Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-20
Łaziska Górne: Prowadzenie zajęć dodatkowych z plastyki dla dzieci w przedszkolach na terenie Gminy Łaziska Górne objętych projektem Szóstka z plusem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 134811 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 5 im. Przyjaciół Bohaterów Bajek , ul. Chopina 1, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 32 224 10 39, faks 32 224 10 39.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych z plastyki dla dzieci w przedszkolach na terenie Gminy Łaziska Górne objętych projektem Szóstka z plusem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych z plastyki dla dzieci w przedszkolach na terenie Gminy Łaziska Górne objętych projektem Szóstka z plusem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013,Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Zamówienie podzielone zostało na 3 części: 1 część - przeprowadzenie 34 godzin zajęć dodatkowych z plastyki w Przedszkolu nr 2 przy ul. Miodowej 11 w Łaziskach Górnych. 2 część - przeprowadzenie 255 godzin zajęć dodatkowych z plastyki w Przedszkolu nr 3 przy ul. Zielonej , w Przedszkolu nr 4 przy ul. Mokierskiej, w Przedszkolu nr 5 przy ul. Chopina oraz w Przedszkolu nr 7 przy ul. Dworcowej w Łaziskach Górnych. 3 część - przeprowadzenie 136 godzin zajęć dodatkowych z plastyki w Przedszkolu nr 6 przy ul. Wyszyńskiego w Łaziskach Górnych . Zajęcia plastyczne realizowane będą na poziomie przedszkolnym, a generalną zasadą będzie : - pobudzanie wrażliwości i rozwijanie dziecięcych talentów, - wzbudzanie zainteresowania sztuką, twórczością ludową, - rozwijanie inwencji twórczej dziecka, - kształtowanie u dzieci umiejętności tworzenia obrazów inspirowanych muzyką, fotografią, literaturą poprzez zastosowanie różnego rodzaju technik plastycznych np. malowanie farbami, rysowanie węglem, mokre w mokrym, rzeźba z masy solnej, obrazek z gipsu, modelowanie z plasteliny itp. Zajęcia z plastyki przeprowadzane będą w grupach, z podziałem dzieci ze względu na wiek: - grupa dzieci w wieku od 3 do 4 lat - grupa dzieci w wieku 5 lat. Wymiar godzinowy prowadzenia zajęć: 60 minut dla każdej grupy dzieci. Zajęcia odbywać się będą między 13.00-15.00, tj. w godzinach otwarcia w/w placówki przedszkolnej, lecz poza godzinami realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego tzn. poza godz.8.00-13.00, po uzgodnieniu planu tych zajęć bezpośrednio z dyrektorem przedszkola. Do pozostałych obowiązków Wykonawcy należeć będzie opracowanie własnego programu zajęć na okres obowiązywania umowy oraz sporządzenie sprawozdania z jego realizacji, bieżące prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć, w tym prowadzenie miesięcznej karty czasu pracy, przeprowadzenie na zakończenie zajęć otwartych dla Rodziców. Materiały do przeprowadzenia zajęć zapewni zamawiający..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE JEST WYMAGANE
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien wykazać, że dysponuje: Dotyczy 1 części zamówienia: Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenie lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz. U. Nr 50 poz.400 ) wykonawca winien dysponować co najmniej 1 osobą zdolną do wykonywania zamówienia posiadającą: - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w przedszkolu i kursy doskonalące z zakresu sztuk plastycznych lub ukończone studia artystyczne w zakresie sztuk plastycznych lub liceum plastyczne, potwierdzone świadectwem lub dyplomem - kwalifikacje pedagogiczne. Dotyczy 2 części zamówienia: Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenie lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz. U. Nr 50 poz.400 ) wykonawca winien dysponować co najmniej 1 osobą zdolną do wykonywania zamówienia posiadającą: - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w przedszkolu i kursy doskonalące z zakresu sztuk plastycznych lub ukończone studia artystyczne w zakresie sztuk plastycznych lub liceum plastyczne, potwierdzone świadectwem lub dyplomem - kwalifikacje pedagogiczne. Dotyczy 3 części zamówienia: Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenie lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz. U. Nr 50 poz.400 ) wykonawca winien dysponować co najmniej 1 osobą zdolną do wykonywania zamówienia posiadającą: - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w przedszkolu i kursy doskonalące z zakresu sztuk plastycznych lub ukończone studia artystyczne w zakresie sztuk plastycznych lub liceum plastyczne, potwierdzone świadectwem lub dyplomem - kwalifikacje pedagogiczne. W przypadku złożenia oferty na kilka części , wykonawca winien wykazać , że dysponuje osoba posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć, do każdej zaoferowanej części zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt 8 specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz oferty. 2 Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/P5-003-12
