eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Roboty remontowo - wzmocnieniowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-06

Tomaszów Lubelski: Roboty remontowo - wzmocnieniowe
Numer ogłoszenia: 134844 - 2007; data zamieszczenia: 06.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6643045, fax 084 6642273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdptomaszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo - wzmocnieniowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowo - wzmocnieniowych na drodze powiatowej Nr 3531 L : Jurów - Chodywańce w km rob. 0+000 ÷ 0+400 o długości 0,400 km na terenie Gminy Jarczów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków : 1.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 1.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , 1.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 1.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , 1.5) zaakceptują terminy płatności : - 50 % wartości kontraktu w terminie do 30 dni od daty złożenia rachunku, - pozostałe 50 % w terminie do 31. 03. 2008 r. , 1.6) w ciągu ostatnich 3 lat zrealizowali co najmniej 1 zadanie w tej samej technologii i w nie mniejszym zakresie - w odniesieniu do zadania objętego ofertą ( jakość i zakres potwierdzona referencjami Zamawiającego) , 1.7) dysponują wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 50 ton/godz. , 1.8) dysponują sprzętem specjalistycznym i transportem wymaganym przy realizacji zadania , 1.9) zatrudnią z tytułu umowy o pracę min. 10 pracowników , 1.10) dysponują niezbędnym personelem technicznym ( w tym kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi i zrzeszonego w Izbie Inżynierów Budownictwa) z min. stażem pracy 5 lat , 1.11) przyjmą obowiązek w ramach oferowanej ceny opracowania projektu organizacji ruchu na okres prowadzenia robót z uzyskaniem zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem , 1.12) na wykonane roboty udzielą gwarancji na okres 2 lat licząc od daty technicznego odbioru. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1) do 1.4) , 2.2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji , 2.4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania , 2.5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych , 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1) jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia , 3.2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , 3.3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia , 3.4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert , 3.5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny , 3.6) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny , 3.7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów , 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) formularz oferty , A.2) kosztorys ofertowy , A.3) wykaz sprzętu , A.4) wykaz personelu , A.5) kopia uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz zaświadczenie o zrzeszeniu w Izbie Inżynierów Budownictwa , A.6) wykaz wykonanych robót wraz z referencjami , A.7) informacja na temat posiadanej wytwórni mas bitumicznych, jej lokalizacji parametrach , A.8) zaakceptowany formularz umowy , A.9) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy o zam. publicznych , B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. B.3) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. B.4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. B.5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: C.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. IV dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. D. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. D.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem -. D.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdptomaszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Lwowska 54 , 22-600 Tomaszów Lub..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Lwowska 54 , 22-600 Tomaszów Lub. , sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.