Ogłoszenie z dnia 2007-08-06
Gdańsk: Adaptacja budynku w Gdyni
Numer ogłoszenia: 134924 - 2007; data zamieszczenia: 06.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 30/34, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3213120, fax 058 3213122.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gdansk.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptacja budynku przy ul. Jana z Kolna 55 na potrzeby Sądu Rejonowego w Gdyni
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 31.000 zł.
O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego: PKO BP S.A. O/Gdańsk nr 21 1020 1811 0000 0202 0020 8355..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności:
2.1. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę, w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości nie niższej niż 10 % wartości oferty w czynnych obiektach użyteczności publicznej i dołączą opis ewentualnie fotografie wykonanych prac.
UWAGA: zakres porównywalny do przedmiotu zamówienia - oznacza wykonanie robót, które w zakresie zamówienia zawierają jednocześnie wszystkie branże występujące w tym zamówieniu tj. budowlaną, elektryczną, sanitarną, niskoprądową.
UWAGA: Obiekt użyteczności publicznej definiuje - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz.U. z 2002 r. nr 75 poz. 690).
2.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, niskoprądowej, które przejmą obowiązki kierownika budowy (robót).
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj.:
4.1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 pkt 1- 3 ustawy.
4.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art.24 ust.1 i 2 ustawy.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 uPzp zamawiający żąda następujących dokumentów:
1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu.
1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu.
1.3. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
1.4. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu.
1.5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu.
1.6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu
1.7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
UWAGA: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, póz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu.
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
2.1. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z opisami ewentualnie fotografiami wykonanych prac oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant) tak, aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie ( w sumie).
2.2. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- uprawnienia budowlane, elektryczne, sanitarne, niskoprądowe tych osób oraz:
- zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające członkostwo tych osób do tej izby na dzień składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant) tak, aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie ( w sumie).
3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda w szczególności próbek, opisów lub fotografii.
4. W przypadku składania oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca może zastosować się do uregulowania §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 z dnia 24 maja 2006r.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdansk.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 108..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 108..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia:
1. do dnia 31.03.2008 r. w poziomie I piętra - wraz z uzyskaniem częściowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
2. do dnia 31.10.2008 r. w poziomie parteru i piwnic wraz z zagospodarowaniem terenu - wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
3. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku środków finansowych możliwość ograniczenia zakresu robót, przesunięcia terminu zakończenia robót oraz płatności na kolejny rok.
4. Za dzień zakończenia realizacji zamówienia uważa się dzień protokolarnego przejęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, po bezusterkowym zakończeniu przez Wykonawcę wszystkich robót i uzyskaniu przez niego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Relokacja dokumentacji archiwalnej na potrzeby Oddziału ZUS w Gdańsku
- Zakup i montaż platform dla osób z niepełnosprawnościami w budynkach Oddziału ZUS w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A.
- Dostawa serwera, monitorów graficznych i urządzeń sieciowych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Sukcesywne usługi cateringu okolicznościowego wraz z obsługą kelnerską na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.
- Modernizacja windy w Szkole Podstawowej nr 86 w Gdańsku, przy ul. Wielkopolskiej 20
- Naprawa dachu oraz wymiana okien dachowych w US w Malborku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 135504B w miejscowości Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- Modernizacja pomieszczenia pralni w budynku internatu wraz z zakupem wyposażenia.
- Budowa budynku usługowego pełniącego funkcję dziennego ośrodka dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (...)wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Polance Wielkiej (...)
- ZP/03/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Budowa kancelarii podwójnej dla Leśnictw Terespol i Bedlenki.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.