Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-11
Biała Podlaska: Prowadzenie zajęć programowych z przedmiotów Problematyka ogólnoekonomiczna i Finansowanie działalności gospodarczej w ramach studiów podyplomowych nadających kwalifikacje do nauczania objętych projektem pt.: Edukacja potrzebuje specjalistów! Studia podyplomowe nadające kwalifikacje do nauczania - II edycja
Numer ogłoszenia: 135057 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej , ul. Sidorska 95/97, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 344 99 00, faks 83 344 99 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pswbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć programowych z przedmiotów Problematyka ogólnoekonomiczna i Finansowanie działalności gospodarczej w ramach studiów podyplomowych nadających kwalifikacje do nauczania objętych projektem pt.: Edukacja potrzebuje specjalistów! Studia podyplomowe nadające kwalifikacje do nauczania - II edycja.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć programowych z przedmiotów Problematyka ogólnoekonomiczna i Finansowanie działalności gospodarczej w ramach studiów podyplomowych nadających kwalifikacje do nauczania objętych projektem pt.: Edukacja potrzebuje specjalistów! Studia podyplomowe nadające kwalifikacje do nauczania - II edycja.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Znającą zasady i procedury realizacji projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych (np.: ZPORR, RPO, itp.); Dotyczy zadania 1: 2. Posiadającą stopień naukowy doktora w zakresie ekonomii. 3. Legitymująca się co najmniej 5 letnim stażem pracy związanym z nauczaniem studentów (np.: nauczyciel akademicki, wykładowca itp.); Dotyczy zadania 2: 2 Posiadającą tytuł zawodowy magistra w zakresie zarządzania i marketingu; 3 Legitymująca się co najmniej 5 letnim stażem pracy związanym z nauczaniem studentów (np.: nauczyciel akademicki, wykładowca itp.);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Pełnomocnictwo potwierdzające umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy. Zaleca się załączenie wraz z pełnomocnictwem dokumentów potwierdzających umocowanie osoby lub osób udzielających pełnomocnictwa (np.: zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej lub wypis krajowego rejestru sądowego). 4. Oświadczenie potwierdzające o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, innych podmiotów, w takiej sytuacji jest zobowiązany złożyć zobowiązanie (oświadczenie w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. (w/w zobowiązanie może zastąpić np. umowa przedwstępna, porozumienie, umowa o współdziałaniu lub inny dokument, z którego będzie wynikać stosowne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia Wykonawcy własnego potencjału). 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6.1 W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty. 6.2 Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. 6.3 Przepisy i wymagania stosuje się odpowiednio do każdego Wykonawcy. Wymagane jest złożenie lub podpisanie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp przez każdego z partnerów / wspólników.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem, gdy zmiany te wynikają ze zmian w umowie nr UDA-POKL.03.03.02-00-056/09-00 wskazanych przez Instytucje Pośredniczącą oraz zmian wynikających z samej realizacji umowy nr UDA-POKL.03.03.02-00-056/09-00 (np.: opóźnienia w realizacji projektu itp.,) mające wpływ na przedmiot i warunki umowy zawartej z Wykonawcą, których wcześniej nie dało się przewidzieć. Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji projektu. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy nr UDA-POKL.03.03.02-00-056/09-00 i zostanie wprowadzona aneksem. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji wystąpienia problemów finansowych po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych. Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy nr UDA-POKL.03.03.02-00-056/09-00 i zostanie wprowadzona aneksem. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby godzin co nie będzie stanowiło odstąpienia od zawartej umowy, nawet w części. Okoliczność ta nie będzie podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy względem Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie odpowiednie do wykonanego zakresu. Za nie zrealizowane godziny lekcyjne wynagrodzenie nie przysługuje. 