eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Opracowanie i emisja reklamy w Internecie w związku z realizacją projektu pn. Odkryj urok Borów Dolnośląskich - kampania promocyjna na rzecz zwiększenia ruchu turystycznego w subregionie Bory Dolnośląskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-12

Bolesławiec: Opracowanie i emisja reklamy w Internecie w związku z realizacją projektu pn. Odkryj urok Borów Dolnośląskich - kampania promocyjna na rzecz zwiększenia ruchu turystycznego w subregionie Bory Dolnośląskie
Numer ogłoszenia: 135429 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82342 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bolesławiecki, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 732 3258, faks 0-75 732 3250.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i emisja reklamy w Internecie w związku z realizacją projektu pn. Odkryj urok Borów Dolnośląskich - kampania promocyjna na rzecz zwiększenia ruchu turystycznego w subregionie Bory Dolnośląskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i emisja reklamy w Internecie. Przedmiot zamówienia obejmuje: - opracowanie projektu reklamy, - wykonanie reklamy, - emisję reklamy w Internecie, - sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu raportów z przeprowadzonych emisji reklam. 2. Wymagania dotyczące reklamy: - forma reklamy: double billboard (okienko o rozmiarze 750 x 200 pikseli), - miejsce emisji: na dowolnych losowo wybranych stronach portalu (ROS), w tym na stronie głównej portalu, z wyłączeniem stron poświęconych treściom o tematyce sensacyjnej, plotkarskiej i erotycznej, - liczba double billboardów: 4, - capping: 3, - liczba emisji jednego double billboardu: 1 mln odsłon, w tym co najmniej 0,25 liczby odsłon na stronie głównej, - liczba emisji sumarycznie: 4 mln odsłon (4 x 1 mln), w tym co najmniej 0,25 liczby odsłon sumarycznie na stronie głównej, - każdy double billboard będzie emitowany w innym terminie, - liczba odsłon powinna być rozłożona proporcjonalnie do liczby dni w terminie, w którym będzie emitowana reklama, - reklama powinna być wykonana w technologii Adobe Flash (lub równoważnej), - double billboard powinien stanowić odnośnik do strony internetowej projektu. 3. Wymagania dotyczące portalu internetowego, na którym będzie emitowana reklama: - portal ogólnopolski, - tematyka: ogólnoinformacyjny, - skierowany do ogółu społeczeństwa, - liczba użytkowników portalu (real users) w miesiącu: powyżej 7 mln wg statystyk udostępnianych przez portale internetowe (np. wg badania Megapanel PBI Gemius - dane za styczeń 2011 r.). 4. Wymagania dotyczące projektu double billboardu: - projekt graficzny powinien być przygotowany zgodnie z zasadami wizualizacji oraz wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, zawartymi w aktualnym Poradniku dla Beneficjenta. Logotypy i oznaczenia muszą być opracowane zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności, - szata graficzna powinna być zgodna z kolorystyką zawartą w Koncepcji Subregionalnego Produktu Turystycznego Bory Dolnośląskie, - Wykonawca przygotuje jednolity projekt - do zatwierdzenia przez Zamawiającego - dla wszystkich double billboardów. Częścią podlegającą zmianie są następujące elementy treści reklamy: nazwy, terminy i miejsca, w których będą się odbywać imprezy, ewentualnie zdjęcia. 5. Minimalna zawartość merytoryczna reklamy: - nazwy, terminy i miejsca, w których będą się odbywać imprezy, - zdjęcia, - tytuł projektu, - informacja o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską, - logotypy Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, - logotyp subregionu, zgodny z Koncepcją Subregionalnego Produktu Turystycznego Bory Dolnośląskie. 6. Terminy emisji reklamy: - pierwszy double billboard: od 4 czerwca 2011 r. do 3 lipca 2011 r. - drugi double billboard: od 26 lipca 2011 r. do 25 sierpnia 2011 r. - trzeci double billboard: od 5 sierpnia 2011 r. do 4 września 2011 r. - czwarty double billboard: od 12 sierpnia 2011 r. do 11 września 2011 r. 7. Wymagania dotyczące raportu: Wykonawca sporządzi każdorazowo raport z emisji reklamy (każdego double billboardu). Raport będzie zawierał następujące informacje: - liczba odsłon, - liczba unikalnych użytkowników, - liczba przejść na stronę internetową projektu. Łączna liczba raportów: 4. Termin przekazania raportów: do 5 dni roboczych od ostatniego dnia emisji każdego double billboardu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, projekt nr RPDS.06.05.00-02-014/10 pn. Odkryj urok Borów Dolnośląskich - kampania promocyjna na rzecz zwiększenia ruchu turystycznego w subregionie Bory Dolnośląskie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SG24 Sp. z o.o., ul. Głogowska 108/6, 60-263 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44895,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44895,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81450,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.