eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Dzierżawa automatycznego analizatora biochemicznego z modułem ISE wraz z dostawą odczynników ZP/04/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Lubań: Dzierżawa automatycznego analizatora biochemicznego z modułem ISE wraz z dostawą odczynników ZP/04/2016
Numer ogłoszenia: 135430 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53688 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o., ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7213987, faks 075 7213906.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego stanowiąca własność samorządu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa automatycznego analizatora biochemicznego z modułem ISE wraz z dostawą odczynników ZP/04/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest trzyletnia dzierżawa automatycznego analizatora biochemicznego z modułem ISE (sód, potas, chlorki) i zestawem komputerowym o parametrach technicznych i użytkowych wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ wraz z dostawą odczynników do oznaczeń parametrów biochemicznych o charakterystyce wskazanej w Załączniku Nr 1 do SIWZ, w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca dostarczy oraz zainstaluje analizator biochemiczny na własny koszt i ryzyko w Laboratorium Centralnym Zamawiającego w terminie dwóch tygodni od podpisania umowy. 3. W ramach umowy Wykonawca zapewni podłączenie analizatora do systemu informatycznego Zamawiającego - InfoMedica. 4. Wykonawca wyposaży analizator, na okres dwóch miesięcy jego pracy (od daty podpisania umowy), w części zużywalne. Zamawiający przeprowadzi odrębne postepowanie na dostawę części zużywalnych do wyłonionego analizatora w ramach niniejszego postępowania 5. Dostawy odczynników następować będą sukcesywnie, w asortymencie i ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, zgodnie ze złożonymi zamówieniami częściowymi, w terminie nie późniejszym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 6. Dostawy odczynników odbywać się będą na ryzyko i koszt Wykonawcy do Apteki szpitalnej w Lubaniu, ul. Zawidowska 4, w dni robocze w godz. 800 - 1300 7. Wykonawca wystawi fakturę VAT nie później niż siódmego dnia od dnia wydania towaru. Zapłata za dostarczony towar następować będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 60 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. Jako dzień zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 8. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne należy je traktować wyłącznie jako przykład produktu, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia; w każdym takim przypadku zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, jednak pod warunkiem, że zaproponowany przez Wykonawcę produkt równoważny będzie spełniał minimum wymogów tej samej klasy jakiej oczekuje Zamawiający.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PZ CORMAY S.A., ul. Wiosenna 22, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 405000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 436764,96

  • Oferta z najniższą ceną: 436764,96 / Oferta z najwyższą ceną: 436764,96

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.