eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockKonserwacja, naprawa i wymiana znaków drogowych pionowych i urządzeń związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego oraz tablic z nazwami ulic na terenie Otwocka w 2011 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-11

Otwock: Konserwacja, naprawa i wymiana znaków drogowych pionowych i urządzeń związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego oraz tablic z nazwami ulic na terenie Otwocka w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 134571 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44823 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock, ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, faks 022 7794225.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, naprawa i wymiana znaków drogowych pionowych i urządzeń związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego oraz tablic z nazwami ulic na terenie Otwocka w 2011 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na terenie Otwocka w miejscach wskazywanych przez Zamawiającego prac związanych z konserwacją, naprawą, wymianą oraz ustawianiem nowych: a) znaków drogowych pionowych, b) tablic z nazwami ulic, c) urządzeń związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego. 2 Rozliczenie wyszczególnionych w załączniku nr 1 wykonanych prac, o których mowa w pkt 1), będzie następowało zgodnie z przedstawioną ofertą w oparciu o ceny jednostkowe poszczególnych prac. 3 Wynagrodzenie jakie otrzyma Wykonawca za realizację wyszczególnionych w załączniku nr 1 prac, będzie sumą iloczynów cen jednostkowych poszczególnych prac wyszczególnionych w załączniku nr 1 oraz rzeczywistej ilości wykonanych prac. 4 Rozliczenie niewyszczególnionych w załączniku nr 1 wykonanych prac, o których mowa w pkt 1), następować będzie w oparciu o: Katalog Scalonych Nakładów Rzeczowych (KSNR), Katalog Normatywnych Nakładów Rzeczowych (KNNR) lub Katalog Nakładów Rzeczowych (KNR) uwzględniając jedynie te pozycje, których prace bezpośrednio dotyczą, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w katalogach, na podstawie rzeczywistych nakładów poniesionych przez Wykonawcę. 5 W rozliczeniu, o którym mowa w pkt 4 przyjmuje się: a) zaoferowaną przez Wykonawcę w ofercie przetargowej: - cenę netto za 1 roboczogodzinę (Rg) zawierającą narzuty: koszty pośrednie (Kp)i Zysk (Z), b) oraz: - ceny materiałów wg przedłożonych faktur i nie wyższe niż średnie ceny opublikowane w aktualnym, w dniu kosztorysowania, wydaniu Sekocenbud - Informacja o cenach materiałów budowlanych, wydane przez Ośrodek Wdrożeń Ekonomiczno-Organizacyjnych Budownictwa Promocja sp. z o.o., - koszty zakupu materiałów (Kz) nie wyższe niż średni wskaźnik narzutów kosztów zakupu dla robót inżynieryjnych, opublikowany w aktualnym, w dniu kosztorysowania, wydaniu Sekocenbud - Informacja o cenach materiałów budowlanych, wydane przez Ośrodek Wdrożeń Ekonomiczno-Organizacyjnych Budownictwa Promocja sp. z o.o., - ceny sprzętu nie wyższe niż średnie ceny opublikowane w aktualnym, w dniu kosztorysowania, wydaniu Sekocenbud - Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz o cenach pracy sprzętu budowlanego, wydane przez Ośrodek Wdrożeń Ekonomiczno-Organizacyjnych Budownictwa Promocja sp. z o.o., - koszty pośrednie dla sprzętu (Kp) oraz zysk dla sprzętu (Z) nie wyższe niż średni wskaźnik narzutów kosztów pośrednich oraz średni wskaźnik narzutów zysku dla robót inżynieryjnych, opublikowane w aktualnym, w dniu kosztorysowania, wydaniu Sekocenbud - Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz o cenach pracy sprzętu budowlanego, wydane przez Ośrodek Wdrożeń Ekonomiczno-Organizacyjnych Budownictwa Promocja sp. z o.o., - podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6 Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy przestrzegać Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach /Dz. U. z dnia 2003 r., Nr 220, poz. 2181 z późn. zm./ 7 Wykonawca udzieli dwunastomiesięcznej gwarancji na nowo wmontowane i wbudowane materiały, termin każdej gwarancji będzie liczony od dnia zatwierdzenia i podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego. 8 Terminy wykonywania poszczególnych prac będących przedmiotem zamówienia: a) Prace, o których mowa w pkt 1 ppkt a) należy wykonywać w ciągu 24 godzin od momentu powiadomienia Wykonawcy, a w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego (w tym np. brak, uszkodzenie znaku A7 lub B20) niezwłocznie, nie później niż w ciągu 2 godzin od powzięcia informacji o konieczności wykonania określonych prac, b) Prace, o których mowa w pkt 1 ppkt b) i c) należy wykonywać w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w zależności od zakresu rzeczowego zlecanych prac jednak nie później niż 10 dni od otrzymania informacji o konieczności wykonania określonych prac. 9 Wykonawca zobowiązuje się do usuwania wskazanych wad i usterek w terminie 3 dni od daty powiadomienia Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PZM WIMET Zbigniew Wiśniewski Sp. J., ul. Krucza 2, 05-420 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121908,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41070,68

  • Oferta z najniższą ceną: 41070,68 / Oferta z najwyższą ceną: 310421,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.