eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie robót budowlanych w siedzibie Oddziału ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-06

Poznań: Wykonanie robót budowlanych w siedzibie Oddziału ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12.
Numer ogłoszenia: 134813 - 2007; data zamieszczenia: 06.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8416866, fax 061 8416866.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w siedzibie Oddziału ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w siedzibie Oddziału ZUS w Poznaniu, przy ul. Dąbrowskiego 12, polegających na utworzeniu strefy pożarowej szybu klatki schodowej w budynku A siedziby Oddziału, na które składają się: a) Oddzielenie strefy pożarowej przegrodami przeszklonymi z drzwiami, o EI 120/EI 60 na I, II, III i IV piętrze oraz dostosowanie sufitów w obrębie strefy do wymogów p.poż. b) Dostosowanie odporności ścian i drzwi na III i IV piętrze w obrębie strefy do wymogów przepisów p.poż. c) Wymiana drzwi w pomieszczeniach centrali telefonicznej i UPS w poziomie piwnicy na drzwi o EI 30.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli usta-wy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.3. Powinni:a)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonać na przestrzeni ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości brutto po-nad 500.000 PLN każda; b) dysponować potencjałem technicznym; c)dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zapewnić iż kierownikiem budowy będzie osoba legitymująca się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi oraz iż kierownikiem robót elektrycznych będzie osoba legitymująca się uprawnieniami do kierowania robotami elektrycznymi. 4. Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunkó zostanie dokonana na podstawie złozonych w ofercie oswiadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oswiadczenia wymagane od Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświad-czenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla potwierdzenia, iż Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty budowlane o wartości brutto ponad 500.000 PLN każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień osoby przewidzianej na stanowisko kierownika budowy do kiero-wania robotami budowlanymi oraz dokument potwierdzający posiadanie uprawnień osoby przewidzianej na stanowisko kierownika robót elektrycznych do kierowania robotami elektrycznymi. 5.Dokumenty potwierdzające aktualny wpis ww. osób do właściwej izby samorządu zawodowego. 6.Zaświadczenie właściwego naczelnika US potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podat-kowego - zaświadczenie to musi być wystawione nie wcze-śniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca odpowiednio nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - zaświadczenie to musi być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Gwarancja jakości na roboty budowlane - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań, pok. 502.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań, pok. 237.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.