eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › WYKONANIE OCIEPLENIA ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH BUDYNKU WRAZ Z WYKONANIEM IZOLACJI PIONOWEJ ŚCIAN FUNDAMENTOWYCH ORAZ WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU PRZY ULICY KARPACKIEJ 5 W OPOLU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-06

Opole: WYKONANIE OCIEPLENIA ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH BUDYNKU WRAZ Z WYKONANIEM IZOLACJI PIONOWEJ ŚCIAN FUNDAMENTOWYCH ORAZ WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU PRZY ULICY KARPACKIEJ 5 W OPOLU
Numer ogłoszenia: 134727 - 2007; data zamieszczenia: 06.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarządzanie Nieruchomościami "TURHAND - RET" Spółka z o.o., ul. Dworska 2B, 45-752 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4747515, fax 077 4575950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turhand.adm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OCIEPLENIA ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH BUDYNKU WRAZ Z WYKONANIEM IZOLACJI PIONOWEJ ŚCIAN FUNDAMENTOWYCH ORAZ WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU PRZY ULICY KARPACKIEJ 5 W OPOLU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poprzez powyższe zamawiający rozumie wykonanie robót budowlanych polegających na: - dociepleniu ścian zewnętrznych budynku styropianem grubości 10cm zgodnie z projektem technicznym, - wymianie stolarki okiennej na okna z PCV, - wykonaniu izolacji pionowej ścian piwnic, - wymianie rur spustowych, rynien, obróbek blacharskich i parapetów, - wymianie drzwi wejściowych do budynku od strony podwórka, - wykonaniu murków oporowych schodków piwnicznych zewnętrznych, - montażu daszku z poliwęglanu nad wejściem do piwnicy, - remoncie gzymsu wieńczącego drewnianego, - wywozie gruzu Szczegółowy zakres prac i technologia robót są określone w projekcie budowlanym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia: - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 2. Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Wykonawca powinien zrealizować w okresie minionych pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwie roboty budowlane w zakresie wykonania remontu elewacji z ociepleniem o wartości każdej roboty nie mniejszej niż 75.000,00 zł brutto - W przypadku zlecenia części robót podwykonawcom należy przedstawić dane dotyczące podwykonawców i zakres powierzonych im części zamówienia - załącznik nr 4 3. Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocenie będą podlegały dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. należy przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. należy przedstawić aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających powyższe - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3. należy przedstawić wykaz wykonanych robót budowlanych (dwie roboty budowlane w zakresie wykonania remontu elewacji z ociepleniem o wartości każdej roboty nie mniejszej niż 75.000,00 zł brutto) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 4. przedstawić dane dotyczące podwykonawców i zakres powierzonych im części zamówienia - załącznik nr 4 5. należy przedstawić kserokopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności jak również: 6. wypełniony druk (oferta) - załącznik nr 1 7. cenę realizacji przedmiotu zamówienia - kosztorys ofertowy. Podatek VAT na roboty objęte niniejszym zamówieniem wynosi 7%. 8. oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 9. oświadczenie, że Oferent spełnia warunki, o których mowa w art.22 ust.1 ustaw Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 10. oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu oraz przyjęciem tych warunków bez zastrzeżeń, 11. informację dot. udzielanych gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały (termin w miesiącach)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. GWARANCJA - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.turhand.adm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.turhand.adm.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Turhand - RET Sp. z o. o. 45-752 OPOLE, ul. Dworska 2B pokój nr 15 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.