To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-14
Świdnica: OCZYSZCZANIE WYBRANYCH CHODNIKÓW I WYBRANYCH DRÓG GMINNYCH MIASTA ŚWIDNICA, NA KTÓRYCH CZĘŚCIOWO DOPUSZCZONO PRAWO PARKOWANIA SAMOCHODÓW
Numer ogłoszenia: 135097 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61353 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCZYSZCZANIE WYBRANYCH CHODNIKÓW I WYBRANYCH DRÓG GMINNYCH MIASTA ŚWIDNICA, NA KTÓRYCH CZĘŚCIOWO DOPUSZCZONO PRAWO PARKOWANIA SAMOCHODÓW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Oczyszczanie wybranych chodników i wybranych dróg gminnych miasta Świdnica, na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia I.ZADANIE A - Oczyszczanie dróg i chodników w Rynku i strefie centralnej miasta 1.Oczyszczanie dróg i chodników w Rynku i Strefie Centralnej Miasta będzie realizowane na całej powierzchni poprzez zamiatanie wszelkich nieczystości (w tym błota, piachu, ziemi, żwiru itp.), zbieranie odpadów komunalnych, usuwanie odchodów zwierzęcych, usuwanie wykwitów trawy i chwastów, usuwanie darni, usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej oraz oczyszczanie w trybie ekspresowym. 2.Oczyszczanie będzie realizowane przez cały okres trwania umowy z wyjątkiem dni w których będą występowały niekorzystne warunki atmosferyczne, np. duże opady deszczu, opady śniegu lub niskie temperatury lub dni wyłączonych na polecenie Zamawiającego (np. z powodu remontu, najmu części powierzchni terenu itp.). W takich warunkach Zamawiający może zawiesić wszystkie prace w zakresie oczyszczania lub np. tylko prace w zakresie zamiatania. 3.W sezonie letnim (od m-ca kwietnia do m-ca października danego roku kalendarzowego) zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz. 7.00. W sezonie zimowym (od m-ca listopada danego roku kalendarzowego do m-ca marca roku następnego) zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz. 9.00. W sezonie letnim i zimowym oczyszczanie dróg polegające na zbieraniu odpadów komunalnych powinno być wykonywane w godzinach popołudniowych od 14.00 do 16.00 z wyjątkiem niedziel, w których prace należy wykonywać w godzinach rannych od 7.00 do 9.00. Usuwanie odchodów zwierzęcych będzie wykonywane zarówno w czasie przewidzianym dla prac w zakresie zamiatania jak również prac w zakresie zbierania odpadów komunalnych. 4.Oczyszczanie, realizowane poprzez: a)zamiatanie wszelkich nieczystości (w tym błota, piachu, ziemi, żwiru itp.) oraz usuwanie odchodów zwierzęcych będzie wykonywane zgodnie z harmonogramem z wyjątkiem dni świątecznych; prace przewidziane do wykonania w dni świąteczne będą wykonywane w pierwszym dniu roboczym występującym po dniu świątecznym, b)zbieranie odpadów komunalnych oraz usuwanie odchodów zwierzęcych będzie wykonywane również w dni świąteczne. 5.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający pozostawia sobie prawo zmiany harmonogramu prac lub zmiany godzin wykonywania prac w zakresie oczyszczania ulic. 6.Zebrane w trakcie oczyszczania odpady komunalne oraz odpady zielone muszą być wywiezione najpóźniej do końca dnia, w którym realizowane były te prace i nie mogą być pozostawione na dzień następny. 7.Zebrane odpady Wykonawca zobowiązany jest przekazać do unieszkodliwienia/zagospodarowania na zasadach zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa. 8.Oczyszczanie w sezonie letnim 8.1Podstawowy zakres prac: a)oczyszczanie jezdni, chodników, placów, zatok, parkingów i ciągów pieszo -jezdnych poprzez zamiatanie wszelkich nieczystości (w tym błota, piachu, ziemi, żwiru itp.), usuwanie odchodów zwierzęcych, bieżące usuwanie wykwitów traw i chwastów oraz darni z jezdni, chodników, pasów przykrawężnikowych, a także wykwitów traw i chwastów przy barierkach łańcuchowych, słupach oświetleniowych i znakach drogowych oznakowania pionowego wraz z wywozem odpadów komunalnych i innych do unieszkodliwienia/zagospodarowania; przedmiar prac oraz częstotliwość