eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegUtrzymanie czystości schodów i podestów wejściowych, korytarzy, piwnic, okienek piwnicznych oraz chodników

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-08-18

Kołobrzeg: Utrzymanie czystości schodów i podestów wejściowych, korytarzy, piwnic, okienek piwnicznych oraz chodników
Numer ogłoszenia: 135231 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Artyleryjska 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3547471, faks 094 3542574.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ktbs.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości schodów i podestów wejściowych, korytarzy, piwnic, okienek piwnicznych oraz chodników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu stałej czystości i porządku: schodów i podestów wejściowych do korytarzy budynków, korytarzy piwnic, okienek piwnicznych dwustronnie (załącznik do umowy nr 1) oraz utrzymanie stałej czystości chodników położonych obok nieruchomości (załącznik do umowy nr 2 i 3) według załączonych zestawień w okresie od 01.09.2009 roku do 31.05. 2012 roku. 2. Wykonawca składający ofertę złoży oświadczenie (druk ofertowy-załącznik nr 1), że: - zapoznał się z przedmiotem zamówienia - dokonał wizji lokalnej wymienionych w załącznikach nieruchomości - zapoznał się z projektem umowy 3. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych, ani wariantowych - nie przewiduje się aukcji elektronicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) spełniają warunki siwz i ustawy pzp oraz zaakceptują postanowienia przyszłej umowy zawarte w dokumentacji przetargowej. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonej oferty i załączników do niej w postaci wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia dany warunek..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, że nie zalega on z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia odpowiadających swoim rodzajem, wartością - porównywalne z usługami stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania, odbiorcy i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. (załącznik nr 1 str. 3). Wyjaśnienie. Wykaz robót musi zawierać: - nazwę i rodzaj zrealizowanej usługi z krótkim opisem przedmiotu zamówienia, - wartość wykonanych robót, - powierzchnię sprzątaną, - nazwę zamawiającego dla którego wykonano zamówienie, - termin wykonania usług, Dokumenty potwierdzające wykonanie robót muszą zawierać wszystkie podane w wykazie informacje wraz ze stwierdzeniem, że zostały wykonane z należytą starannością. 4. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego, takiego jak - środki transportu, maszyny i urządzenia, narzędzia, środki łączności (telefony stacjonarne, komórkowe, inne) jakimi dysponuje wykonawca. 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 pzp (załącznik nr 8). Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku podpisania przez osobę upoważnioną należy dołączyć pełnomocnictwo szczególne w oryginale. oferta cenowa powinna być sporządzona na druku ofertowym przygotowanym przez KTBS lub jego kserokopii stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. Druk ofertowy może być również przygotowany przez wykonawcę w układzie druku otrzymanego ze siwz. Oferta, aby była ważna musi być podpisana przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo szczególne. Podpisy osób wymienionych powyżej w formie parafki złożone będą na każdej stronie wchodzącej w skład oferty. Oferta powinna być napisana na maszynie, komputerze lub czytelnie pismem odręcznym w języku polskim. Zaleca się aby wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane, ułożone w kolejności pozycji i podpunktów jak występują w siwz i spięte w sposób trwały. Oferta powinna być jednoznaczna, czytelna, bez jakichkolwiek klauzul warunkujących. Treść Oferty musi odpowiadać treści siwz. Ofertę należy umieścić w zaklejonej kopercie lub zamkniętym opakowaniu zapewniające ich nienaruszalność z napisem tytułu zamówienia, którego dotyczy oraz nazwą i adresem składającego ofertę wykonawcy. Warunki ceny: 1. Cenę oferty należy podać jako cenę ryczałtową. 2. Wykonawca ma prawo zaproponować tylko jedną cenę ryczałtową za stałe utrzymanie miesięczne czystości i porządku 1 m2 powierzchni obiektów wymienionych w opisie zamówienia przez cały okres zamówienia i nie może jej zmienić. Zaoferowana cena ma zawierać wszystkie koszty i składniki cenowe jakie poniesie wykonawca podczas pełnej realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w rozdziale III siwz. Zamawiający nie dopuszcza złożenia przez wykonawcę oferty niepełnej obejmującej jedynie realizację części zamówienia. 3. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z tym zaleca się wykonawcy, aby bardzo szczegółowo sprawdził w terenie warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. O podatku od towarów i usług ( Dz. U. Nr 54, poz. 535 )..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ktbs.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. 78-100 Kołobrzeg, ul. Artyleryjska 3 p.207 (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. 78-100 Kołobrzeg, ul. Artyleryjska 3 p.207 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.