To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-08
Łódź: Dostawę sprzętu komputerowego, fotograficznego itp. w ramach projektu Ośrodek Edukacji Kreatywnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 19 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 135254 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76324 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 19 im. Karola Wojtyły w Łodzi, ul. Żeromskiego 115, 90-542 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 637 72 78, faks 42 637 72 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu komputerowego, fotograficznego itp. w ramach projektu Ośrodek Edukacji Kreatywnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 19 w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego itp. wyszczególnionego w Załączniku 1A w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 19 w Łodzi w ramach projektu Nr UDA-POKL.09.02.00-10-049/10-00 realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2.Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Ośrodek Edukacji Kreatywnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 19 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu WND-POKL.09.02.00-10-049/10. 3.Realizacja przedmiotu umowy jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, projektem umowy oraz zgodnie z ofertą. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1C i 1D do SIWZ. 6.Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 7.Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty za przedmiot zamówienia określony w Załączniku 1 A Specyfikacji istotnych warunków zamówienia po wystawieniu faktury za dostarczony przedmiot zamówienia wraz z zatwierdzonym protokołem odbioru. 8.Termin płatności faktury za przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 30 dni. 9.Zamawiający zastrzega, że w przypadku braku środków na koncie Projektu w wymaganym terminie płatności, zapłata nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu kolejnej transzy dotacji rozwojowej na konto projektu. Wykonawca nie będzie sobie rościł prawa do naliczania odsetek ustawowych za zwłokę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne 38.63.10.00 - Lornetki 30.23.21.46 - 30.23.21.46 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projektu Nr UDA-POKL.09.02.00-10-049/10-00 realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu WND-POKL.09.02.00-10-049/10.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIUSZ PSUTY RODEX KOMPUTERY S.C.
jakie przetargi wygrała firma
MARIUSZ PSUTY RODEX KOMPUTERY S.C.
- RODEX komputery s.c.,, Plac Zwycięstwa,, 90-312 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2020,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1703,55
Oferta z najniższą ceną: 1703,55 / Oferta z najwyższą ceną: 3441,85
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2 poz. 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIUSZ PSUTY RODEX KOMPUTERY S.C.
jakie przetargi wygrała firma
MARIUSZ PSUTY RODEX KOMPUTERY S.C.
- RODEX komputery s.c., ,, Plac Zwycięstwa, 90-312 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14143,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11924,85
Oferta z najniższą ceną: 11924,85 / Oferta z najwyższą ceną: 24092,93
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 2 poz. 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
- e-Tech Jacek Sójka Spółka Jawna,, ul. Nowa 29/31,, 90-030 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1906,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2169,72
Oferta z najniższą ceną: 2169,72 / Oferta z najwyższą ceną: 2755,20
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 3 poz. 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MPC Paweł Oleksiewicz,, ul. Podrzeczna 38,, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 216,97
Oferta z najniższą ceną: 216,97 / Oferta z najwyższą ceną: 659,96
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet 3 poz. 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIUSZ PSUTY RODEX KOMPUTERY S.C.
jakie przetargi wygrała firma
MARIUSZ PSUTY RODEX KOMPUTERY S.C.
- RODEX komputery s.c.,, Plac Zwycięstwa,, 90-312 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2020,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1703,55
Oferta z najniższą ceną: 1703,55 / Oferta z najwyższą ceną: 3441,85
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet 3 poz. 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MPC Paweł Oleksiewicz,, ul. Podrzeczna 38,, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1472,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1653,12
Oferta z najniższą ceną: 1653,12 / Oferta z najwyższą ceną: 2014,74
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet 4 poz. 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIUSZ PSUTY RODEX KOMPUTERY S.C.
jakie przetargi wygrała firma
MARIUSZ PSUTY RODEX KOMPUTERY S.C.
- RODEX komputery s.c.,, Plac Zwycięstwa,, 90-312 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1263,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1480,00
Oferta z najniższą ceną: 1480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1480,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MPC Paweł Oleksiewicz,, ul. Podrzeczna 38,, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1054,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1288,06
Oferta z najniższą ceną: 1288,06 / Oferta z najwyższą ceną: 1693,71
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet 6 poz. 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MPC Paweł Oleksiewicz,, ul. Podrzeczna 38,, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 597,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 723,24
Oferta z najniższą ceną: 723,24 / Oferta z najwyższą ceną: 2199,86
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Pakiet 6 poz. 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MPC Paweł Oleksiewicz,, ul. Podrzeczna 38,, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1963,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2204,16
Oferta z najniższą ceną: 2204,16 / Oferta z najwyższą ceną: 2686,82
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Pakiet 6 poz. 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AstroClassic Renata Niedbałowska,, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7,, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1620,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1798,26
Oferta z najniższą ceną: 1798,26 / Oferta z najwyższą ceną: 6070,05
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Pakiet 6 poz. 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MPC Paweł Oleksiewicz,, ul. Podrzeczna 38,, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 488,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 165,31
Oferta z najniższą ceną: 165,31 / Oferta z najwyższą ceną: 579,82
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup i dostawa przenośnych kontenerów.
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych gwarancyjnych oraz badań technicznych samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- DZP.26.141.2025 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń w Domach Studenckich Politechniki Łódzkiej
- Dostawa fartuchów, osłon na tarczycę oraz okularów ochronnych dla Bloków Operacyjnych SP ZOZ CSK UM w Łodzi - CKD II
- 16 sztuk stacji roboczych wraz z monitorami wykorzystywane do: projektowania graficznego, obliczeń, symulacji zjawisk oraz wirtualizacji
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT dla Gminy Nowosolna
- Dostawa sprzętu i akcesoriów IT stanowiących wyposażenie showroom Delegatury IPN-KŚZpNP w Olsztynie
- Zakup pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektów unijnych
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności w dziedzinie ekonomia i rachunkowość (...)
- Dostawa komputerów i dysków.
- Dostawa i wdrożenie systemu zapasowego (Backup) działającego w odrębnej lokalizacji poza głównym centrum przetwarzania danych w ramach realizacji projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.