eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliskaRemont dróg w Gminie Kaliska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Kaliska: Remont dróg w Gminie Kaliska
Numer ogłoszenia: 135356 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kaliska , ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska, woj. pomorskie, tel. 58 5889201, faks 58 5889206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg w Gminie Kaliska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Słoneczna w Iwicznie 1.1. Zakres modernizacji dla Części I obejmuje: 1. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 30 cm. - 612 m2 2. Mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej na poszerzeniach - grubość warstwy po zag. 20 cm - 612 m2 3. Nawierzchnie z płyt wielootworowych (płyty o powierzchni do 1 m2) - budowa wypełnieniem spoin piaskiem. Płyty YOMB 0,75*1,00*0,12 - 612 m2 4. Wywóz ziemi z korytowania na odległość do 3 km samochodami samowyładowczymi - 183,6 m3 5. Wykonanie wytyczenia drogi oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 1 szt. 6. Regulacja na trasie układania płyt zasuw ,zaworów, studni - 4 szt. CZĘŚĆ II: Remont drogi gminnej płytami wielootworowymi typu JOMB, ul. Borowa w Studzienicach 2.1. Zakres modernizacji dla Części II obejmuje: 1. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 30 cm. - 612 m2 2. Mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej na poszerzeniach - grubość warstwy po zag. 20 cm - 612 m2 3. Nawierzchnie z płyt wielootworowych (płyty o powierzchni do 1 m2) - budowa wypełnieniem spoin piaskiem. Płyty YOMB 0,75*1,00*0,12 - 612 m2 4. Wywóz ziemi z korytowania na odległość do 3 km samochodami samowyładowczymi - 183,6 m3 5. Wykonanie wytyczenia drogi oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 1 szt. 6. Regulacja na trasie układania płyt zasuw ,zaworów, studni - 4 szt. CZĘŚĆ III: Remont drogi gminnej płytami wielootworowymi typu JOMB, ul. Różana w Franku 3.1. Zakres modernizacji dla Części III obejmuje: 1. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 30 cm. - 588 m2 2. Mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej na poszerzeniach - grubość warstwy po zag. 20 cm - 588 m2 3. Nawierzchnie z płyt wielootworowych (płyty o powierzchni do 1 m2) - budowa wypełnieniem spoin piaskiem. Płyty YOMB 0,75*1,00*0,12 - 588 m2 4. Wywóz ziemi z korytowania na odległość do 3 km samochodami samowyładowczymi - 176,4 m3 5. Wykonanie wytyczenia drogi oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 1 szt. 6. Regulacja na trasie układania płyt zasuw ,zaworów, studni - 16 szt. CZĘŚĆ IV: Remont drogi gminnej płytami wielootworowymi typu JOMB, ul. Nowa w Kaliskach 4.1. Zakres modernizacji dla Części IV obejmuje: 1. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 30 cm. - 753 m2 2. Mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej na poszerzeniach - grubość warstwy po zag. 20 cm - 753 m2 3. Nawierzchnie z płyt wielootworowych (płyty o powierzchni do 1 m2) - budowa wypełnieniem spoin piaskiem. Płyty YOMB 0,75*1,00*0,12 - 753 m2 4. Wywóz ziemi z korytowania na odległość do 3 km samochodami samowyładowczymi - 225,9 m3 5. Wykonanie wytyczenia drogi oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 1 szt. 6. Regulacja na trasie układania płyt zasuw ,zaworów, studni - 13 szt. CZĘŚĆ V: Remont drogi gminnej płytami wielootworowymi typu JOMB, ul. Wiklinowa w Franku 5.1. Zakres modernizacji dla Części V obejmuje: 1. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 30 cm. - 589 m2 2. Mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej na poszerzeniach - grubość warstwy po zag. 20 cm - 589 m2 3. Nawierzchnie z płyt wielootworowych (płyty o powierzchni do 1 m2) - budowa wypełnieniem spoin piaskiem. Płyty YOMB 0,75*1,00*0,12 - 589 m2 4. Wywóz ziemi z korytowania na odległość do 3 km samochodami samowyładowczymi - 176,7 m3 5. Wykonanie wytyczenia drogi oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 1 szt. 6. Regulacja na trasie układania płyt zasuw ,zaworów, studni - 7 szt. CZĘŚĆ VI: Remont drogi gminnej płytami wielootworowymi typu JOMB, ul. Sosnowa i Leśna w Kaliskach 6.1. Zakres modernizacji dla Części VI obejmuje: 1. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 30 cm. - 1765 m2 2. Mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej na poszerzeniach - grubość warstwy po zag. 20 cm - 1765 m2 3. Nawierzchnie z płyt wielootworowych (płyty o powierzchni do 1 m2) - budowa wypełnieniem spoin piaskiem. Płyty YOMB 0,75*1,00*0,12 - 1765 m2 4. Wywóz ziemi z korytowania na odległość do 3 km samochodami samowyładowczymi - 529,5 m3 5. Wykonanie wytyczenia drogi oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 1 szt. 6. Regulacja na trasie układania płyt zasuw ,zaworów, studni - 35 szt. CZĘŚĆ VII: Remont drogi gminnej w miejscowości Kazub 7.1. Zakres modernizacji dla Części VII obejmuje: 1. Rozbiórka kamieni wraz z załadunkiem na drodze na dł 44mb i szer. 4m. Wywóz kamieni. (44*5) - 176 m2 2. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm. - 176 m2 3. Profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV (44*4) - 176 m2 4. Wykonanie podsypki piaskowej- nawierzchnie z płyt żelbetowych - 176 m2 5. Budowa nawierzchni z płyt pełnych żelbetowych 300x150*15 - 176 m2 6. Plantowanie ręczne powierzchni gruntu- pobocza (2*44) - 88 m2 7. Wykonanie wytyczenia drogi oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 1 szt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5000 PLN . Wadium powinno być wniesione do dnia 09.06.2016 do godziny 12:00, oraz musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 09.07.2016 w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Kaliska w Banku Spółdzielczym w Skórczu Oddział w Zblewie nr: 51 8342 0009 4000 0127 2000 0005 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: DR.271.1.2016.I O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: - nazwę zamówienia publicznego, - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji (do terminu związania ofertą), - zobowiązanie Gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania ofertą, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: . odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, . nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, . zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. . powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w pkt 22 ppkt..2 lit. b i e.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. W tym celu Wykonawcy winni potwierdzić i udokumentować, że: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. - posiadania wiedzy i doświadczenia - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: Zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wykwalifikowanych, zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót: Wymagane osoby to: Kierownik budowy - posiadający następujące kwalifikacje: - Minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej. W/w Osoba będąca członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie; Wykonawcy z innych państw członkowskich UE mogą spełnić ten warunek składając dowód na posiadanie równoważnych do ww. uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał kadrowy: Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wykwalifikowanych, zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót: Wymagane osoby to: Kierownik budowy - posiadający następujące kwalifikacje: - Minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej. W/w Osoba będąca członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie; Wykonawcy z innych państw członkowskich UE mogą spełnić ten warunek składając dowód na posiadanie równoważnych do ww. uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy wykazać, że: . Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kaliska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kaliska ul. Nowowiejska 2 83-260 Kaliska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Kaliska ul. Nowowiejska 2 83-260 Kaliska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.