eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaICM-371-07/2009 Przebudowa pomieszczeń oraz modernizacja systemów zasilania elektro-energetycznego i klimatyzacji precyzyjnej Centrum Komputerów Dużej Mocy i Analizy Danych w Interdyscyplinarnym Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersyt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Warszawa: ICM-371-07/2009 Przebudowa pomieszczeń oraz modernizacja systemów zasilania elektro-energetycznego i klimatyzacji precyzyjnej Centrum Komputerów Dużej Mocy i Analizy Danych w Interdyscyplinarnym Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego.
Numer ogłoszenia: 135158 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego , ul. Pawińskiego 5a, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8749100, faks 022 8749115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ICM-371-07/2009 Przebudowa pomieszczeń oraz modernizacja systemów zasilania elektro-energetycznego i klimatyzacji precyzyjnej Centrum Komputerów Dużej Mocy i Analizy Danych w Interdyscyplinarnym Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakresem zamówienia jest: rozbudowa i przebudowa obszaru serwerowni na poziomie -2 i -1 budynku D w zakresie obejmującym likwidację istniejących ścianek działowych, przebudowę wejścia technicznego na poziomach -1 i -2 (połączenie dwóch pomieszczeń oraz fragmentu korytarza, demontaż grzejników, obniżenie i uzupełnienie istniejącej podłogi podniesionej, wykonanie sufitu podwieszanego, wykonanie ramp, podniesienie nadproża drzwi wejściowych i wymiana drzwi transportowych, wydzielenie części korytarza celem utworzenia stanowiska dla operatora, wykonanie podłogi technicznej, montaż drzwi do pomieszczeń technicznych, przebicia pod rurociągi chłodnicze, kanalizacyjne i trasy kablowe, zastosowanie izolacji akustycznej na ścianach i stropach, roboty poinstalacyjne, uszczelnienia techniczne i ppoż., posadzki techniczne w maszynowniach chłodniczych i UPS) wykonanie konstrukcji nośnych do montażu rur i urządzeń chłodniczych na dachu, ścianie szczytowej budynku C przylegającej do budynku D, dostawa i montaż skraplaczy wraz z pompami na dachu, na ścianach nośnych klatki schodowej i wind, montaż pionu chłodniczego wypełnionego glikolem łączącego skraplacze dachowe z agregatami chłodniczymi wody chłodzącej usytuowanymi w maszynowni chłodniczej na poziomie -2, dostawa i montaż agregatów chłodniczych i zespołu pomp na poziomie -2, oraz wykonanie fundamentów pod agregaty w formie żelbetowych płyt pływających, szczelnej studni kanalizacji technologicznej montaż na poziomie -2 modułów chłodniczych XDP oraz wymienników XDH chłodzonych freonem w serwerowni na poziomie -1, dostawa i montaż szaf klimatyzacji precyzyjnej do chłodzenia pomieszczenia UPS i serwerowni, montaż instalacji wentylacji bytowej pomieszczeń objętych niniejszym projektem z wykorzystaniem istniejących kanałów, wytycznych zasilania i sterowania instalacji chłodniczej i wentylacyjnej. Budowa małogabarytowej stacji transformatorowej 15/0,4 kV 2x1250 kVA z SZR wraz z przyłączem niskiego napięcia. Dostawa i montaż rozdzielnic elektrycznych. Prace w zakresie instalacji: doprowadzenie obwodów z rozdzielni elektrycznej do zasilania serwerów oraz klimatyzatorów, demontaż istniejących obecnie obwodów elektrycznych (tj. zasilanych UPSami z istniejącej serwerowni) doprowadzenie instalacji elektrycznej do przyłączania rack-ow z serwerami bez konieczności wyłączenia innych obwodów (nowych i obecnie pracujących). P.poż: demontaż vesdy zainstalowanej w starej serwerowni, montaż nowej instalacji sygnalizacji pożaru i objęcia jej zasięgiem tak istniejącej jak i nowej serwerowni. Alarm: dostosowanie systemu do nowej aranżacji serwerowni i UPS z podziałem na strefy, najlepiej połączona z czytnikami wejściowym (tokeny lub karty zbliżeniowe). Informatyka: rozbudowa połączeń miedzy serwerowniami podstawowe rozprowadzenie instalacji skrętkowych po pomieszczeniu (serwery będą miały prowadzone dedykowane wiązki kabli) klimatyzacja: demontaż i utylizacja istniejących urządzeń (podwieszane, sufitowe) czujnik wody na podłodze nowa instalacja chłodnicza zapewniająca działanie klimatyzacji precyzyjnej serwerowni, UPS-ów, rozdzielni elektrycznej po przebudowie monitoring i zarządzanie pracą urządzeń klimatyzacyjnych i elektrycznych po SNMP (temperatura, wilgotność, stan pracy); konsole umieszczone na portierni oraz przy stanowisku operatora na poziomie -1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik numer 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 44.11.23.10 - Ścianki działowe 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne 42.51.00.00 - Wymienniki ciepła, urządzenia do konfekcjonowania powietrza i urządzenia chłodzące oraz maszyny filtrujące 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.43.10 - Układanie kabli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 126.