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole nr 5, 43-170 Łaziska Górne ul. Chopina 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2012 godzina 14:30, miejsce: Przedszkole nr 5, 43-170 Łaziska Górne ul. Chopina 1-SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowy projekt Szóstka z plusem współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013,Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przeprowadzenie 34 godzin zajęć dodatkowych z plastyki w Przedszkolu nr 2 przy ul. Miodowej 11 w Łaziskach Górnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie 34 godzin zajęć dodatkowych z plastyki w Przedszkolu nr 2 przy ul. Miodowej 11 w Łaziskach Górnych . Zajęcia z plastyki przeprowadzane będą w 2 grupach, do 25 osób każda grupa, z podziałem dzieci ze względu na wiek: - grupa dzieci w wieku od 3 do 4 lat - grupa dzieci w wieku 5 lat. Zajęcia przeprowadzane będą według planu: - 8 zajęć każda grupa w okresie wrzesień-grudzień 2012r. - 9 zajęć każda grupa w okresie styczeń-czerwiec 2013 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przeprowadzenie 255 godzin zajęć dodatkowych z plastyki w Przedszkolu nr 3 przy ul. Zielonej , w Przedszkolu nr 4 przy ul. Mokierskiej, w Przedszkolu nr 5 przy ul. Chopina oraz w Przedszkolu nr 7 przy ul. Dworcowej w Łaziskach Górnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie 255 godzin zajęć dodatkowych z plastyki w Przedszkolu nr 3 przy ul. Zielonej , w Przedszkolu nr 4 przy ul. Mokierskiej, w Przedszkolu nr 5 przy ul. Chopina oraz w Przedszkolu nr 7 przy ul. Dworcowej w Łaziskach Górnych.Zajęcia z plastyki przeprowadzane będą w grupach do 25 osób, z podziałem dzieci ze względu na wiek: - grupa dzieci w wieku od 3 do 4 lat - grupa dzieci w wieku 5 lat. Liczba grup w przedszkolach wynosi: - Przedszkole nr 3 - 3 grupy - Przedszkole nr 4 - 3 grupy - Przedszkole nr 5 - 7 grup - Przedszkole nr 7 - 2 grupy. Zajęcia przeprowadzane będą według planu: a. w Przedszkolu nr 5 - 8 zajęć każda grupa w okresie wrzesień-grudzień 2012 r. - 9 zajęć każda grupa w okresie styczeń-czerwiec 2013 r. b. w Przedszkolu nr 3, w Przedszkolu nr 4, w Przedszkolu nr 7 - 7 zajęć każda grupa w okresie wrzesień-grudzień 2012 r. - 10 zajęć każda grupa w okresie styczeń-czerwiec 2013 r. W sumie zaplanowano następującą liczbę godzin do zrealizowania: - w Przedszkolu nr 3 - 51 godzin - w Przedszkolu nr 4 - 51 godzin - w Przedszkolu nr 5 - 119 godzin - w Przedszkolu nr 7 - 34 godziny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przeprowadzenie 136 godzin zajęć dodatkowych z plastyki w Przedszkolu nr 6 przy ul. Wyszyńskiego w Łaziskach Górnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie 136 godzin zajęć dodatkowych z plastyki w Przedszkolu nr 6 przy ul. Wyszyńskiego w Łaziskach Górnych. Zajęcia z plastyki przeprowadzane będą w 8 grupach, do 25 osób każda grupa, z podziałem dzieci ze względu na wiek: - grupa dzieci w wieku od 3 do 4 lat - grupa dzieci w wieku 5 lat. Zajęcia przeprowadzane będą według planu: - 8 zajęć każda grupa w okresie wrzesień-grudzień 2012 r. - 9 zajęć każda grupa w okresie styczeń-czerwiec 2013 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Przewóz osób starszych na planowane wycieczki
- Modernizacja napowietrzania reaktora C1 na oczyszczalni "Wschód" przy ul. Południowej 3 w Łaziskach Górnych
- Dostawa systemu mgłowego do redukcji zapylenia w wyrobiskach podziemnych w ilości 2szt. dla Oddziału KWK Bolesław Śmiały
- Dowóz i odwóz 3 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 1 Specjalnych w Mikołowie, ul. Gliwicka 366 wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz 31 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie, ul. Pokoju 4 wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 3 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką nad nimi
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.