Ogłoszenie z dnia 2007-08-06
Oświęcim: Remont sanitariatów oraz dachu.
Numer ogłoszenia: 134940 - 2007; data zamieszczenia: 06.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim, ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, fax 033 8429199.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów oraz dachu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sanitariatów i pomieszczeń kuchennych w budynku przy ul. Jagiełły 23 oraz remont dachu na budynku przy ul. Zaborskiej 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane wniesienie wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z p. zm.). 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - rozdz. VIII pkt 2 specyfikacji, - zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 1 robotę budowlaną o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, o której mowa w rozdz. VIII pkt 3 specyfikacji, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące doświadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia tj. remont sanitariatów lub pomieszczeń (dotyczy I części zamówienia) oraz remont dachu (dotyczy II części zamówienia) - załącznik nr 3 do siwz 4. Ponadto oferta winna zawierać: 1) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę, które winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: - są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej oraz członkowie konsorcjum), - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider). 2) Zobowiązanie wykonawcy do spełnienia odpowiednich świadczeń na wypadek gdyby w oznaczonym terminie ujawniły się wady fizyczne wykonanych robót i usług tj. dokument gwarancyjny (karta gwarancyjna lub umowa gwarancyjna) określający szczegółowe warunki gwarancji oraz odpowiedzialność gwaranta. W treści dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII pkt. 4 pkt 2 winny znaleźć się m.in. okres gwarancji obejmujący pełny zakres przedmiotu zamówienia, terminy usuwania stwierdzonych wad i usterek, wskazanie świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego oraz warunki odpowiedzialności gwaranta. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji obejmujący pełny zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia: minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego dokonanego przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Oświęcim Wydział Zamówień Publicznych ul. Solskiego 2..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2 pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu sanitariatów i pomieszczeń kuchennych położonych na parterze i I piętrze w budynku Urzędu Miasta Oświęcim przy ul. Jagiełły 23..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: parter - WC męskie, WC damskie, I piętro - WC męskie, WC damskie - wykucie z muru kratek wentylacyjnych i ościeżnic drewnianych, - demontaż wykładziny ściennej z płytek ceramicznych i posadzek z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie cementowej, - posegregowanie i ułożenie materiałów z rozbiórki, - wywóz materiałów z rozbiórki, - obsadzenie drobnych elementów w ścianach z cegieł, kratki wentylacyjne, - wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm, zatarte na ostro, - ułożenie posadzek z płytek ceramicznych antypoślizgowych na zaprawie klejowej z fugą wodoodporną, płytki 30x30 cm, - wykonanie i montaż ościeżnic stalowych 2-krotnie malowanych - 4 szt, - wykonanie i montaż stolarki drzwiowej z nawiewem - 4 szt, - wykonanie i montaż drzwi płytowych, pełnych z ościeżnicą drewnianą, wejściowe, fabrycznie wykończone - 4 szt, - wykonanie okładzin stropów z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym, - obudowa pojedynczych elementów konstrukcyjnych płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych, piony kanalizacyjne, - obłożenie ścian płytkami ceramicznymi, glazurowanymi do wysokości 2,05 m, - zeskrobanie i zmycie starej farby, - przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności, gruntowanie i 2-krotne - malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych, - malowanie farbą olejną stolarki okiennej uprzednio malowanej - 2-krotne, - wymiana trójnika z żeliwa ciągliwego ocynkowanego Ø 15-20 mm i trójnika z PCW z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi Ø 110 mm i wpięcie do istniejącego pionu kanalizacyjnego, - demontaż zaworu przelotowego oraz rurociągu stalowego ocynkowanego Ø 15 mm, - demontaż rurociągu kanalizacyjnego z PCW Ø do 50 mm