Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-19
Koszalin: REMONT ELEWACJI I CZĘŚCI POMIESZCZEŃ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W WARNINIE
Numer ogłoszenia: 135263 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, fax 094 3462261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ELEWACJI I CZĘŚCI POMIESZCZEŃ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W WARNINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane dotyczące remontu: 2 pokoi, 2 magazynków i korytarza na piętrze, pracowni ceramicznej i elewacji budynku głównego SOSW w Warninie, ujęte w trzech zadaniach. ZADANIE NR 1 - REMONT 2 POKOI, 2 MAGAZYNKÓW I KORYTARZA NA PIĘTRZE W BUDYNKU GŁÓWNYM. Zakres robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe - skucie tynków, rozebranie posadzki, wykucie bruzd, - wykonanie nowej posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych wraz z warstwami pomocniczymi, - ułożenie wykładziny z tworzyw sztucznych, - sufity podwieszane z płyt mineralnych, - okładziny z płyt gipsowo - kartonowych, - malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi ścian i sufitów wraz z przygotowaniem podłoża, - tynki elewacyjne organiczne na bazie żywicy syntetycznej, - ułożenie przewodów kabelkowych, - montaż gniazd instalacyjnych i przycisków, - montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych, - demontaż i montaż nowej tablicy elektrycznej z kompletnym osprzętem. ZADANIE NR 2 - REMONT PRACOWNI CERAMICZNEJ. Zakres robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe - skucie betonu, - wykonanie posadzki z płytek antypoślizgowych na zaprawie klejowej z warstwami wyrównawczymi, - drobne roboty murarsko-tynkarskie, - przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności, - malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z pomiarami, - montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym, - montaż puszek instalacyjnych, - montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych, - wymiana baterii i umywalki, - montaż okna z PCV, - montaż drzwi aluminiowych z szybą bezpieczną. ZADANIE NR 3 - REMONT ELEWACJI BUDYNKU GŁÓWNEGO. Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe: - obróbek blacharskich, murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów itp. blachy nie nadającej się do użytku, - rynien z blachy i rur spustowych, - odbicie tynków, - skucie nierówności betonu, b) przygotowanie podłoża z malowaniem dwukrotnym tynków gładkich zewnętrznych farbą elewacyjną - silikonową, c) montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych, d) montaż skrzydeł drzwiowych drewnianych wraz z ościeżnicami, e) wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej, f) montaż gotowych rynien dachowych półokrągłych, g) montaż rur spustowych okrągłych, h) okładziny schodów z płytek mrozoodpornych, antypoślizgowych wraz z pracami towarzyszącymi, i) założenie siatki na rynnach, montaż drabinek p/śnieżnych, j) drobne roboty naprawcze - betonowe, murarskie, tynkarskie, okładzinowe. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i ilość robót zostały określone w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.30 - Szkoły specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.30 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: WADIUM NIE BĘDZIE STOSOWANE..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają warunki zawarte w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. MINIMALNE WARUNKI MERYTORYCZNE ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA, DO KTÓRYCH SPEŁNIENIA ZOBOWIĄZANY JEST WYKONAWCA: 1. Dysponować wykwalifikowanym potencjałem kadrowym, tj. osobami, bądź podmiotami posiadającymi niezbędne uprawnienia konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia (uprawnienia konstrukcyjno-budowlane), wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2. Udzielić minimum 36-cio miesięcznej gwarancji. 3. Wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 70 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 4. Wykażą się doświadczeniem obejmującym wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 (jednego) zamówienia : - dotyczącego odnowienia elewacji o wartości ok. 80.000,00 PLN brutto; - dotyczącego robót ogólnobudowlanych o porównywalnym zakresie /dotyczy zadania nr 1 i 2/ o wartości ok. 50.000,00 PLN brutto. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zamówienie(a) zostało(y) zrealizowane (bądź jest realizowane) terminowo i z należytą starannością. UWAGA: Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa zobowiązany będzie wyznaczyć osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy. Ocena spełniania w/w warunków odbędzie się na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ma dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie Wykonawcy sporządzone na druku Załącznik nr 3 do SIWZ, zawierające: a)dane Wykonawcy, b)oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (zał. nr 6 do SIWZ) został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, c)oświadczenie Wykonawcy o akceptacji terminu związania ofertą, d)oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty oraz zapoznał się/dokonał oględzin z miejscem(sca) wykonania przedmiotu zamówienia. e)oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat do urzędu skarbowego, f)oświadczenie, czy Wykonawca jest płatnikiem VAT, g)oświadczenie Wykonawcy do zapewnienia wysokiej jakości wykonywanych robót, h)oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu kierownika budowy z aktualną przynależnością do Izby Inżynierów i Techników posiadającego odpowiednie uprawnienia /jak rozdziale III w pkt VIII pdpkt 2.1/; 2) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na druku Załącznik nr 4 do SIWZ; 3)wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6)wykaz obejmujący wykonanie lub realizowanie zamówień wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że zamówienie(a) zostało(y) zrealizowane (bądź jest(są) realizowane) terminowo i z należytą starannością /wg opisu w SIWZ - rozdział III, pkt VIII, pdpkt 2.4/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koszalinie 75-620 KOSZALIN, Ul. Racławicka 13 - pokój 301/302 (III piętro) w godz. 9.00-14.00, tel.0943428576, 0943428333 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koszalinie 75-620 KOSZALIN, Ul.Racławicka 13 - pokój 301/302 (III piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ".
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
- Sprzedaż i dostawa nowego fortepianu z ławą koncertową i pokrowcem na potrzeby szkoły
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





