eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biały DunajecZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY BIAŁY DUNAJEC.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Biały Dunajec: ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY BIAŁY DUNAJEC.
Numer ogłoszenia: 134754 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106940 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Biały Dunajec, ul. Jana Pawła II 312, 34-425 Biały Dunajec, woj. małopolskie, tel. 018 2073197, faks 018 2073124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY BIAŁY DUNAJEC..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY BIAŁY DUNAJEC. Przedmiotem zamówienia objęte jest zagospodarowanie następujących odpadów: 15 01 01 opakowania z papieru i tekstury, 15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 03 opakowania z drewna, 15 01 04 opakowania z metali, 15 01 05 opakowania wielomateriałowe, 15 01 06 zmieszane odpady opakowaniowe, 15 01 07 opakowania ze szkła, 15 01 09 opakowania tekstyliów, 15 01 10 opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone ( np. środkami ochrony roślin I i II toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne). 16 01 03 zużyte opony, 17 01 01 odpady z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, 17 01 02 gruz ceglany, 17 06 04 materiały izolacyjne inne niż wymienione w (17 06 01, 17 06 03) 20 01 01 papier i tektura, 20 01 02 szkło, 20 01 08 odpady kuchenne ulegające biodegradacji , 20 01 10 odzież, 20 01 11 tekstylia, 20 01 13 rozpuszczalniki, 20 01 14 kwasy, 20 01 15 alkalia, 20 01 17 odczynniki fotograficzne, 20 01 19 środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności ( bardzo toksyczne np. herbicydy, insektycydy), 20 01 21 lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, 20 01 23 urządzenia zawierające freony, 20 01 25 oleje i tłuszcze jadalne, 20 01 26 oleje i tłuszcze inne niż jadalne, 20 01 27 farby, tłuszcze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne, 20 01 28 farby, tłuszcze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice niezawierające substancje niebezpieczne, 20 01 29 detergenty zawierające substancje niebezpieczne, 20 01 30 detergenty nie zawierające substancje niebezpieczne, 20 01 32 leki inne niż cytotoksyczne i cytostatyczne, 20 01 33 baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami ołowiowymi, niklowo-kadmowymi lub bateriami zawierającymi rtęć oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie, 20 01 34 baterie i akumulatory inne niż baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami ołowiowymi, niklowo-kadmowymi lub bateriami zawierającymi rtęć oraz nie sortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie, 20 01 35 zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć i urządzenia zawierające freony zawierające niebezpieczne składniki, 20 01 36 zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć,urządzenia zawierające freony i zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne niezawierające niebezpiecznych składników, 20 01 39 tworzywa sztuczne, 20 01 40 metale, 20 01 80 środki ochrony roślin inne niż środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności (bardzo toksyczne i toksyczne np. herbicydy, insektycydy), 20 01 99 inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny, 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji, 20 02 02 gleba i ziemia, w tym kamienie, 20 02 03 inne odpady nieulegające biodegradacji, 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 20 03 07 odpady wielkogabarytowe, 20 03 99 odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach. Szacowana ilość wszystkich odpadów wynosi 2 936,84 ton na okres 2 lat. Szacowana na 2 lata ilość odpadów komunalnych z podziałem na poszczególne frakcje sporządzona na podstawie sprawozdania rocznego odebranych odpadów w roku 2015. - odpady niesegregowane, zmieszane odpady komunalne o kodzie 20 03 01 - w ilości szacunkowej 1796,4 tony - inne odpady nie ulegające biodegradacji o kodzie 20 02 03 - w ilości szacunkowej 2,6 tony - odpady ulegające biodegradacji o kodzie 20 01 08; 20 02 01 w ilości szacunkowej 183,40 tony łącznie - odpady ze szkła o kodzie 15 01 07 - w ilości szacunkowej 9,6 tony - zmieszane odpady opakowaniowe o kodzie 15 01 06 w ilości szacunkowej 486,4 tony - opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 w ilości szacunkowej 5,4 tony - opakowania z papieru i tektury o kodzie 15 01 01 w ilości szacunkowej 0,8 tony - opakowania z metali o kodzie 15 01 04 w ilości szacunkowej 9,2 tony - tworzywa sztuczne o kodzie 17 02 03 w ilości szacunkowej 20,4 tony - tworzywa sztuczne o kodzie 20 01 39 w ilości szacunkowej 0,4 tony - inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny o kodzie 20 01 99 w ilości szacunkowej 277,8 tony - odpady wielkogabarytowe o kodzie odpadu 20 03 07 w ilości szacunkowej 131,0 ton - odpady z betonu o kodzie 17 01 01 w ilości szacunkowej 0,8 tony - gruz ceglany o kodzie 17 01 02 w ilości szacunkowej 4,8 tony - zużyte opony o kodzie16 01 03 w ilości szacunkowej 3,6 tony - zmieszane odpady z budowy, remontów, i demontażu o kodzie 17 09 04 w ilości szacunkowej 4,2 tony - odpady izolacyjne o kodzie 17 06 04 w ilości szacunkowej 0,04 tony Odpady dostarczane będą zgodnie z obowiązującym na terenie Gminy Biały Dunajec Regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku. Odpady komunalne gromadzone będą w workach lub pojemnikach z podziałem na następujące frakcje: a)worki żółte lub odpowiednio oznaczone pojemniki - FRAKCJA SUCHA (plastik, tworzywa sztuczne, papier, gazety, tektura, metal, puszki, drobny złom, opakowania wielomateriałowe, kartony po sokach i mleku) b)worki zielone lub odpowiednio oznaczone pojemniki - SZKŁO (białe i kolorowe, słoiki, ceramika) c)worki czarne lub odpowiednio oznaczone pojemniki - FRAKCJA MOKRA (pozostałe odpady nie nadające się do segregacji, ) d)worki białe/brązowe lub odpowiednio oznaczone pojemniki - BIO/POPIOŁY (trawa, liście, kompostownik, popiół, żużel, resztki jedzenia, ziemia, patyki ) Zagospodarowanie odbywać się będzie przez instalacje przetwarzania odpadów zlokalizowane w Regionie Południowym Województwa Małopolskiego w rozumieniu uchwały nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 02.07.2013r. z późn. zm. