eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostosowanie dróg ewakuacyjnych i wyjścia ewakuacyjnego do wymagań ppoż. oraz inne prace modernizacyjne w obiektach Instytutu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-17

Warszawa: Dostosowanie dróg ewakuacyjnych i wyjścia ewakuacyjnego do wymagań ppoż. oraz inne prace modernizacyjne w obiektach Instytutu
Numer ogłoszenia: 134615 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Tele- i Radiotechniczny , ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6192241, 6192512, faks 022 6192947, 6192512.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itr.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo - rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie dróg ewakuacyjnych i wyjścia ewakuacyjnego do wymagań ppoż. oraz inne prace modernizacyjne w obiektach Instytutu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie dróg ewakuacyjnych i wyjścia ewakuacyjnego do wymagań ppoż. oraz inne prace modernizacyjne w obiektach Instytutu. Obiekty znajdują się w Warszawie, przy ul. Ratuszowej 11 i Długiej 44/50. Zamówienie składa się z trzech części: - Cz. I. Dostosowanie poziomych dróg ewakuacyjnych w budynku nr 1 do wymagań ppoż. - Cz. II. Modernizacja wyjścia ewakuacyjnego z budynku nr 1 od strony ul. Brechta. - Cz. III. Modernizacja laboratorium CU w budynku D. Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za pomocą dokumentacji projektowej składającej się z dokumentacji technicznej i przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 1) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (roboty budowlane) odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, 2) dysponują osobami posiadającymi wymagane uprawnienia w specjalnościach niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia. Ocena spełniania tych warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz mają dostarczyć: 1) aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo inny dokument potwierdzający uprawnienia wykonawcy do prowadzenia działalności gospodarczej i wskazujący osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania za granicą, zamiast ww dokumentu, składa jego odpowiednik, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 i 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 - Dz.U. Nr 87 z 2006r, poz. 605 oraz Nr 188 z 2008r, poz. 1155), 2) wykaz zamówień (co najmniej dwóch) o charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3) dokumenty (referencje) potwierdzające, że ww zamówienia zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i osób innych podmiotów, składa ponadto pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Oświadczenia składa wykonawca na formularzu ofertowym. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itr.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pok. 135. Strona internetowa zamawiającego www.itr.org.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pok. 135.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami (w godz. 730 - 1530 ) są: Ryszard Makarski, tel./fax: 022 619-25-12, tel.: 022 619-22-41 w. 184, (0)603-09-09-14, Andrzej Szpakowski, e-mail: andrzej.szpakowski@itr.org.pl tel. 022 619-31-51, 022 619-22-41 w.122, (0)605-844-344, Adam Kondzioła, tel. 022 831-61-73, (0)604-27-90-94..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostosowanie poziomych dróg ewakuacyjnych w budynku nr 1 do wymagań ppoż..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Cz.I zamówienia jest dostosowanie poziomych dróg ewakuacyjnych w budynku nr 1 do wymagań ppoż. Obiekt znajduje się w Warszawie przy ul. Ratuszowej 11. Wielkość i zakres zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-7, 45.44.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.31.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja wyjścia ewakuacyjnego z budynku nr 1 od strony ul. Brechta..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem cz. II zamówienia jest modernizacja wyjścia ewakuacyjnego z budynku nr 1 od strony ul. Brechta. Obiekt znajduje sie w Warszawie przy ul. Brechta/Ratuszowej. Wielkość i zakres zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja laboratorium CU w budynku D..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem cz. III zamówienia jest modernizacja laboratorium CU w budynku D. Obiekt znajduje się w Warszawie przy ul.Długiej 44/50. Wielkość i zakres zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.42.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.30.00.00-0, 45.33.12.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.