eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa mebli biurowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2011-05-12

Kraków: Dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 135421 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4551297, faks 012 4551306.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: MEBLE BIUROWE gabinetowe w kolorze orzech włoski - szafa gabinetowa ubraniowa drewniana 1 szt. - biurko gabinetowe 2 szt. - komoda gabinetowa 1 szt. - stolik p. RTV 1 szt. - stół gabinetowy 1 szt. - ława gabinetowa 1 szt. - fotel gabinetowy obrotowy na mp. z reg. podnoszen. wyśc. 1 szt. - krzesło gabinetowe drewniane wyściełane 8 szt. - regał gabinetowy drewniany - witryna przeszklona (3 drz.) 1 szt. - regał gabinetowy drewniany - witryna przeszklona (2 drz.) 1 szt. - regał gabinetowy drewniany - witryna przeszklona (1drz. lewa) 1 szt. - wieszak stojący drewniany 1 szt. - fotel gabinetowy drewniany wyściełany 4 szt. - kanapa wersalka 1 szt. MEBLE BIUROWE w kolorze kasztan - szafa ubraniowa drewniana 3 szt. - biurko 5 szt. - komoda meblowa (trzy drzwiowa) 1 szt. - komoda meblowa 1 szt. - komoda meblowa narożna 1 szt. - komoda meblowa 2 szt. - stolik p. RTV 3 szt. - stolik p. RTV 2 szt. - stół konferencyjny dł. 2m. 5 szt. - stolik okolicznościowy ława 4 szt. - stół konferencyjny dł. 3,6m. 3 szt. - krzesło biurowe drewniane wyściełane 34szt. - krzesło biurowe drewniane wyściełane 24 szt. - regał biurowy drewniany - witryna przeszklona (3 drz.) 1 szt. - regał biurowy drewniany - witryna przeszklona (2 drz.) 4 szt. - regał biurowy drewniany - witryna przeszklona (1drz.prawa) 1 szt. - regał biurowy drewniany - witryna przeszklona (z nast.) 2 szt. - komoda meblowa (dół) 1 szt. - wieszak ścienny drewniany z lustrem 1 szt. - wieszak wielokołkowy ścienny drewniany 3 szt. - wieszak stojący drewniany 7 szt. - fortel obrotowy na mp. z reg. podnoszen. wyśc. 6 szt. - fotel klubowy drewniany wyściełany (typu finka) 8 szt. - fotel klubowy drewniany wyściełany 2 szt. - sofa 2 osobowa 3 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meble BLACK RED WHITE Sp. z o.o., Ul. Krzeszowska 61, 23-400 Biłgoraj, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86452,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87999,00

  • Oferta z najniższą ceną: 87999,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99382,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych - są to dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia wynosi 86452,03 zł, jest więc mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami, ponieważ zaproszenie zostało skierowane do wymaganej liczby wykonawców (5); oferty złożyło 3 wykonawców, nie wykluczono żadnego wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty; jedynym kryterium wyboru była cena i wybrano ofertę z najniższą ceną.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.