eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnobrzegOchrona (dozór) obiektów i mienia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu przy ulicySienkiewicza 50, Wyszyńskiego 10, Kopernika 18.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-13

Tarnobrzeg: Ochrona (dozór) obiektów i mienia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu przy ulicy: Sienkiewicza 50, Wyszyńskiego 10, Kopernika 18.
Numer ogłoszenia: 13469 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu , ul. Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8236490, faks 015 8235788.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.tarnobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona (dozór) obiektów i mienia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu przy ulicy: Sienkiewicza 50, Wyszyńskiego 10, Kopernika 18..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ochrona (dozór) obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego wraz ze znajdującym się w nich mieniem. Dozór ochrona polega na zapewnieniu maksymalnego bezpieczeństwa życia i zdrowia pracowników, studentów, interesantów oraz wszelkiego mienia znajdującego się we wskazanych obiektach przed: - napadem rabunkowym, - włamaniem i kradzieżą, - wandalizmem i chuligaństwem, - aktem terrorystycznym, - niewłaściwym zachowaniem osób będących po spożyciu alkoholu lub środków odurzających, - awariami np.: zalaniem, pożarem, - przypadkami naruszenia prawa i porządku osób przebywających w obiektach Zleceniodawcy. 2. Ochronie podlegają obiekty: 1) Budynek przy ul. Sienkiewicza 50 Czas ochrony (dozorowania): W miesiącach od 1 marca 2009 roku do 28 lutego 2010 roku tj. 12 miesięcy całodobowo 24 godziny. 2) Budynek przy ul. Wyszyńskiego 10 Czas ochrony (dozorowania): W miesiącach od 1 marca 2009 roku do 28 lutego 2010 roku - tj. 12 miesięcy, całodobowo 24 godziny, a w miesiącach od 1 marca 2009 roku do 30 czerwca 2009 roku i od 1 października 2009 roku do 28 lutego 2010 roku - dodatkowo przez 9 miesięcy, codziennie 12 godzin od godz. 7:00 19:00. 3) Budynek przy ul. Kopernika 18 Czas ochrony (dozorowania): Codziennie od godz. 7:00- 21:00 w miesiącach od 1 marca 2009 roku do 30 czerwca 2009 roku oraz od 1 września 2009 roku do 28 lutego 2010 roku tj. 9 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.41.14.00 - 93.41.14.00 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia (wykażą, że wykonywali usługi ochrony (dozoru) obiektów i mienia, w tym wykonali co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawili dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie). 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Niespełnienie choćby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt. 6 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) koncesja, zezwolenie lub licencja w zakresie objętym zamówieniem publicznym, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca składa: a) wykaz wykonanych usług ochrony (dozoru) obiektów i mienia w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujący co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości usług, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że każda wykazana usługa została wykonana należycie np. referencje itp. - Załącznik nr 3. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca składa: a) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Parafowany wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Pełnomocnictwo: 6.1 W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 6.2. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu określającego zakres Pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać dokumenty określone w punkcie 1 - tj. pkt 1: b, c, d, 3.: a), 4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawioną/ne do podpisania oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.tarnobrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg, pok. nr 20A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg, pok. nr 20A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.