eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Troszyn › Budowa sieci wodociagowej we wsi Rabędy Gmina Troszyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-08

Troszyn: Budowa sieci wodociagowej we wsi Rabędy Gmina Troszyn
Numer ogłoszenia: 135220 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68804 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Rolnictwa w Troszynie, ul. Polna 15, 07-405 Troszyn, woj. mazowieckie, tel. 029 767 10 40, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociagowej we wsi Rabędy Gmina Troszyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w technologi PVC o łącznej długości 2414,0 mb wraz z przyłączami wodociągowymi o łącznej długości 251,00 mb dla wsi Rabędy Gmina Troszyn tym: a) Zadania 1 obejmuje wykonanie sieci wodociągowej w tym:rurociągu ciśnieniowego z ruru PCV łączonych na zacisk o śr. 160mm o długości 2414 mb, oraz montaż zasuw kołnierzowych z żeliwa sferoidalnego z obudową o średnicy 150 mm na rurociągu; rurociągu ciśnieniowego z rur PCV łączonych na wcisk o śr. 90 mm o długości 22 mb;wykonanie przecisku rurą stalową Dz 250;montażu hydrantów pożarowych nadziemnych z żeliwa sferoidalnego o śr. nominalnej 80 mm wraz z uzbrojeniem w ilości 4szt.; montażu rury ochronnej dla gazociągu z rury polietylenowej PEHD o śr. 250 mm o długości 14,00mb;oznakowania wodociągu taśmą z tworzywa sztucznego;rozbiórki podbudowy z betonu lub mas bitumicznych oraz wykonanie chodnika z płyt betonowych i kamiennych o wymiarach 35x35x5 cm o powierzchni - 117,00 m2;trawników dywanowych siewem na gruncie w ilości 540,00m2 ; roboty pomiarowe;Zadnie nr 1 realizowane będzie w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-3013. Zadania 2 - obejmuje wykonanie przyłączy wodociągowych w tym: montaż rurociągu z rur polietylenowych PE80 SDR13,6 PN10 Oz 40 mm o łącznej długości 251,00 mb; montaż nawiertko - zasuw typu NWZ w ilości 9 szt.; wykonanie 6 szt. przecisków rurą stalową Dz 90x5,4 mm; rurociągu stalowego ocynkowanego śr. nominalnej 25 mm o długości 56,00 mb; instalacji wodociągowej celem przepięcia do istniejącej lub do zaworu czerpalnego o długości 36,00mb; montażu wodomierza skrzydełkowego o śr. nominalnej 25 mm oraz zaworów antyskażeniowych o śr. nominalnej w ilości 9 szt.; oznakowanie przyłączy taśmą z tworzywa sztucznego; rozbiórka podbudowy z betonu lub mas bitumicznych oraz wykonanie chodnika z płyt betonowych i kamiennych o wymiarach 35x35x5 cm o powierzchni 81,00 m2; c) W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót;prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; wykonania na własny koszt wytyczenia trasy drogi, oraz obsługi geodezyjnej; wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach;przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; przedstawienia protokołów badań gruntu wskaźnik zagęszczenia; poniesienia kosztów opracowania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;poniesienia kosztów zajecia pasa drogowego; dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia; odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt;zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat;zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji; ewentualne zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych;zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera SIWZ i załączone do niej projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach dzialania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludnosci wiejskiej objete PROW na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MK INSTAL Mieczysław Kowalczyk, ul.Komisji Edukacji Narodowej 34, 07-410 Ostrołeka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210868,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159294,81

  • Oferta z najniższą ceną: 159294,81 / Oferta z najwyższą ceną: 265004,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.