Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-21
Ropczyce: CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE ROPCZYCE
Numer ogłoszenia: 134975 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ropczycach , ul. Krótka 1, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2218494, faks 0-17 2218494.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE ROPCZYCE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów projektu pn: Czas na aktywność w gminie Ropczyce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 3.2 Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części Część 1 - Kurs sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem komputerowym Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem komputerowym dla 4 osób kobiety bezrobotnych i lub nieaktywnych zawodowo i lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ Część 2 - Kurs Kucharz z elementami dietetyki Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Kurs Kucharz z elementami dietetyki dla 6 osób kobiety bezrobotnych i lub nieaktywnych zawodowo i lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów ustawy o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ 3.2.3 Część 3 - Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Kurs Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych dla 3 osób kobiety bezrobotnych i lub nieaktywnych zawodowo i lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów ustawy o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ Część 4 - Kurs Obsługa wózka widłowego z gospodarką magazynową Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Kurs obsługa wózka jezdniowego widłowego z gospodarką magazynową dla 3 osób mężczyźni bezrobotnych i lub nieaktywnych zawodowo i lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ Część 5 - Kurs podstawy księgowości z wykorzystaniem komputera Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Kurs Podstawy księgowości z wykorzystaniem komputera dla 1 osoby kobieta bezrobotna i lub nieaktywna zawodowo i lub zatrudniona, zagrożona wykluczeniem społecznym, będąca w wieku aktywności zawodowej, korzystająca ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów ustawy o pomocy społecznej, mieszkającej na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIW Zamawiający informuje, że kursy zawodowe objęte przedmiotem zamówienia stanowią usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego i są finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest INSTYTUCJĄ SZKOLENIOWĄ - w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z póź. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie spełniony jeżeli instytucja będzie figurowała w RIS jako instytucja aktywna w 2012 roku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, zorganizował i wykonał lub wykonuje: - dla części 1 zamówienia - co najmniej 1 grupowy sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej lub inny podobny o zbliżonej tematyce i zakresie do kursu objętego tą częścią zamówienia - dla części 2 zamówienia - co najmniej 1 kurs kucharz z elementami dietetyki lub inny o zbliżonej tematyce i zakresie do kursu objętego tą częścią zamówienia - dla części 3 zamówienia - co najmniej 1 kurs opiekun osób starszych i niepełnosprawnych lub inny podobny o zbliżonej tematyce i zakresie do kursu objętego tą częścią zamówienia - dla części 4 zamówienia - co najmniej 1 kurs obsługa wózka jezdniowego widłowego z gospodarką magazynową lub inny podobny o zbliżonej tematyce i zakresie do kursu objętego tą częścią zamówienia - dla części 5 zamówienia - co najmniej 1 kurs podstawy księgowości z wykorzystaniem komputera lub inny podobny o zbliżonej tematyce i zakresie do kursu objętego tą częścią zamówienia Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Wykonawcy składają oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna dany warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub na czas realizacji zadania będzie dysponował co najmniej 1 osobą, (trenerem/wykładowcą/instruktorem), która posiada doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych co najmniej 1 zajęć z zakresu i tematyki poszczególnych części zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Wykonawcy składają oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w przyszłej umowie następujących zmian w stosunku do treści oferty; - zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia kursu lub warsztatów wywołanej w szczególności nieskompletowaniem na czas grupy szkoleniowej lub przyczynami niezależnymi od wykonawcy lub zamawiającego (np. działanie siły wyższej) - zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana tanie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w siwz. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić kandydaturę o kwalifikacjach spełniających wymagania określone w siwz. - zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do zmiany wymagań określonych w niniejszej siwz - zmiany harmonogramu zajęć w uzasadnionych przypadkach i za zgodą zamawiającego. - zmiana liczby uczestników szkolenia może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu nie więcej niż 2 osoby). Zmniejszenie liczby uczestników może nastąpić, jeżeli Zamawiający nie będzie mógł skompletować grupy uczestników w liczbie wskazanej w SIWZ, lub skierowana osoba nie podejmie szkolenia, a nie ma możliwości skierowania w zamian innej osoby. Zwiększenie liczby uczestników szkolenia może nastąpić jeżeli Wykonawca wyrazi na to zgodę. Zmiana liczby uczestników szkolenia nie powoduje zmiany wysokości wynagrodzenia za przeszkolenie 1 uczestnika szkolenia. Wystąpienie przesłanek o których mowa wyżej upoważnia do zawarcia umowy obejmującej inną liczbę uczestników szkolenia niż ta, o której mowa w przedmiocie zamówienia lub zmiany umowy w zakresie liczby uczestników szkolenia oraz całkowitego wynagrodzenia za jego przeprowadzenie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/ropczyce/zamowienia/przetargi_ogl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Konopnickiej 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Konopnickiej 5 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Czas na aktywność w gminie Ropczyce współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem komputerowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem komputerowym dla 4 osób (kobiety) bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs Kucharz z elementami dietetyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Kurs Kucharz z elementami dietetyki dla 6 osób (kobiety) bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów ustawy o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Kurs Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych dla 3 osób (kobiety) bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów ustawy o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs Obsługa wózka widłowego z gospodarką magazynową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Kurs obsługa wózka jezdniowego widłowego z gospodarką magazynową dla 3 osób (mężczyźni) bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, mieszkających na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs podstawy księgowości z wykorzystaniem komputera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Kurs Podstawy księgowości z wykorzystaniem komputera dla 1 osoby (kobieta) bezrobotna i/lub nieaktywna zawodowo i/lub zatrudniona, zagrożona wykluczeniem społecznym, będąca w wieku aktywności zawodowej, korzystająca ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów ustawy o pomocy społecznej, mieszkającej na terenie gminy Ropczyce. Szczegółowe wymagania oraz zakres kursu został opisany w załączniku nr 1 do SIW.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 30
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Dostawa odczynników do pracowni mikrobiologicznej - 3 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ropczycach.
- "Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na obszarze Miasta i Gminy Ropczyce"
- Zakup hali namiotowej do Ropczyckiego Centrum Sportu i Rekreacji
- "Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na obszarze Miasta i Gminy Ropczyce"
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dronu wraz z przeszkoleniem użytkowników, dla potrzeb OSP w Mieście Jaśle
- Organizacja i przeprowadzenie kursu operatora koparki jednonaczyniowej do 25 t klasa III z egzaminem dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
- "Szkolenia dla nauczycieli oraz uczniów ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z podnoszenia kompetencji kadr Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu
- Przeprowadzenie szkolenia "Obsługa i programowanie sterowników PLC (Siemens)" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Przeprowadzenie szkolenia "Obsługa robotów Kuka" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.