6. Zmiana personelu Wykonawcy - zmiana dopuszczalna jest przed i po zawarciu umowy, po wykazaniu przez Wykonawcę, iż nowy personel spełnia wymagania dotyczące doświadczenia, wykształcenia, ukończonych kursów itp. wskazane w warunkach udziału w postępowaniu. Oceny w zakresie kwalifikacji nowych osób dokonuje Koordynator merytoryczny. Zmiany osób świadczących usługę mogą być dokonywane w formie informacji pisemnej, elektronicznej lub faksowej i będą wiążące dla Stron umowy po uprzedniej akceptacji zgodności kwalifikacji przez Koordynatora merytorycznego z wymogami wskazanymi w SIWZ. 7. Zmiana terminu realizacji zajęć dydaktycznych (np.: przeniesienie z semestru letniego na inny semestr w okresie trwania umowy) lub zmniejszenie ilości godzin dydaktycznych jest dopuszczalne przed i po zawarciu umowy. Zmiany terminu i ilości godzin realizowanych zajęć dydaktycznych mogą być dokonywane w formie pisemnej, elektronicznej lub faksowej i będą wiążące dla Stron umowy. 8. Zmiany osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, zarówno ze strony Zamawiającego, jak i Wykonawcy, zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących strony, itp. podobne zmiany nie stanowią istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pswbp.pl, bip.pswbp.pl, m.kalinowska@pswbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej przy ul. Sidorskiej 95/97, 21 -500 Biała Podlaska..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej przy ul. Sidorskiej 95/97, 21 -500 Biała Podlaska..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Edukacja potrzebuje specjalistów! Studia podyplomowe nadające kwalifikacje do nauczania - II edycja realizowanego przez Państwową Szkołę Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia Poddziałanie 3.3.2 Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli zgodnie z wnioskiem nr WND-POKL.03.03.02-00-056/09 i umową z dnia 12.07.2010r. nr UDA-POKL.03.03.02-00-056/09-00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzanie zajęć w formie ćwiczeń i wykładów z przedmiotu Problematyka ogólnoekonomiczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzanie zajęć w formie ćwiczeń i wykładów z przedmiotu Problematyka ogólnoekonomiczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzanie zajęć w formie ćwiczeń i wykładów z przedmiotu Finansowanie działalności gospodarczej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzanie zajęć w formie ćwiczeń i wykładów z przedmiotu Finansowanie działalności gospodarczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Przebudowa drogi powiatowej - ul. Grzybowej w Białej Podlaskiej, odcinek od ul. Sobolowej do ul. Świerkowej polegająca na modernizacji nawierzchni jezdni i przebudowie kanalizacji deszczowej
- Dostawa książek anglojęzycznych na potrzeby Biblioteki
- Dostawa stentgraftów aortalnych brzusznych niskoprofilowych zachowujących naturalne rozwidlenie aorty z możliwością fiksacji nadnerkowej i podnerkowej, (...), w podziale na 3 części.
- PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ PN. "ZOGA FACE", "GAMP - GLOBALNA ANALIZA MIĘŚNIOWO-POWIĘZIOWA" ORAZ "DIAGNOSTYKA FUNKCJONALNA DLA MASAŻYSTÓW" W RAMACH PROJEKTU "AKTYWNA SZKOŁA 3"
- Dostawa książek polskojęzycznych na potrzeby Biblioteki
- Przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Białej Podlaskiej w zakresie dostosowania budynku do wymogów ochrony przeciwpożarowej.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu obsługi pakietu oprogramowania PETREL w zastosowaniach geologicznych w ramach projektu: "Key to the future ..."
- Przeprowadzenie konsultacji treści szczegółowych 25 kursów w celu modyfikacji kierunków oraz udział ekspertów w prowadzeniu zajęć w ramach 22 kursów na Wydziale Biologii -"Key to the future ..."
- Usługa przeprowadzenia kursu pt. "Obsługa dronów - szkolenie z pilotażu STS-01", podnoszącego kompetencje z zakresu zielonej transformacji studentów i studentek Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie studiów podyplomowych w formule online wspierających rozwój kompetencji na Pomorzu Zachodnim
więcej: Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.