eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzyżewicePrzebudowa instalacji ogrzewania w ramach termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Publicznych w Bystrzycy Starej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-06

Strzyżewice: Przebudowa instalacji ogrzewania w ramach termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Publicznych w Bystrzycy Starej
Numer ogłoszenia: 135203 - 2007; data zamieszczenia: 06.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzyżewice, 23-107 Strzyżewice, woj. lubelskie, tel. 081 5666025, fax 081 5666025.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa instalacji ogrzewania w ramach termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Publicznych w Bystrzycy Starej.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynkach Zespołu Szkół Publicznych w Bystrzycy Starej polegająca na wymianie starej instalacji c.o. i wstawieniu grzejników stalowych płytowych oraz zainstalowaniu nowych urządzeń w kuchni. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika zamówień CPV: 45331100-7 instalowanie centralnego ogrzewania

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: 1) posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia (co najmniej 3 roboty), 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie określonych w SIWZ dokumentów załączonych do oferty. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena (koszt) - 100%.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 - załącznik nr 2, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wskazanie osób, które będą pełniły funkcję kierownika budowy (specjalność sanitarna, elektryczna i konstrukcyjno - budowlana) przy realizacji w/w zadania (wg. załącznika nr 4). Wykonawca musi załączyć kserokopie uprawnień budowlanych wraz z aktualną informacją o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 6) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7) szczegółowy kosztorys ofertowy, który będzie obejmować zakres robót wynikających z kosztorysów ślepych stanowiących załącznik nr 5, do SIWZ, 8) informacje na temat wykonanych inwestycji w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, przy czym co najmniej 3 roboty według załączonego formularza - załącznik nr 3.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzyzewice.netbip.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Strzyżewice, 23-107 Strzyżewice 109.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Strzyżewice, 23-107 Strzyżewice 109, pok. nr 21 (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.