To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-05
Gdańsk: Druk folderów oraz książek dla Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia
Numer ogłoszenia: 134975 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235488 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sztuki Współczesnej "Łaźnia", ul. Jaskółcza 1, 80-767 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 305 40 50, faks 58 305 26 80.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk folderów oraz książek dla Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny druk folderów oraz książek dla Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo bezpośredniego kontaktu z drukarzem i nadzoru druku przez grafika podczas procesu druku. Dopuszczenie do druku nastąpi po zatwierdzeniu przez Zamawiającego próbek i egzemplarza próbnego dostarczonego do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje druk: 1) Folderu rocznego Close Stranger, nakład: 1000 sztuk, druk 4/4, format - A3 składane na pół i na 3 do 140 x 148 mm, papier offsetowy (niepowlekany) 120 g/m2. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013 Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa. Projekt Close Stranger: promoting mutual understanding between population of Gdańsk, Kaliningrad and Klaipeda through faciiitation of exchange in the field of contemporary arts and culture. Planowany termin przekazania materiałów do druku: do 30.07.2013 r. 2) Książek (wystawa Konrada Smoleńskiego S.T.R.H.) - nakład 1000 sztuk. FORMAT: 210X155 MM ILOŚĆ STRON: 128 DRUK: 2+2 PANTONE 275, BLACK PAPIER: MUNKEN PURE ROUGH 120 G OKŁADKA: - OPRAWA ZINTEGROWANA W PŁÓTNIE MANIFATTURA DEL SEVESO: SETALUX1758 - WYKLEJKA OFFSET 200 G, 1 + 1 PANTONE 275 - PÓŁOKRĄGŁY GRZBIET - HOT STAMPING, FOLIA GRAFMAJ SMOKEY BLACK, NA POWIERZCHNI 7 X4 CM OPRAWA: SZYTO-KLEJONA NICI KOLOR OTABIND. Planowany termin przekazania materiałów do druku: 01.08.2013 r. 3. Koszt wykonania druku wszystkich w/w pozycji przedmiotu zamówienia obejmuje pakowanie w kartony, dostarczenie i fizyczne wniesienie wszystkich egzemplarzy do siedziby zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Druk folderów rocznych Close Stranger nakład 1000 sztuk - Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013 Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa. Projekt Close Stranger: promoting mutual understanding between population of Gdansk, Kaliningrad and Klaipeda through facilitation of exchange in the field of contemporary arts and culture.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PASAŻ ANDRZEJ MACHAJ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PASAŻ ANDRZEJ MACHAJ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Pasaż Sp. z o.o., ul. Rydlówka 24, 30-362 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10406,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12900,00
Oferta z najniższą ceną: 12900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13074,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie i montaż centrali wentylacyjnej wraz z zewnętrzną pompą ciepła (Rektorat)
- Remont instalacji elektrycznych w pomieszczeniach nr 309, 319 oraz 365 w Budynku Głównym Politechniki Gdańskiej użytkowanej przez Wydział Architektury
- Remont wybranych pomieszczeń nr 427 i nr 429 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (gadżetów ekologicznych) na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Przygotowanie do druku oraz druk wydawnictw na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2024 r.
- Usługa druku wydawnictw dla Muzeum Narodowego w Poznaniu
- Organizacja strefy Pomorza Zachodniego wraz z przeprowadzeniem kampanii edukacyjnej i informacyjnej podczas wydarzenia Pol'and'Rock Festival 2024
- Usługi drukowania na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
- druk dwóch wersji językowych folderu promującego efekty Inicjatywy Bilateralnej "Młodzież dla Miasta, Miasto dla Młodzieży - projekty i inicjatywy angażujące i włączające lokalne społeczności ...
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.