianych do kierowania robotami wraz zaświadczeniami, że są aktualnie zrzeszeni w Okręgowych Izbach Inżynierów Budownictwa i posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 10) Oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w istotnych postanowieniach umowy, 11) Wykaz osób upoważnionych do kontaktów Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, może spowodować odrzucenie oferty. 10.2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - Oświadczenie o ustanowieniu wspólnego pełnomocnika - Oferta winna zawierać dokumenty dotyczące firmy dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia 05-220 Zielonka ul. Wyszyńskiego 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria ogólna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.