Ogłoszenie z dnia 2008-06-19
Zielonka: DOPOSAŻENIE BEZODBICIOWEJ KOMORY EMC W NIEZBEDNE AKCESORIA DO BADAŃ EMISYJNOŚCI
Numer ogłoszenia: 134560 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, fax 022 7614446.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jbr.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOPOSAŻENIE BEZODBICIOWEJ KOMORY EMC W NIEZBEDNE AKCESORIA DO BADAŃ EMISYJNOŚCI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego fabrycznie nowej aparatury, montaż, uruchomienie oraz sprawdzenie doposażenia bezodbiciowej komory EMC (dalej zwanego wyposażeniem) - 1 kpl., umożliwiającego po-miary emisji przewodzonych i promieniowanych zaburzeń elektromagnetycznych. Wyposażenie komory powinno charakteryzować się pełną zgodnością z wymaganiami następujących norm standardów lub ich krajowych odpowiedników: a) CISPR-16-1-1 b) CISPR-16-1-2 c) MIL-STD Wyposażenie komory powinno umożliwiać: prowadzenie pomiarów emisyjności zgodnych z wymaganiami norm EN55011, EN55013, EN55014, EN55022 oraz MIL-STD-461E i obowiązujących polskich norm obronnych z zakresu kompatybilności elektromagnetycznej; pełną automatyzację pomiaru emisji przewodzonej i promieniowanej, zgodnie z obowiązującymi normami EMC; badanie anten i innych elementów/podzespołów/urządzeń elektronicznych (w zakresie, jaki umożliwia przeznaczenie anten pomiarowych i analizatora widma). Szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia będzie podlegał: a) odbiorowi wstępnemu (rzeczowo-ilościowemu) po dostawie do magazynu WITU; b)odbiorowi końcowemu z udziałem przedstawiciela wykonawcy, po uruchomieniu dostarczonego wyposażenia i oprogramowania, konfiguracji na stanowisku pracy oraz szkolenie pracowników. Dostarczony system musi posiadać znaki firmowe producenta, oznakowanie zgodności (CE), oraz świadectwa jakości, certyfikaty, atesty i aprobaty wystawione przez podmiot prawny, lub osoby fizyczne zajmujące się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia, a w odniesieniu do oprogramowania - licencje.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.56.22.00 - Komora dźwiękoszczelna Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.22.00 - Komora dźwiękoszczelna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, ponadto: 5) udzielą co najmniej jednorocznej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, 6) dostarczą oprogramowanie wolne od wad i udzielą na nie gwarancji jakości oraz zapewnią usunięcie jego niesprawności w okresie gwarancji, 7) akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych postanowieniach umowy, 8) zatrudnieni pracownicy wykonawcy muszą posiadać poświadczenia bezpie-czeństwa osobowego na poziomie, co najmniej zastrzeżone lub złożyć oświadczenie o gotowości poddania się procedurom sprawdzającym. 6.2 Z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną nie-zwłocznie zawiadomieni. 6.3 Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 6.4 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, a wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunko-wej w obliczeniu ceny; 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6.5 O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy. 7. Informacje o oświadczeniach lub dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz cenowy 2) Formularz ofertowy (oferta) 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zp. 4) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 5) Parafowane przez wykonawcę Istotne postanowienia umowy z W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre-ślonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadcze-nie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania za-mówienia, do oferty należy dołączyć: 1)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzają-cych, że dostawy te zostały wykonane należycie; W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finan-sowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 2)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia-łalności. Ponadto do oferty wykonawca dołączy następujące oświadczenia lub dokumenty: 1)oświadczenie, że przy dostawie przedmiotu zamówienia i oprogramowania wy-konawca dostarczy na oferowane wyposażenie świadectwa jakości, certyfikaty, atesty, aprobaty, licencje oraz karty gwarancyjne, 2)oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych postanowieniach umowy. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, może spowodować odrzucenie oferty. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1)oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki; 2)wymienione dokumenty powinny być złożone wyłącznie w formie określonej roz-porządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów po-twierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie za-mówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): 1)wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny doku-ment regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 2)wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedsta-wicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty; 3)oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełno-mocnika; 4)oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymie-nione, w punktach 7.1 do 7.5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1)wszystkie dokumenty złożone przez wykonawcę są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w poz.Zastrzeżone dokumenty; 2)dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie pod-legających ujawnieniu oraz informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; 3)wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych (Art. 8 ust.3).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Czas usunięcia niesprawności - 10
- 3. Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia 05-220 Zielonka ul. Wyszyńskiego 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria ogólna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- Samochód osobowy typu SUV do przewozu 5 osób
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Ossowskiej w Zielonce - etap II
- Frezarka uniwersalna
- Licencja komercyjna oprogramowania ADAMS
- Budowa parkingu wraz z oświetleniem zewnętrznym i przebudową dróg wewnętrznych na terenie WITU w Zielonce
więcej: przetargi w Zielonce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