zamiatania zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, b)oczyszczanie jezdni, chodników, placów, zatok, parkingów, ciągów pieszo-jezdnych poprzez zbieranie odpadów komunalnych (kubki, butelki, szkło, tworzywa sztuczne, papiery, folie itp.) oraz usuwanie odchodów zwierzęcych wraz z wywozem odpadów komunalnych i innych do unieszkodliwienia/zagospodarowania; przedmiar prac oraz częstotliwość zbierania zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, 8.2Uzupełniający zakres prac, realizowany na dodatkowe polecenie Zamawiającego: a)chemiczne usuwanie wykwitów traw i chwastów na chodnikach, zatokach parkingowych, parkingach, przejściach i pasach przykrawężnikowych poprzez wykonanie oprysku środkiem chwastobójczym oraz usunięcie suchych resztek roślinnych i ziemi; wykonywanie prac uwarunkowane jest występowaniem korzystnych warunków atmosferycznych (brak opadów) umożliwiających wykonanie efektywnego oprysku; prace należy wykonać w ciągu 5 dni od daty otrzymania polecenia Zamawiającego; Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania prac zobowiązany jest do zapoznania się i stosowania obowiązujących przepisów w zakresie używania środków chemicznych chwastobójczych, b)ręczne usuwanie wykwitów traw i chwastów i zmieni na chodnikach, zatokach parkingowych, przejściach i pasach przykrawężnikowych wraz z wywozem odpadów zielonych do unieszkodliwienia/zagospodarowania; prace należy wykonać w ciągu 2 dni od daty otrzymania polecenia Zamawiającego, c)usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej; prace należy wykonać do dnia następnego od daty otrzymania polecenia Zamawiającego, d)oczyszczanie w trybie ekspresowym - oczyszczanie jezdni, chodników, placów, zatok, parkingów, ciągów pieszo - jezdnych poprzez zamiatanie i zbieranie wszelkich nieczystości oraz usuwanie odchodów zwierzęcych wraz z wywozem odpadów komunalnych i innych do unieszkodliwienia/zagospodarowania; prace będą wykonywane od poniedziałku do niedzieli oraz w dni świąteczne; Zamawiający wymaga usunięcia zanieczyszczeń w trybie ekspresowym do 4 godzin od momentu otrzymania polecenia; Zamawiający zastrzega możliwość kontroli czasu reakcji na usuwanie zanieczyszczeń w trybie ekspresowym. 9.Oczyszczanie w sezonie zimowym W okresie zimowym, w zależności od panujących warunków atmosferycznych, Zamawiający będzie decydował o rodzaju podejmowanych prac w zakresie oczyszczania jezdni, chodników, placów, zatok, parkingów oraz ciągów pieszo - jezdnych w Rynku i strefie centralnej miasta. 9.1Podstawowy zakres prac: a)w okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunków atmosferycznych prace w zakresie oczyszczania będą realizowane w sposób opisany jak w pkt 8.1 a, b, b)w czasie utrzymywania się pokrywy śnieżnej prace polegające na zamiataniu opisane w pkt 8.1 a będą zawieszane przez Zamawiającego, natomiast prace polegające na zbieraniu odpadów komunalnych opisane w pkt 8.1 b będą wykonywane na podstawie polecenia Zamawiającego (polecenie będzie zawierało informację dotyczącą przedmiaru robót i terminu wykonania). 9.2Uzupełniający zakres prac, realizowany na dodatkowe polecenie Zamawiającego: a)w okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunków atmosferycznych prace w zakresie ręcznego usuwania wykwitów traw i chwastów będą realizowane w sposób opisany jak w pkt 8.2 b, b)usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej oraz oczyszczanie w trybie ekspresowym będą realizowane w sposób opisany jak w pkt 8.2 c,d. II.ZADANIE B - Oczyszczanie dróg i chodników w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej miasta 1.Oczyszczanie dróg i chodników w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej będzie realizowane poprzez zamiatanie wszelkich nieczystości (w tym błota, piachu, ziemi, żwiru itp.), usuwanie odchodów zwierzęcych, usuwanie wykwitów traw i chwastów, usuwanie darni, usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej oraz oczyszczanie w trybie ekspresowym. 