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego, posiadające status Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (dalej jako: RIPOK) w rozumieniu ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz.U.2013 poz. 1399 ze zm.), w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu i odzysku oraz ograniczenie masy odpadów zielonych przekazywanych do składowania, zgodnie z treścią ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz.U.2013 poz. 1399 ze zm.), rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych z dnia 29 maja 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 645) i zgodnie z uchwałą nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 02.07.2013r. z późn. zm. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego (dalej jako Plan Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. 4.2 Zagospodarowanie odpadów ma zostać potwierdzone kartą przekazania odpadów (rozumianą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12.12.2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, Dz.U. z dnia 12.12.2014r. poz. 1973, dalej określana jako Karta Przekazania Odpadów), którą każdego miesiąca Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do 15 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, wraz z kopiami kwitów wagowych, potwierdzających czas i wagę odpadów komunalnych przyjętych do instalacji. 4.3 Wskazane w ust. 4.1 ilości odpadów komunalnych, stanowią wielkość wyliczoną według zebranych ilości odpadów z lat poprzednich na podstawie sprawozdania rocznego z 2015r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazanych odpadów w stosunku do wyliczeń z lat poprzednich, w zależności od faktycznych potrzeb bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. 4.4 Wykonawca zapewni, by zgodnie z art. 20 ustawy o odpadach (j.t. Dz. U. z 2013r. poz. 21 ze zm.), miejsca operacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych spełniały kryteria technologiczne - odpowiadały wymaganiom określonym w art.. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (j.t. Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150, z późn. zm.) i innym właściwym przepisom. 4.5 Wykonawca składający ofertę na zagospodarowanie niesegregowanych odpadów komunalnych (zmieszanych) i zielonych wymienionych w punkcie 4.1, musi posiadać instalację wskazaną w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Małopolskiego jako Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów (RIPOK) komunalnych dla regionu południowego. 4.6 Załadunek odpadów oraz transport odbywać się będzie przy pomocy środków zapewnionych przez Zamawiającego i na jego koszt. Wykonawca zapewnia dogodną dla pojazdu ciężarowego drogę do miejsca przyjęcia odpadów. 4.7 Wykonawca zobowiązuje się przyjmować odpady od dostawców wskazanych przez Zamawiającego w dni robocze, czyli we wszystkie dni za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 08:00 do 18:00. 4.8 Dostawa odpadów dokumentowana będzie przez Wykonawcę. Każdy wjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy. Kopię w/w dokumentu otrzymuje kierowca dostawcy odpadów podczas dostawy każdej partii odpadów. 4.9 Przyjmowane odpady muszą być każdorazowo ważone na legalizowanej wadze. Ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego. 4.10 Karta Przekazania Odpadu (rozumianą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12.12.2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, (Dz. U. z dnia 12.12.2014r. poz. 1973) z danego miesiąca, zawierająca dane poszczególnych dostaw, dostarczona będzie wraz z fakturą VAT, która będzie stanowiła podstawę do obciążenia Zamawiającego. Do faktury VAT Wykonawca dołącza też kopię dokumentów opisanych w pkt 4.8 i 4.9. 4.11 Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane sprawozdania określone obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów, w terminach wskazanych w tychże przepisach. 4.12 Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zobowiązany jest na czas trwania umowy do nieodpłatnego udostępnienia właścicielom nieruchomości zamieszkałych oraz właścicielom nieruchomości niezamieszkałych pojemników na odpady o pojemności minimum 120 litrów 4.13 Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego udostępnienia pojemników typu DZWON dla poszczególnych frakcji w ilości 5 kompletów po 3 sztuki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IB Sp.z o.o., 34-435 Biały Dunajec, 34-425 Biały Dunajec, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 743590,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 854841,60

  • Oferta z najniższą ceną: 826848,00 / Oferta z najwyższą ceną: 854841,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.