i Ø do 110 mm, - montaż w ścianach rurociągu z tworzyw sztucznych Ø 20 mm, Ø 50 mm oraz Ø 110 mm, - wymiana pisuarów, umywalek, baterii umywalkowej, ubikacji z miską fajansową (kompakt), - demontaż i ponowny montaż pojemników na ręczniki i na mydło, - demontaż grzejników żeliwnych, czołowych 5 szt., - montaż grzejników stalowych, 1-płytowych 4 szt. wraz z zaworami termostatycznymi, - wymiana rurociągu do grzejników c.o., - demontaż oprawy żarowej, - przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe ONR 418, montaż na gotowym podłożu opraw oświetleniowych ONR 18 i pomiar natężenia oświetlenia. Pomieszczenie kuchenne - parter i I piętro - wykucie z muru kratek wentylacyjnych i ościeżnic drewnianych, - demontaż wykładziny ściennej z płytek ceramicznych i posadzek z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie cementowej, - posegregowanie i ułożenie materiałów z rozbiórki, - wywóz materiałów z rozbiórki, - obsadzenie drobnych elementów w ścianach z cegieł, kratki wentylacyjne, - wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm, zatarte na ostro, - ułożenie posadzek z płytek ceramicznych antypoślizgowych na zaprawie klejowej z fugą wodoodporną, płytki 30x30 cm, - wykonanie i montaż drzwi płytowych, pełnych z ościeżnicą drewnianą, wejściowe, fabrycznie wykończone - 2 szt, - wykonanie okładzin stropów z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym, - obłożenie ścian płytkami ceramicznymi, glazurowanymi do wysokości 2,05 m, - zeskrobanie i zmycie starej farby, - przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności, gruntowanie i 2-krotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych, - wymiana trójnika z żeliwa ciągliwego ocynkowanego Ø 15-20 mm i wpięcie do istniejącego pionu kanalizacyjnego, - demontaż zaworu przelotowego oraz rurociągu stalowego ocynkowanego Ø 15 mm, - demontaż rurociągu kanalizacyjnego z PCW Ø do 50 mm, - demontaż umywalki i baterii umywalkowej, - montaż zlewozmywaka nierdzewnego, jednokomorowego i baterii zlewozmywakowej, - montaż w ścianach rurociągu z tworzyw sztucznych Ø 20 mm, Ø 50 mm, - demontaż oprawy żarowej, - przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe ONR 418, montaż na gotowym podłożu opraw oświetleniowych ONR 18 i pomiar natężenia oświetlenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu dachu na budynku Urzędu Miasta Oświęcim przy ul. Zaborskiej 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie robót zabezpieczających teren budowy - rozebranie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, - rozebranie obróbek blacharskich. - rozebranie deskowania pokrycia dachu, - demontaż okien połaciowych, - posegregowanie i ułożenie materiałów z rozbiórki, - wywiezienie materiałów z rozbiórki, - wykonanie i uzupełnienie izolacji z folii paroprzepuszczalnej i wełny mineralnej, - odgrzybienie elementów drewnianych, impregnacja owado i grzybobójcza oraz ogniochronna elementów drewnianych, - montaż drewnianych elementów konstrukcji dachu, przy założonej wymianie 40% deskowania - pokrycie dachu blachą powlekana dachówkową, montaż gąsiorów, pasów nadrynnowych, barier śniegowych, - montaż rynien dachowych i spustowych z tworzyw sztucznych, - wymiana podsufitki z desek profilowanych, - wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej, - osadzenie okien i włazu dachowego w konstrukcji dachowej, - rozbiórka betonowych czapek kominowych, - licowanie kominów płytkami klinkierowymi, - wykonanie nakrywy attyk ścian ogniowych i kominów, - osadzenie drobnych elementów w ścianach z cegieł, kratki wentylacyjne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Dostawa używanego elektrycznego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym
- "Wycinka, pielęgnacja i nasadzenia drzew w obrębie pasów drogowych"
- Zakup, dostawa i konfiguracja macierzy dyskowej do serwera PACS
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wieży widokowej w Kikowie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- Termomodernizacja przychodni przy ul. Gwiaździstej 23 w Głogowie
- "Przebudowa i modernizacja gmachu wystawowego Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6. - postępowanie powtórzone.
- Wykonanie remontu i modernizacji kotłowni gazowej w budynku biurowo- administracyjnym Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Curie-Skłodowskiej PIB w Warszawie przy ul. Wawelskiej 15
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