2.Oczyszczanie będzie realizowane przez cały okres trwania umowy z wyjątkiem dni w których będą występowały niekorzystne warunki atmosferyczne np. duże opady deszczu, śniegu lub niskie temperatury lub dni wyłączonych na polecenie Zamawiającego (np. z powodu remontu, najmu części powierzchni terenu itp.). W takich warunkach Zamawiający może zawiesić prace. 3.W okresie letnim (od m-ca kwietnia do m-ca października danego roku kalendarzowego) zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz. 8.00. W okresie zimowym (od m-ca listopada danego roku kalendarzowego do m-ca marca roku następnego) zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz. 10.00. 4.Prace, o których mowa w zadaniu B, będą wykonywane zgodnie z harmonogramem z wyjątkiem niedziel i dni świątecznych; prace przewidziane do wykonania w dni świąteczne będą wykonane w pierwszych dwóch dniach roboczych występujących po dniu świątecznym. 5.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający pozostawia sobie prawo zmiany harmonogramu prac w zakresie oczyszczania ulic. 6.Zebrane w trakcie oczyszczania odpady komunalne oraz odpady zielone muszą być wywiezione najpóźniej do końca dnia i nie mogą być pozostawione na dzień następny. 7.Zebrane odpady Wykonawca zobowiązany jest przekazać do unieszkodliwienia/zagospodarowania na zasadach zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa. 8.Oczyszczanie w sezonie letnim 8.1Podstawowy zakres prac obejmuje zamiatanie wszelkich nieczystości (w tym błota, piachu, ziemi, żwiru itp.) z powierzchni jezdni, zatok, parkingów i chodników, usuwanie odchodów zwierzęcych, bieżące usuwanie wykwitów traw i chwastów oraz usuwanie darni z jezdni, chodników, pasów przykrawężnikowych, a także wykwitów traw i chwastów przy barierkach łańcuchowych, słupach oświetleniowych i znakach drogowych oznakowania pionowego wraz z wywozem odpadów komunalnych i innych do unieszkodliwienia/zagospodarowania; przedmiar prac oraz częstotliwość zamiatania zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, 8.2Uzupełniający zakres prac, realizowany na dodatkowe polecenie Zamawiającego: a)chemiczne usuwanie wykwitów traw i chwastów na chodnikach, zatokach parkingowych, przejściach i pasach przykrawężnikowych poprzez wykonanie oprysku środkiem chwastobójczym oraz usunięcie suchych resztek roślinnych i ziemi; wykonywanie prac uwarunkowane jest występowaniem korzystnych warunków atmosferycznych (brak opadów) umożliwiających wykonanie efektywnego oprysku; prace należy wykonać w ciągu 7 dni od daty otrzymania polecenia Zamawiającego; Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania prac zobowiązany jest do zapoznania się i stosowania obowiązujących przepisów w zakresie używania środków chemicznych chwastobójczych, b)ręczne usuwanie wykwitów traw i chwastów wraz z ziemią na chodnikach, zatokach parkingowych, przejściach i pasach przykrawężnikowych wraz z wywozem odpadów zielonych; Wykonawca zobowiązany jest do ręcznego usunięcia wykwitów traw i chwastów w ciągu 4 dni od daty otrzymania polecenia Zamawiającego, c)usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej; Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zanieczyszczeń do dnia następnego od daty otrzymania polecenia Zamawiającego, d)oczyszczanie w trybie ekspresowym - oczyszczanie jezdni, chodników, placów, zatok, parkingów, ciągów pieszo - jezdnych poprzez zamiatanie i zbieranie wszelkich nieczystości oraz usuwanie odchodów zwierzęcych wraz z wywozem odpadów komunalnych i innych do unieszkodliwienia/zagospodarowania; prace będą wykonywane od poniedziałku do niedzieli oraz w dni świąteczne; Zamawiający wymaga oczyszczania w trybie ekspresowym do 4 godzin od momentu otrzymania polecenia; Zamawiający zastrzega możliwość kontroli czasu reakcji na usuwanie zanieczyszczeń w trybie ekspresowym. 