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wymaganego wadium w terminie, formie i wysokości określonej w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych określonych w art 4 §1 ust. 3 SIWZ nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w art 4 § 2 SIWZ. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.2.1. Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył następujące roboty: Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. realizacji robót polegających na montażu instalacji chłodniczych - klimatyzacyjnych, elektrycznych lub wykonaniu robót budowlanych, przy czym przynajmniej jedna z powyższych realizacji dotyczyła prac przy modernizacji działającej serwerowni komputerowej. Każda z wykazanych robót o wartości brutto nie niższej niż 500.000,00 PLN. 3.2.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi: kierownik budowy - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia. 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.3.1 Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 2.000.000,00 PLN 4.Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodnym z załączonym do SIWZ Formularzem oferty - następujące oświadczenia i dokumenty (wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z odpowiednimi zapisami niniejszej SIWZ): 1)dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału wraz z zaopiniowanym wzorem - zgodnie z art. 6 Specyfikacji). Oryginały (wraz z zaopiniowanym wzorem), można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie Zamawiającego (ICM UW) (patrz adres - art. 5 § 3 SIWZ), lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. Wysokość wadium została określona w art. 6 SIWZ. 2) Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do formularza Nr 1 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis z którego wynika, że obejmuje niniejsze postępowanie c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 2.000.000,00 PLN. 3) Formularz Nr 2 - oświadczenie - wykaz robót wraz z załącznikami. Wykaz zrealizowanych - ukończonych - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 3 robót o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. realizacji robót polegających na montażu instalacji chłodniczych - klimatyzacyjnych, elektrycznych i wykonaniu robót budowlanych, przy czym przynajmniej jedna z powyższych realizacji dotyczyła prac przy modernizacji działającej serwerowni komputerowej. Każda z wykazanych robót o wartości brutto nie niższej niż 1.000.000,00 PLN. Należy załączyć kserokopie dokumentów (np. opinie, referencje itp.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Formularz Nr 3 - oświadczenie - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zmówienia wraz z załącznikami. Dla osób wykazanych w Formularzu Nr 3 Wykonawca przedstawi kserokopie następujących dokumentów: kierownik budowy - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej. Jeżeli w wykazie osób, wykonawca wskaże osobę, którą będzie dysponował należy dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5) Formularzu Nr 4 - informacja o zakresie zamówienia, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty niniejszego formularza). Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia - musi to wykazać na formularzu Nr 4 - nazw ewentualnych podwykonawców nie trzeba wykazywać. 6) Kosztorysy ofertowe wraz z załącznikami - zgodne z zapisem art. 8 § 3 SIWZ 2. Zaleca się dołączenie do oferty zaakceptowanego wstępnie (podpisanego) przez osoby/osobę uprawnione do reprezentowania wykonawcy wzoru umowy oraz sporządzenie zestawienia (spisu) wszystkich dostarczonych oświadczeń i dokumentów i dołączenie go jako Formularz Nr 5. 3.Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo w niniejszym paragrafie muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icm.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ICM Uniwersytet Warszawski ul Pawińskiego 5a (blok D) 02-106 Warszawa Cena SIWZ brutto 200,00 PLN (dwieście złotych).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 11:00, miejsce: ICM Uniwersytet Warszawski ul Pawińskiego 5a (blok D) 02-106 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach proceduralnych jest Pan Piotr Kmieć - ICM - tel. 504-103-916; 0-22-87-49-119, w sprawach merytorycznych jest Pan Grzegorz Bakalarski - ICM - tel.: 0-22-87-49-140 2.W postępowaniach o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem lub pisemnie, z zastrzeżeniem protestów i postanowienia w sprawie protestów, które należy przekazywać pisemnie. 3. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w odpowiednim Zarządzeniu Rektora UW) od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00. Z osobami wymienionymi w pkt 1 można kontaktować się w dni robocze w godzinach 10.00 - 13.00 telefonicznie lub osobiście w siedzibie zamawiającego określonej w art 5 paragraf 3 ust. 3 SIWZ, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z panem Piotrem Kmieciem..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.