9.Oczyszczanie w sezonie zimowym 9.1Podstawowy zakres prac: a)w okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunkach atmosferycznych prace w zakresie oczyszczania będą realizowane w sposób opisany jak w pkt 8.1, b)w okresie zimowym w zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający będzie zawieszał lub wznawiał prace w zakresie oczyszczania. 9.2Uzupełniający zakres prac, realizowany na dodatkowe polecenie Zamawiającego: a)w okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunków atmosferycznych prace w zakresie ręcznego usuwania wykwitów traw i chwastów będą realizowane w sposób opisany jak w pkt 8.2 b, b)usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej oraz oczyszczania w trybie ekspresowym będą realizowane w sposób opisany jak w pkt 8.2 c, d. III. Obowiązki Wykonawcy w zakresie ZADANIA A i ZADANIA B 1.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania czynnej łączności telefonicznej umożliwiającej kontakt z Zamawiającym w godzinach od 8.00 do 20.00, od poniedziałku do niedzieli. 2.Wykonawca zobowiązany jest podać Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy osobę odpowiedzialną za nadzór nad realizacją prac. 3.Prace w zakresie oczyszczania należy wykonywać na całej powierzchni wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ. 4.W przypadku utrudnionego dostępu do powierzchni podlegającej oczyszczeniu, np. w wyniku parkujących samochodów, Wykonawca powinien dołożyć wszelkich starań aby wykonać prace w zakresie oczyszczania, bez ryzyka uszkodzenia mienia osób trzecich, np. poprzez oczyszczenie przy użyciu odkurzacza ulicznego. 5.Wykonawca zobowiązany jest gospodarować odpadami wytworzonymi w trakcie sprzątania zgodnie z przepisami prawa krajowego, tj. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) i ustawą z dnia 13 września.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 250) oraz przepisami prawa miejscowego. 6.W przypadku gdy odpady wytworzone w trakcie sprzątania Wykonawca będzie przekazywał podmiotowi odbierającemu odpady komunalne i/lub podmiotowi posiadającemu zezwolenie na zagospodarowanie odpadów komunalnych (dotyczy odpadów o kodach 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji, 20 03 03 odpady z czyszczenia ulic i placów, 20 03 99 odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach) - Wykonawca winien posiadać aktualną umowę z tym podmiotem/podmiotami, którą zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Porządkowych "JEDYNKA" PIOTR SILKO
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Porządkowych "JEDYNKA" PIOTR SILKO
- Zakład Usług Porządkowych JEDYNKA Piotr Silko,, ul. Kościelna 3, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 508642,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 382821,12
Oferta z najniższą ceną: 382821,12 / Oferta z najwyższą ceną: 643222,43
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Usługi fizjoterapeutyczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem" Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
- Całodobowa ochrona obiektu osób i mienia Sądu Rejonowego w Świdnicy położonego w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2-4
- "Termomodernizacja budynku "B" ZS w Strzegomiu" z podziałem na zadania
- "Termomodernizacja budynku ZSO w Świebodzicach" z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach dworca kolejowego i dworca autobusowego oraz terenów zewnętrznych Transportowego Węzła Integracyjnego w Ustce
- Usługa całorocznego utrzymania terenu zewnętrznego Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej przy ul. Ogińskiego 6 w Jeleniej Górze
- "Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w czystości budynku wraz z terenem przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości dla Sądu Rejonowego w Wadowicach, a także utrzymania czystości i odśnieżania terenu przylegającego do budynku Sądu (tereny zewnętrzne)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





